2014-05-15, 19:58
Avslutad
"Jag ær fascinerad av ditt tillstånt och kollar denna tråd var dag i hopp om något nytt spænnande inlægg av dig. "

Jag kan förstå att du finner det hela fascinerande då det troligtvis inte har hänt tidigare. Situation i sig är dock bortom denna värld. Ett sällsamt brutalt öde.
Senast redigerad av Kalasgott 2014-05-15 kl. 20:02.
2014-05-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Sæger till dig, något jag antagligen inte skulle sæga till någon annan, men i ditt fall verkar det som att illegala droger skulle kunna vara den enda løsningen på ditt (om man nu kan kalla det) problem.. Som jag sa i tidigare innlægg så tycker jag du borde prova någon riktigt intensiv psykadelisk drog i relativt høg dos. En vanlig mænniska skulle då med størst sannolikhet uppleva en total egodød før att sedan få lov till att bygga upp sitt ego på nytt. Ditt fall ær klart annorlunda, men din fysiska kropp (och hjærna) borde rent teoretiskt sett reagera på samma sætt.

Ser fram emot att du testar detta och skriver om din "upplevelse" hær på flashback. Jag ær fascinerad av ditt tillstånt och kollar denna tråd var dag i hopp om något nytt spænnande inlægg av dig.

Jag håller verkligen med Krats och jag förstår vad han menar. Du borde verkligen pröva detta.

Dock så har man ju läst att om man har underliggande psykisk sjukdom så kan det trigga bl.a. psykos vid starka doser av just psykadelia, men jag har ingen aning om du har ett underliggande psykiskt besvär. I ett inlägg som nyligen gjordes här så var det ju någon som misstänkte det och det var därför jag började tänka på det.
2014-05-18, 20:37
Avslutad
Överväger att skita i detta snart. Detta är inte mänskligt. Jag kommer bli ihågkommen som ett freak i all evighet. Hur ska man kunna kompensera sina nära och kära efter något så bestialiskt som detta? Mina favoritsånger som annars fick mig att gråta berör mig lika mycket som en fimp. Jag försvann ut i unuversum för att aldrig mer återvända.
2014-05-19, 17:23
Medlem
Överväger du att pröva lsd eller mdma då?
2014-05-19, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skrox
Överväger du att pröva lsd eller mdma då?

Det vore en lögn att faktiskt påstå det. Möjligtvis under kontrollerade former, men jag vet inte hur det skulle gå till.
2014-05-19, 22:39
Avslutad
Jag försöker finna tröst i bedrövelsen, så jag ställer en fråga: finns det något fascinerande med att ha besuttit världens mest avancerade hjärna?
2014-05-19, 22:43
Medlem
Perfectscores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasgott
Jag försöker finna tröst i bedrövelsen, så jag ställer en fråga: finns det något fascinerande med att ha besuttit världens mest avancerade hjärna?

besitter du världens mest avancerade hjärna?
2014-05-19, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
besitter du världens mest avancerade hjärna?

Jag vet inte, men tyvärr så tror jag det. Har aldrig hört talas om att hjärnan fysiskt svullnat på någon. Inte heller har jag hört någon beskriva hur endorfin-pulsen får medvetandet att lämna hjärnan. Jag är en grönsak, och kommer så förbli tills den dagen jag även fysiskt dör.
2014-05-20, 18:11
Medlem
Citat:

Egot är i alla fall inte dött :-) ... (bara skojar. Jag förstår att du på nått sätt inte fungera som du vill. ).

Jag vill först bara säga att jag inte är fascinerad av din erfarenhet. Jag tycker synd om dig. Men det är ett par saker som jag tänker på...

Om det du beskriver har hänt så har det hänt 1000-tals andra. Det finns trots allt 7 miljarder människor på jorden. Kan vara så att dessa personer beskriver det på ett annat sätt.

Om det är så att du söker bekräftelse genom denna tråden så är det bara bra för då har du trots allt ett ego. Alltid nått att börja med.

Om det är så att du vill ha hjälp så skulle jag rekommendera något mer jordnära lösning typ sysselsättning eller en promenad varje dag eller nått. Säkert mycket bättre än lsd och sånt.

Hur det än är så tycker jag att du ska kämpa för att bli bättre och att du inte ska ge upp. Kämpa på!
2014-05-20, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 8-bit-kill-machine
Egot är i alla fall inte dött :-) ... (bara skojar. Jag förstår att du på nått sätt inte fungera som du vill. ).

Jag vill först bara säga att jag inte är fascinerad av din erfarenhet. Jag tycker synd om dig. Men det är ett par saker som jag tänker på...

Om det du beskriver har hänt så har det hänt 1000-tals andra. Det finns trots allt 7 miljarder människor på jorden. Kan vara så att dessa personer beskriver det på ett annat sätt.

Om det är så att du söker bekräftelse genom denna tråden så är det bara bra för då har du trots allt ett ego. Alltid nått att börja med.

Om det är så att du vill ha hjälp så skulle jag rekommendera något mer jordnära lösning typ sysselsättning eller en promenad varje dag eller nått. Säkert mycket bättre än lsd och sånt.

Hur det än är så tycker jag att du ska kämpa för att bli bättre och att du inte ska ge upp. Kämpa på!

Hej! Nej, jag söker absolut ingen bekräftelse. Tycker bara att detta tillståndet är bedrövligt, och jag kan lika gärna skriva om det. Fast å andra sidan kan jag lika väl hålla käften också..
2014-05-20, 20:49
Medlem
Citat:

Jag tycker vad du beskriver låter väldigt fascinerande. Det är på långa håll den intressantaste tråden på hela flashback jag har läst. Att det hände så plötsligt efter så mycket lidande låter också så sjukt.

Vissa saker låter dock så konstigt. En är att du tror att du är den enda som någonsin varit med om något liknande. En annan är att du känner att du inte kan göra någonting alls åt saken. Och hur vet du att det inte är inte stark variant av depersonalisation/derealization du har fått? Låter väldigt mycket som det från i princip allting du skriver.

Om det här är så jobbigt för dig så förstår jag heller inte varför du inte vill experimentera med droger. Om du känner att du inte har så mycket att förlora liksom. Droger som på något sätt är psykadeliska kan göra så mycket för en och öppna så mycket dörrar. Men det är ju helt och hållet din ensak. Har du någonsin prövat droger, undrar jag också?
2014-05-20, 21:06
Avslutad
"Vissa saker låter dock så konstigt. En är att du tror att du är den enda som någonsin varit med om något liknande. En annan är att du känner att du inte kan göra någonting alls åt saken. Och hur vet du att det inte är inte stark variant av depersonalisation/derealization du har fått? Låter väldigt mycket som det från i princip allting du skriver. "

Jag hoppas givetvis att jag inte är ensam om detta, men det verkar så. Har kollat runt på nätet men har ännu inte hittat någon som beskrivit detta med att hjärnan fysiskt upphöjdes. Jag hörde nästan ett ljud när den svullnade, i samma veva stirrades ögonen upp och jag kunde verkligen inte stänga dem. Jag vet att det inte är Dp då jag haft sådant tidigare, och detta är inte i närheten av det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in