Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-30, 02:23
  #1
Avstängd
Jag har de senaste åren ölat varje kväll och käkat chips, dry salami osv och andra godheter. Men nu är det hård träning som gäller.

Ni som redan tränar hårt hur belönar ni egentligen er själva på kvällarna?
Käkar ni en torr banan och dricker te?

För ett kvällssnack vill väl alla ha?
Citera
2013-12-30, 02:25
  #2
Medlem
Cashewnötter, pumpakärnor och lite russin. Givetvis allt ekologiskt! Kan slänga i lite hackad 85-92% choklad ibland.

Definera kvällssnacks ? Detta är kanske 2-3 gånger i veckan. Varför ska du snacksa varje kväll ?
Citera
2013-12-30, 02:27
  #3
Avstängd
delete
Citera
2013-12-30, 02:28
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Cashewnötter, pumpakärnor och lite russin. Givetvis allt ekologiskt! Kan slänga i lite hackad 85-92% choklad ibland.

Definera kvällssnacks ? Detta är kanske 2-3 gånger i veckan. Varför ska du snacksa varje kväll ?

Men nötter innehåller ju så mycket kalorier och fett?

Vadå det är väl vanligt att ha ett kvällsnack varje kväll eller?
Citera
2013-12-30, 02:28
  #5
Medlem
JasonX555s avatar
Igår blev det mandarin, banan och mjölk. Idag blev det 1 och ½ pizza... Tränar ju för att kunna äta allt. Satsar inte så jättehårt på träningskosten för tillfället dock
Citera
2013-12-30, 02:28
  #6
Medlem
250g kvarg med en frukt till
Citera
2013-12-30, 02:30
  #7
Medlem
Buskalles avatar
Oftast en rostad med rökt fläsk
Citera
2013-12-30, 02:34
  #8
Medlem
AquaRegias avatar
Jag äter min mat på kvällen.
Citera
2013-12-30, 02:35
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Men nötter innehåller ju så mycket kalorier och fett?

Vadå det är väl vanligt att ha ett kvällsnack varje kväll eller?

Ehh va ? Vad är din definition av "snacks" ? Nä det är inte normalt att äta "snacks" varje dag..

Nötter innehåller kcal ja, men det innehåller de rikaste bra fetterna. Russina har jag till för en söt känsla samt mörk choklad för at dämpa söt sug.

Vad får du för bild framför dig när jag sa mitt "snacks" ? En stor jävla skål och din Sofiero bredvid...

Det handlar om kanske 1 dl allt tillsammans.
Citera
2013-12-30, 02:40
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Ehh va ? Vad är din definition av "snacks" ? Nä det är inte normalt att äta "snacks" varje dag..

Nötter innehåller kcal ja, men det innehåller de rikaste bra fetterna. Russina har jag till för en söt känsla samt mörk choklad för at dämpa söt sug.

Vad får du för bild framför dig när jag sa mitt "snacks" ? En stor jävla skål och din Sofiero bredvid...

Det handlar om kanske 1 dl allt tillsammans.

Tycker du får ta o tagga ner din attityd lite...
Citera
2013-12-30, 02:42
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Buskalle
Oftast en rostad med rökt fläsk

Är det verkligen okej att bjuda sig själv på en sån ohälsosam bomb när man kör hårt på gymmet?
Citera
2013-12-30, 02:44
  #12
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Ehh va ? Vad är din definition av "snacks" ? Nä det är inte normalt att äta "snacks" varje dag..

Nötter innehåller kcal ja, men det innehåller de rikaste bra fetterna. Russina har jag till för en söt känsla samt mörk choklad för at dämpa söt sug.

Vad får du för bild framför dig när jag sa mitt "snacks" ? En stor jävla skål och din Sofiero bredvid...

Det handlar om kanske 1 dl allt tillsammans.
Jag antar att det är näringsbristen och sötsuget som gör att du blir grinig och otrevlig, inte sant? Att ständigt förneka sig själv utav livets goda ger möjligen tvättbräda men uppenbarligen också humörsvängningar av den allra femininaste sort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback