• 2
  • 3
2015-10-21, 10:34
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
edit; en scen hittade jag, men den minns jag inte alls: https://www.youtube.com/watch?v=tFAnco8980U

avsnitt 9:11 bild http://pics.imcdb.org/0is805/z1911b.7775.jpg

Han hade en scooter! Jag har inte drmt.
Den scenen ja, det var inte alls lngesen det avsnittet gick. Det var dock inte seriens sista, var vl mer menat som en liten inblick i hur Doug skulle se ut i framtiden...
Citera
2015-10-21, 10:35
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Skulle inte frvna mig om det slutade s nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behvde vl mer tid fr sina roller i Adam Sandlers filmer. Dr han fortsatt spela exakt samma roll som i den hr serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.

Tjocka skdisar blir vl ltt typecastade i sdana roller.

Fr mig att han spelade bad guy i den kortlivade serien Martial Law med Sammo Hung, osker p om han visade upp ngra kampsportsskills men har fr mig att han gjorde det.
Citera
2015-11-24, 09:28
Medlem
gato12s avatar
Fan vad Carrie r tbbt i tsan hela tiden...snyt dig kvinna!

Fr vrigt s har jag alltid trott att det var Kevin James (Doug) som sjng introlten men s var det ju inte...

Edit: Deacon skaffar en houseboy i form av en (vit) Spence. Hade nog inte varit lika aktuellt om en vit familj skaffat en svart houseboy...
Senast redigerad av gato12 2015-11-24 kl. 09:38.
Citera
2015-11-27, 13:54
Medlem
gato12s avatar
Jaha ja, nu har serien gtt varvet runt och brjat frn brjan...s bde Carries (heta) syster och farsan bodde dr frn brjan...?
Citera
2016-02-08, 09:10
Medlem
gato12s avatar
I dagens avsnitt spelar Ben Stiller pappa till sin egen pappa (Arthur, eller Jerry Stiller).

Och William Hurt som psykolog. Hade inte vntat mig att en s seris skdis skulle dyka upp hr.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in