2015-10-21, 09:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mjoo, han och Arthur har skert en massiv, gemensam, porrgmma nere i kllaren.
Jag minns inte hur serien slutade. Har du sett sista avsnittet?

Citera
2015-10-21, 09:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Skulle inte frvna mig om det slutade s nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behvde vl mer tid fr sina roller i Adam Sandlers filmer. Dr han fortsatt spela exakt samma roll som i den hr serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.
Citera
2015-10-21, 09:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Skulle inte frvna mig om det slutade s nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behvde vl mer tid fr sina roller i Adam Sandlers filmer. Dr han fortsatt spela exakt samma roll som i den hr serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.
Han r ju en rtt ball skdis, men precis som du sger s spelar han i princip alltid samma roller.
Citera
2015-10-21, 09:35
Medlem
gato12s avatar
Tror du Carrie gr med p att Doug kr missionren med henne? Hon r ju rtt...petite.
Citera
2015-10-21, 09:56
Medlem
Punklivs avatar
Avsnittet som visas just nu r s jvla bra, Carrie r fan ett riktigt monster ibland...

Men snygg.
Citera
2015-10-21, 10:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Avsnittet som visas just nu r s jvla bra, Carrie r fan ett riktigt monster ibland...

Men snygg.
Hon som spelar Carrie var tydligen scientolog. Men lmnade.
Citera
2015-10-21, 10:06
Medlem
emaptis avatar
Jag gillade serien i brjan men den blev tjatig, och jag hatade Arthur men det beror p att jag inte tl skdespelaren annat n som Costanzas farsa.

Citat:

Han kpte en invalidskoter som han vgrade kliva ur och det tog slut. Det slutade med att dom separerade allts, om jag inte var stenad nr jag sg och minns frn ngon annan serie.

Citat:
Hon som spelar Carrie var tydligen scientolog. Men lmnade.
Hade en av de strre rollerna i The Exes nyligen, exakt lika som i KaQ, kan nog inte spela ngot annat.
Senast redigerad av emapti 2015-10-21 kl. 10:10.
Citera
2015-10-21, 10:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Jag gillade serien i brjan men den blev tjatig, och jag hatade Arthur men det beror p att jag inte tl skdespelaren annat n som Costanzas farsa.

Han kpte en invalidskoter som han vgrade kliva ur och det tog slut. Det slutade med att dom separerade allts, om jag inte var stenad nr jag sg och minns frn ngon annan serie.

Hade en av de strre rollerna i The Exes nyligen, exakt lika som i KaQ, kan nog inte spela ngot annat.
Du mste ha rkt starka grejer....

Citera
2015-10-21, 10:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Hehe, joo, som "Newman" blev intresserad av...har fr mig att hon var syster till den pretentise tandlkaren.
Citera
2015-10-21, 10:23
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Du mste ha rkt starka grejer....

Jag har s starkt minne av att han kpte en skoter som han aldrig ville kliva ur, kte inomhus, i hiss och ven i hennes lgenhet. Men det kanske var ngon annan serie med dom tv.

Jag mste nog rka och se om...

Citat:
Hehe, joo, som "Newman" blev intresserad av...har fr mig att hon var syster till den pretentise tandlkaren.
Jo precis. Hon passade i den serien, men rollen var ju identisk med Carrie.
Citera
2015-10-21, 10:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Jag har s starkt minne av att han kpte en skoter som han aldrig ville kliva ur, kte inomhus, i hiss och ven i hennes lgenhet. Men det kanske var ngon annan serie med dom tv.

Jag mste nog rka och se om...
Du blandar inte ihop det med Seinfeld d? George skaffar ju en permobil som han brnner runt i...
Citera
2015-10-21, 10:26
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Du blandar inte ihop det med Seinfeld d? George skaffar ju en permobil som han brnner runt i...
Jag vette fan vad som hnt med mitt minne, kollade youtube nu och fick ingen trff. Jag r bensker p att jag har minnesbilder p hur dom tjafsar om att han inte vill resa sig ur skotern, men andra sidan tjafsade dom hela tiden.

Kan jag ha kollat p bde KaQ och Benidorm simultant kanske? Madge ker ju sn skoter hela tiden trots att hon inte har problem med att g.

edit; en scen hittade jag, men den minns jag inte alls: https://www.youtube.com/watch?v=tFAnco8980U

avsnitt 9:11 bild http://pics.imcdb.org/0is805/z1911b.7775.jpg

Han hade en scooter! Jag har inte drmt.

Hittade lite info, det var nog inte sjlva scootern dom brkade om utan att Doug hade blivit s lat.
Senast redigerad av emapti 2015-10-21 kl. 10:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in