2015-10-21, 09:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mjoo, han och Arthur har säkert en massiv, gemensam, porrgömma nere i källaren.
Jag minns inte hur serien slutade. Har du sett sista avsnittet?

Citera
2015-10-21, 09:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Skulle inte förvåna mig om det slutade så nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behövde väl mer tid för sina roller i Adam Sandlers filmer. Där han fortsatt spela exakt samma roll som i den här serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.
Citera
2015-10-21, 09:33
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om det slutade så nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behövde väl mer tid för sina roller i Adam Sandlers filmer. Där han fortsatt spela exakt samma roll som i den här serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.
Han är ju en rätt ball skådis, men precis som du säger så spelar han i princip alltid samma roller.
Citera
2015-10-21, 09:35
Medlem
gato12s avatar
Tror du Carrie går med på att Doug kör missionären med henne? Hon är ju rätt...petite.
Citera
2015-10-21, 09:56
Medlem
Punklivs avatar
Avsnittet som visas just nu är så jävla bra, Carrie är fan ett riktigt monster ibland...

Men snygg.
Citera
2015-10-21, 10:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Avsnittet som visas just nu är så jävla bra, Carrie är fan ett riktigt monster ibland...

Men snygg.
Hon som spelar Carrie var tydligen scientolog. Men lämnade.
Citera
2015-10-21, 10:06
Medlem
emaptis avatar
Jag gillade serien i början men den blev tjatig, och jag hatade Arthur men det beror på att jag inte tål skådespelaren annat än som Costanzas farsa.

Citat:

Han köpte en invalidskoter som han vägrade kliva ur och det tog slut. Det slutade med att dom separerade alltså, om jag inte var stenad när jag såg och minns från någon annan serie.

Citat:
Hon som spelar Carrie var tydligen scientolog. Men lämnade.
Hade en av de större rollerna i The Exes nyligen, exakt lika som i KaQ, kan nog inte spela något annat.
Senast redigerad av emapti 2015-10-21 kl. 10:10.
Citera
2015-10-21, 10:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Jag gillade serien i början men den blev tjatig, och jag hatade Arthur men det beror på att jag inte tål skådespelaren annat än som Costanzas farsa.

Han köpte en invalidskoter som han vägrade kliva ur och det tog slut. Det slutade med att dom separerade alltså, om jag inte var stenad när jag såg och minns från någon annan serie.

Hade en av de större rollerna i The Exes nyligen, exakt lika som i KaQ, kan nog inte spela något annat.
Du måste ha rökt starka grejer....

Citera
2015-10-21, 10:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Hehe, joo, som "Newman" blev intresserad av...har för mig att hon var syster till den pretentiöse tandläkaren.
Citera
2015-10-21, 10:23
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Du måste ha rökt starka grejer....

Jag har så starkt minne av att han köpte en skoter som han aldrig ville kliva ur, åkte inomhus, i hiss och även i hennes lägenhet. Men det kanske var någon annan serie med dom två.

Jag måste nog röka och se om...

Citat:
Hehe, joo, som "Newman" blev intresserad av...har för mig att hon var syster till den pretentiöse tandläkaren.
Jo precis. Hon passade i den serien, men rollen var ju identisk med Carrie.
Citera
2015-10-21, 10:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Jag har så starkt minne av att han köpte en skoter som han aldrig ville kliva ur, åkte inomhus, i hiss och även i hennes lägenhet. Men det kanske var någon annan serie med dom två.

Jag måste nog röka och se om...
Du blandar inte ihop det med Seinfeld då? George skaffar ju en permobil som han bränner runt i...
Citera
2015-10-21, 10:26
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Du blandar inte ihop det med Seinfeld då? George skaffar ju en permobil som han bränner runt i...
Jag vette fan vad som hänt med mitt minne, kollade youtube nu och fick ingen träff. Jag är bensäker på att jag har minnesbilder på hur dom tjafsar om att han inte vill resa sig ur skotern, men å andra sidan tjafsade dom hela tiden.

Kan jag ha kollat på både KaQ och Benidorm simultant kanske? Madge åker ju sån skoter hela tiden trots att hon inte har problem med att gå.

edit; en scen hittade jag, men den minns jag inte alls: https://www.youtube.com/watch?v=tFAnco8980U

avsnitt 9:11 bild http://pics.imcdb.org/0is805/z1911b.7775.jpg

Han hade en scooter! Jag har inte drömt.

Hittade lite info, det var nog inte själva scootern dom bråkade om utan att Doug hade blivit så lat.
Senast redigerad av emapti 2015-10-21 kl. 10:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in