2014-01-20, 20:13
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conell
Jag har redan gjort det och du kan inte se någonting speciellt som sticker ut.

Bara det tränade ögat kan ana det om man skulle sitta på knä i shorts och hur ofta gör man det?

Håller man sig inom gränserna så kan ingen märka nånting, inte ens de tjejerna jag varit med har ens kollat konstigt eller nämnt nånting.

Har nu använt produkterna i 20 dagar och har inte märkt att jag växt något, men förstår dock att det tar flera månader tills man växer flera cm. Dock så har jag funderat lite kring benförlängning. Gjorde du operationerna hos Dr. Betz? Behöver dock spara ihop en hel del pengar om det blir av.
Citera
2014-01-20, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Updown
Hej

är en man på 170 cm och är 18 år gammal, jag känner att jag fortfarande växer även fast de går lite sakta, var 167 ett år sedan. Det känns som att jag har 1 år på mig att bli längre och att detta är sista draget , skulle vilja bli typ 175 inom ett år eller så jag har börjat att gymma hårt och seriöst nu för att få kroppen att växa snabbare och tänkte köpa Glutamin, D-Asparginsyra och Duzixon då jag läst att de ökar både testoronhalten och tillväxthormonerna. Tror ni att jag har köpt rätt varor för att öka testoronhalten och tillväxthormonerna med naturliga ämnen? Kommer de att hjälpa till att öka testoron,tillväxthormonerna eller ska jag köpa andra varor?

Försökte att få nån doktor att ge mig tillväxthormoner men han ville inte ge då han sa att jag är för gammal.

Det är väldigt individuellt. Växte själv ända fram till bra mycket efter 20. De som redan är långa som 18 kanske slutar växa då, men skulle nog tippa du kommer att bli 8-9 cm längree
Citera
2014-01-21, 01:11
Medlem
efter 25 inte en chans före 25 , kan du växa pga biologi..inte preparat.
Citera
2014-01-21, 04:29
Medlem
Conells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junne13
Det är väldigt individuellt. Växte själv ända fram till bra mycket efter 20. De som redan är långa som 18 kanske slutar växa då, men skulle nog tippa du kommer att bli 8-9 cm längree

Du kan ju inte vara riktigt riktig!!
Gå och omskola dig.

TS: Det finns ingenting man kan göra för att bli längre efter tillväxtplattorna har låst sig. Ytterst få har växt 3-4cm efter 20 år fyllda.
De som gjort har senare visat sig vara pga div tumörer eller annat fel i kroppen.

Det enda man kan göra för att bli längre efter 20 års ålder är benförlängning, ingenting annat!
Citera
2014-01-21, 12:50
Medlem
Mr.Majestics avatar
Jag væxte ca 3cm (180 till 183cm) efter 20, men det ær få førunnat.
Citera
2014-01-21, 18:02
Medlem
Updowns avatar
Har kollat och mina tillväxtplattor har inte låst sig än men tror att de kommer att vara det vid 20 års åldern. De ville dock inte ge mig tillväxthormoner då de tyckte att min längd var bra, vilket den fan inte då de flesta männen är 180 cm. Vill inte leva hela mitt liv där folk ser ner på mig och där tjejer nobbar mig på grund av min längd. Har aldrig tänkt på de innan nu vid 17-18. Då jag innan trodde att jag skulle vara typ 175 vid 18 års åldern. Man känner sig som ett barn när man är 18 år gammal och är endast 170cm lång. Benförlängning är ett framtidsalternativ då jag måste spara rejäla mängder pengar i minst 4-5 år om jag skulle göra det. Men eftersom jag har 1-2 år på mig tills tillväxtplattorna stängs så försöker jag komma på olika metoder som skulle göra mig längre. Snubblade in på något som ökar tillväxthormonerna dramatiskt utan att man behöver injicera somatropin i venerna, det är alltså något som man intar oralt. den går vid namnet Ibutamoren(MK-677). Beställde Ibutamoren från gtgchem igår och får hem den om 5-14 dagar. Tror ni det är farligt att använda produkten i 12 månader?
Citera
2014-01-21, 18:10
Medlem
Updowns avatar
Har kollat och mina tillväxtplattor har inte låst sig än men tror att de kommer att vara det vid 20 års åldern. De ville dock inte ge mig tillväxthormoner då de tyckte att min längd var bra, vilket den fan inte då de flesta männen är 180 cm. Vill inte leva hela mitt liv där folk ser ner på mig och där tjejer nobbar mig på grund av min längd. Har aldrig tänkt min längd så mycket som nyligen vid 17-18 år. Då jag innan insåg att jag var kort fast trodde att jag var en sengångare och skulle växa upp till typ 175 vid 18 års åldern. Man känner sig som ett barn när man är 18 år gammal och är endast 170cm lång, man riskerar också att leva ett liv i ensamhet då det känns som att nästan alla tjejer som är 170cm+ äcklas av att man är så kort. Såvida man inte blir rik eller känd som tex Messi så är det i princip kört.

Citat:
Ursprungligen postat av Conell
TS: Det finns ingenting man kan göra för att bli längre efter tillväxtplattorna har låst sig. Ytterst få har växt 3-4cm efter 20 år fyllda.
De som gjort har senare visat sig vara pga div tumörer eller annat fel i kroppen.
Det enda man kan göra för att bli längre efter 20 års ålder är benförlängning, ingenting annat!

Benförlängning är ett framtidsalternativ men då jag fixa ett stabilt jobb och spara rejäla mängder pengar i minst 4-5 år om jag skulle göra det. Men eftersom jag har 1-2 år på mig tills tillväxtplattorna stängs så försöker jag komma på olika metoder som skulle göra mig längre.

Snubblade in på något som ökar IGF1 och tillväxthormonerna dramatiskt (70%) utan att man behöver injicera dyra somatropin i venerna, det är alltså något som man intar oralt.den går vid namnet Ibutamoren(MK-677). Beställde Ibutamoren från gtgchem igår och får hem den om 5-14 dagar. Tror ni det är farligt att använda produkten i 12 månader? Tror ni att en 70% ökning kommer att göra mig längre?

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Jag væxte ca 3cm (180 till 183cm) efter 20, men det ær få førunnat.

Min bror växte från 179 till 185 vid 18-21 års åldern, han har dock alltid haft långa ben och växte snabbt när han var ung medan jag aldrig har haft något tillväxtspurt och har bara fortsatt att växt sakta och har korta ben. Skulle få tillväxthormoner vid 15-16 år åldern av sjuksköterskan men farsan tyckte inte om det då det är en drog och han sa att han ogillar droger. Hade jag vänt tillbaka tiden hade jag tvingat min farsa att låta mig ta de. I början av 17års åldern så gick jag dock till vårdcentralen och försökte få de att ge mig det men det var då de sa att det är en bra längd. Hursomhelst så är detta år och förhoppningsvis nästa min sista chans. Funderar också kring peptider som GHRP 6 och GHRP 2. Dessa måste man dock injicera vilket kommer vara svårt att dölja för föräldrarna och storebrorn som jag jag delar rum med. Vad är era tankar kring GRHP 6 eller GHRP2? Hur långt tror ni man kan växa på 6 månader om man tar tillväxthormoner vid 18åldern?
Senast redigerad av Updown 2014-01-21 kl. 18:33.
Citera
2014-01-21, 18:19
Medlem
Glöm allt det där med kosttillskott. Det är inte naturligt och vem vet vilka de långsiktiga effekterna är på kroppen med cancer och skit. Ät hälsosamt och mycket kyckling och bra fetter och sånt så ordnar det sig.
Citera
2014-01-21, 18:33
Medlem
Varför bry sig så mycket om längd? Jag har flera polare som är strax över 170, det där om att man inte får brudar eller blir mobbad är bara skitsnack. Ha lite pondus och stå upp för dig själv istället för att gråta om det. Jag är 192, hur kul tror du det är att vara 1-2 huvuden längre än dom flesta? Det är bara att inse att alla inte är lika och försöka vara nöjd med sig själv.
Citera
2014-01-21, 19:05
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
Varför bry sig så mycket om längd? Jag har flera polare som är strax över 170, det där om att man inte får brudar eller blir mobbad är bara skitsnack. Ha lite pondus och stå upp för dig själv istället för att gråta om det. Jag är 192, hur kul tror du det är att vara 1-2 huvuden längre än dom flesta? Det är bara att inse att alla inte är lika och försöka vara nöjd med sig själv.

Jag har aldrig blivit mobbad för min längd, det gick också ganska bra med brudarna på högstadiet samt i början av gymnasiet. Dock så har man ingen chans när man står där som en 18åring med sina ynka 170 cm medan nästan alla andra killar är längre. De få gångerna jag har gått på utgång har det inte heller gått så dåligt. Men trots det så vet jag om jag inte gör någonting för att förändra det så kommer leva ett deprimerande liv där folk alltid kommer att se ner på mig,se på mig som ett barn vilket förstör så mycket av livets glädje för mig. Jag tror att du skulle förstå mig bättre om du endast vore 170 cm lång.
Citera
2014-01-21, 19:13
Medlem
M_Wittmanns avatar
Du kommer inte att bli längre av träning och kosttillskott.

Men det finns alltid enkla och bekväma lösningar på svåra problem. Om din längd spelar stor roll för dig, så flytta till något asiatiskt land, såsom Thailand eller Kina, då du är klar med utbildningen.

Sverige har världens högsta medellängd. Du är en kort svensk. Men för att vara människa så har du en mycket genomsnittlig längd. Åker du till Indonesien, Mexiko eller Indien, så är du en jätte och huvudet högre än andra. Vill du inte lämna EU, eller om du inte heller trivs med att sticka ut för mycket, så kan du alltid flytta till Malta. Där är medellängden för män exakt 170 cm.

Förutom att du blir lång samma stund som du kliver av flygplanet, så får du lägre skatter och ett angenämare klimat på köpet. Det verkar därför som en betydligt trevligare lösning än en dyr och smärtsam operation...
Citera
2014-01-21, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Updown
Jag har aldrig blivit mobbad för min längd, det gick också ganska bra med brudarna på högstadiet samt i början av gymnasiet. Dock så har man ingen chans när man står där som en 18åring med sina ynka 170 cm medan nästan alla andra killar är längre. De få gångerna jag har gått på utgång har det inte heller gått så dåligt. Men trots det så vet jag om jag inte gör någonting för att förändra det så kommer leva ett deprimerande liv där folk alltid kommer att se ner på mig,se på mig som ett barn vilket förstör så mycket av livets glädje för mig. Jag tror att du skulle förstå mig bättre om du endast vore 170 cm lång.

Jag tror jag förstår. Men kan du inte försöka "kompensera" din längd genom att träna mycket och bli biff eller smart eller nåt sånt?
Sen ska du också veta att inte många tänker som du gör, man ser inte ner på folk för att dom är 170, eller korta/långa överhuvud taget. Dom som gör det är inte värda att umgås med, så då har du ju ett snabbt sätt att sålla ut idioterna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in