2014-01-21, 19:54
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_Wittmann
Du kommer inte att bli längre av träning och kosttillskott.

Men det finns alltid enkla och bekväma lösningar på svåra problem. Om din längd spelar stor roll för dig, så flytta till något asiatiskt land, såsom Thailand eller Kina, då du är klar med utbildningen.

Sverige har världens högsta medellängd. Du är en kort svensk. Men för att vara människa så har du en mycket genomsnittlig längd. Åker du till Indonesien, Mexiko eller Indien, så är du en jätte och huvudet högre än andra. Vill du inte lämna EU, eller om du inte heller trivs med att sticka ut för mycket, så kan du alltid flytta till Malta. Där är medellängden för män exakt 170 cm.

Förutom att du blir lång samma stund som du kliver av flygplanet, så får du lägre skatter och ett angenämare klimat på köpet. Det verkar därför som en betydligt trevligare lösning än en dyr och smärtsam operation...

Verkar vara en bra ide men vet inte om jag orkar flytta ensam till ett annat land, däremot så vet jag vart nu var jag kommer att spendera mina semestrar i framtiden, kanske kan hitta en maltesiskt fru där , kan tänka mig att man kommer att bli betraktad som en vanlig man där.

Citat:
Ursprungligen postat av Zer0x
Jag tror jag förstår. Men kan du inte försöka "kompensera" din längd genom att träna mycket och bli biff eller smart eller nåt sånt?
Sen ska du också veta att inte många tänker som du gör, man ser inte ner på folk för att dom är 170, eller korta/långa överhuvud taget. Dom som gör det är inte värda att umgås med, så då har du ju ett snabbt sätt att sålla ut idioterna på.

Har börjat att träna mycket nu och hoppas bli större, försöker också få så bra betyg som möjligt. Att göra en benförlängningsoperation är inget som är aktuellt för mig just nu helt enkelt för att det kostar för mycket. Dock så kan jag bekosta MK677 eller GRHP 6, GHRP2, tror inte att bieffekterna är så farliga. Har bokat en tid på vårdcentralen igen och har sagt att jag tror att jag har tillväxthormons brist och vill kolla upp det genom blodprov, om jag har det så kanske de kommer att ge mig genotropin . Hur tror ni det går?
Senast redigerad av Updown 2014-01-21 kl. 20:02.
Citera
2014-01-22, 15:20
Medlem
Mr.Majestics avatar
Det finns ju massvis med "Grow Taller"-program man kan køpa som eBook. Verkar vara Scam dock!
Men før $50 dollar kan det kanske vara vært att testa?

Grow Taller 4 Idiots och Grow Taller Dynamics ær 2st exempel
Citera
2014-01-22, 16:01
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Det finns ju massvis med "Grow Taller"-program man kan køpa som eBook. Verkar vara Scam dock!
Men før $50 dollar kan det kanske vara vært att testa?

Grow Taller 4 Idiots och Grow Taller Dynamics ær 2st exempel

Allt det där är scam, oavsett så har jag nu fått svar från vårdcentralen och de kommer att kontakta mig den 24de inför blodtestet , jag kommer att uppdatera vad som händer efter att jag har blivit kontaktad. Hoppas verkligen att de låter mig ta tillväxthormoner, annars så kommer jag att tvingas köpa MK677. Om de nekar mig ett recept hur ska jag agera för att de ska ändra sig? ska jag hota med att säga att jag inte får receptet så kommer jag att köpa genatropin från en kompis istället?
Citera
2014-01-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Updown
Allt det där är scam, oavsett så har jag nu fått svar från vårdcentralen och de kommer att kontakta mig den 24de inför blodtestet , jag kommer att uppdatera vad som händer efter att jag har blivit kontaktad. Hoppas verkligen att de låter mig ta tillväxthormoner, annars så kommer jag att tvingas köpa MK677. Om de nekar mig ett recept hur ska jag agera för att de ska ändra sig? ska jag hota med att säga att jag inte får receptet så kommer jag att köpa genatropin från en kompis istället?

Vet inte mycket om MK 677 men GHRP-6 är bra iaf för muskelökningar. Tänk på att du ska injicera dig själv 3-4 gånger varje dag en lång tid framöver kanske 2 år och du ska kunna förvara det kylt också. Åker du dit blir du dömd för dopingbrott som står i ditt belastningsregister 10 år.

En kombination av tarmarnas tillväxt av peptider och mer visceralt fett från insulinmissbruk.
http://www.pwnfitness.com/wp-content...-big-belly.jpg

Nej du kan inte hota läkarna och nej du kommer inte få recept.
Citera
2014-01-22, 23:00
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskelfarbror
Vet inte mycket om MK 677 men GHRP-6 är bra iaf för muskelökningar. Tänk på att du ska injicera dig själv 3-4 gånger varje dag en lång tid framöver kanske 2 år och du ska kunna förvara det kylt också. Åker du dit blir du dömd för dopingbrott som står i ditt belastningsregister 10 år.

En kombination av tarmarnas tillväxt av peptider och mer visceralt fett från insulinmissbruk.
http://www.pwnfitness.com/wp-content...-big-belly.jpg

Nej du kan inte hota läkarna och nej du kommer inte få recept.

Har beställt MK 677, den verkar inte ha några dokumenterade bieffekter och är inte olaglig såvitt jag vet. Har ändrat mig kring peptider, skulle inte kunna ta det på ett diskret sätt då jag bor hemma däremot så skulle MK 677 fungera. Varför kommer jag inte få recept? jag tror verkligen att jag har tillväxthormonsbrist då jag har flera av symptomen som beskrivs.
Senast redigerad av Updown 2014-01-22 kl. 23:17.
Citera
2014-01-23, 00:01
Medlem
Citat:
Har beställt MK 677, den verkar inte ha några dokumenterade bieffekter och är inte olaglig såvitt jag vet. Har ändrat mig kring peptider, skulle inte kunna ta det på ett diskret sätt då jag bor hemma däremot så skulle MK 677 fungera. Varför kommer jag inte få recept? jag tror verkligen att jag har tillväxthormonsbrist då jag har flera av symptomen som beskrivs.

Den är olaglig oavsett "vad du vet". Testosteron, tillväxthormon och allt som ökar dessa på syntetisk väg är olagliga. MK 677 är brott mot dopinglagen.

Du är för gammal för att påbörja behandlingen, den ska sättas in tidigare.
Du är inte tillräckligt kort för att det ska vara skäligt att behandla dig.
Citera
2014-01-25, 23:43
Medlem
Updowns avatar
Vårdcentralen kontaktade mig och fick tid 3/2 och ska då göra ett blodprov, berättar hur det går senare
Citera
2014-02-18, 12:32
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Vårdcentralen kontaktade mig och fick tid 3/2 och ska då göra ett blodprov, berättar hur det går senare

Hur gick det før dig?
Citera
2014-02-22, 15:51
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Hur gick det før dig?

Läkaren ville som vanligt och som jag redan innan visste vägra skriva ut tillväxthormon men då jag berättade att jag hade symptomerna som trötthet, dålig hud , dålig sömn som man har när man har tillväxthormon brist så ville han åtminstone göra ett blodprov. Jag gjorde blodprovet och allt såg normalt ut förutom att mitt S-TSH värde var för högt vilket tyder på att sköldkörteln producerar för lite hormon. Mätte också mig och det visade sig att jag har växt 1 cm sedan mitt förra läkarbesök vilket gjordes några månader innan, frågade läkaren om jag kunde röntga mitt skelett igen för att kolla hur länge jag kommer att växa men han ville inte.

Jag fick S-TSH värdet 4,09 mIE och referensvärdet är 0,5 – 3,6 mU/l (millienheter per liter). Läkaren ringde inte mig för att tala om svaren men en 1 vecka efter att jag såg resultatet på nätet så bokade jag en tid där jag undrade om mitt höga s-tsh värde kan bero på att jag har hypotyreos vilket min syster också har och behandlas nu för(kan tilägga att hon är 159cm lång). Fick svaret att jag ska vänta 4 veckor för att sedan göra ytterliga blodtester för att säkerställa att jag verkligen har det. Det kan ha vart så att detta har vart boven till att jag växt så sakta och förklarar också mitt dåliga minne. Min läkare verkar vara snål och underförstådd över att mitt S-TSH värde är för högt då han sade att det bara är lite över referensvärdet. Men jag får hoppas att han inte snålar med receptet och att läkaren skriver ut Levaxin till mig.

2 månaders bruk av Mk677 har nu kommit hem från gtgchem och jag nu använt det sedan den 19nde februari, jag har redan märkt att min hud och sömn har blivit bättre , min aptit är på topp och det känns som att mitt skelett växer men jag vet inte om det bara är en känsla eller om det verkligen gör det. Jag planerar att använda det i 6 månader och sedan mäta mig, kommer att uppdatera tråden då med mina resultat. Jag skulle uppmana alla korta som är 16-18 som inte får utskrivet tillväxthormon att göra ett blodprov för att kolla S-TSH värdet, och om man vill få tag på tillväxthormon så kan man inköpa mk677 då läkarna är jävligt dryga med att skriva ut tillväxthormon trots att det är nästan riskfritt(tro inte på all läkarpropaganda) sålänge man inte överdoserar. Som tur är Mk677 lika effektivt som GHRP6 även fast det intas oralt.
Senast redigerad av Updown 2014-02-22 kl. 16:31.
Citera
2014-02-24, 13:20
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Läkaren ville som vanligt och som jag redan innan visste vägra skriva ut tillväxthormon men då jag berättade att jag hade symptomerna som trötthet, dålig hud , dålig sömn som man har när man har tillväxthormon brist så ville han åtminstone göra ett blodprov. Jag gjorde blodprovet och allt såg normalt ut förutom att mitt S-TSH värde var för högt vilket tyder på att sköldkörteln producerar för lite hormon. Mätte också mig och det visade sig att jag har växt 1 cm sedan mitt förra läkarbesök vilket gjordes några månader innan, frågade läkaren om jag kunde röntga mitt skelett igen för att kolla hur länge jag kommer att växa men han ville inte.

Jag fick S-TSH värdet 4,09 mIE och referensvärdet är 0,5 – 3,6 mU/l (millienheter per liter). Läkaren ringde inte mig för att tala om svaren men en 1 vecka efter att jag såg resultatet på nätet så bokade jag en tid där jag undrade om mitt höga s-tsh värde kan bero på att jag har hypotyreos vilket min syster också har och behandlas nu för(kan tilägga att hon är 159cm lång). Fick svaret att jag ska vänta 4 veckor för att sedan göra ytterliga blodtester för att säkerställa att jag verkligen har det. Det kan ha vart så att detta har vart boven till att jag växt så sakta och förklarar också mitt dåliga minne. Min läkare verkar vara snål och underförstådd över att mitt S-TSH värde är för högt då han sade att det bara är lite över referensvärdet. Men jag får hoppas att han inte snålar med receptet och att läkaren skriver ut Levaxin till mig.

2 månaders bruk av Mk677 har nu kommit hem från gtgchem och jag nu använt det sedan den 19nde februari, jag har redan märkt att min hud och sömn har blivit bättre , min aptit är på topp och det känns som att mitt skelett växer men jag vet inte om det bara är en känsla eller om det verkligen gör det. Jag planerar att använda det i 6 månader och sedan mäta mig, kommer att uppdatera tråden då med mina resultat. Jag skulle uppmana alla korta som är 16-18 som inte får utskrivet tillväxthormon att göra ett blodprov för att kolla S-TSH värdet, och om man vill få tag på tillväxthormon så kan man inköpa mk677 då läkarna är jävligt dryga med att skriva ut tillväxthormon trots att det är nästan riskfritt(tro inte på all läkarpropaganda) sålänge man inte överdoserar. Som tur är Mk677 lika effektivt som GHRP6 även fast det intas oralt.

Det verkar som om du gør framsteg iallafall, æven om den ena lækaren verkar ha satt sig på tværen

Uppdatera gærna din "progress" med Mk677! Lycka till
Citera
2014-03-01, 14:23
Medlem
Updowns avatar
Citat:
Det verkar som om du gør framsteg iallafall, æven om den ena lækaren verkar ha satt sig på tværen

Uppdatera gærna din "progress" med Mk677! Lycka till

Första dagen med MK677 så kände jag en väldigt intensiv hunger, det kändes som att min mage var helt tom och att jag inte ätit på flera dagar, min mage blev också väldigt gasig. Direkt när jag kom hem så åt jag en väldigt stor portion mat för att stilla min hunger, kan tillägga att min aptit innan var dålig och jag kände nästan aldrig någon sådan hunger.

Andra dagen så hade jag också en väldigt hög aptit och orkade äta en massa mat utan att bli väldigt mätt, min mage var dock lugn den dagen och inte alls lika gasig som första dagen. Nu har det gått 10 dagar sedan jag först använde MK677 och effekterna är bara positiva , min sömn har blivit bättre, aptiten är fortfarande på topp och har gått upp 3 kg och min muskelmassa har märkbart ökat, känner mig mycket starkare i gymmet och har ökat vikterna under dessa 10 dar.

Min hud har blivit mycket fräschare och elastisk, har fått kommentarer om att jag ser yngre ut. Har inte mätt mig än men ska göra det när det har gått 4 veckor, förväntar mig inte att växa 1 cm på bara en månad men det skulle vara kul att se hur min längd påverkas. Jag kan dock konstatera att MK677 gör det den ska, enda bieffekten nu är att smaken är förjävlig men de är bara att svälja det.
Senast redigerad av Updown 2014-03-01 kl. 14:30.
Citera
2014-03-05, 17:29
Medlem
Updowns avatar
Nu har det gått 15 dar sedan jag började, har alltså använt MK677 i 2 veckor nu och det jag märkte idag är att mina fötter blivit lite större. Mina 42 skor som passade perfekt innan känns nu lite för små och tror jag gått från 42 till 42.5 eller 43. Jag brukar också känna värk i benen och låren vid natttid när jag ska gå och lägga mig. Vad betyder detta?
Senast redigerad av Updown 2014-03-05 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in