Citat:
Du kommer inte att bli längre av träning och kosttillskott.
Men det finns alltid enkla och bekväma lösningar på svåra problem. Om din längd spelar stor roll för dig, så flytta till något asiatiskt land, såsom Thailand eller Kina, då du är klar med utbildningen.
Sverige har världens högsta medellängd. Du är en kort svensk. Men för att vara människa så har du en mycket genomsnittlig längd. Åker du till Indonesien, Mexiko eller Indien, så är du en jätte och huvudet högre än andra. Vill du inte lämna EU, eller om du inte heller trivs med att sticka ut för mycket, så kan du alltid flytta till Malta. Där är medellängden för män exakt 170 cm.
Förutom att du blir lång samma stund som du kliver av flygplanet, så får du lägre skatter och ett angenämare klimat på köpet. Det verkar därför som en betydligt trevligare lösning än en dyr och smärtsam operation...
Men det finns alltid enkla och bekväma lösningar på svåra problem. Om din längd spelar stor roll för dig, så flytta till något asiatiskt land, såsom Thailand eller Kina, då du är klar med utbildningen.
Sverige har världens högsta medellängd. Du är en kort svensk. Men för att vara människa så har du en mycket genomsnittlig längd. Åker du till Indonesien, Mexiko eller Indien, så är du en jätte och huvudet högre än andra. Vill du inte lämna EU, eller om du inte heller trivs med att sticka ut för mycket, så kan du alltid flytta till Malta. Där är medellängden för män exakt 170 cm.
Förutom att du blir lång samma stund som du kliver av flygplanet, så får du lägre skatter och ett angenämare klimat på köpet. Det verkar därför som en betydligt trevligare lösning än en dyr och smärtsam operation...
Verkar vara en bra ide men vet inte om jag orkar flytta ensam till ett annat land, däremot så vet jag vart nu var jag kommer att spendera mina semestrar i framtiden, kanske kan hitta en maltesiskt fru där , kan tänka mig att man kommer att bli betraktad som en vanlig man där.
Citat:
Jag tror jag förstår. Men kan du inte försöka "kompensera" din längd genom att träna mycket och bli biff eller smart eller nåt sånt?
Sen ska du också veta att inte många tänker som du gör, man ser inte ner på folk för att dom är 170, eller korta/långa överhuvud taget. Dom som gör det är inte värda att umgås med, så då har du ju ett snabbt sätt att sålla ut idioterna på.
Sen ska du också veta att inte många tänker som du gör, man ser inte ner på folk för att dom är 170, eller korta/långa överhuvud taget. Dom som gör det är inte värda att umgås med, så då har du ju ett snabbt sätt att sålla ut idioterna på.
Har börjat att träna mycket nu och hoppas bli större, försöker också få så bra betyg som möjligt. Att göra en benförlängningsoperation är inget som är aktuellt för mig just nu helt enkelt för att det kostar för mycket. Dock så kan jag bekosta MK677 eller GRHP 6, GHRP2, tror inte att bieffekterna är så farliga. Har bokat en tid på vårdcentralen igen och har sagt att jag tror att jag har tillväxthormons brist och vill kolla upp det genom blodprov, om jag har det så kanske de kommer att ge mig genotropin . Hur tror ni det går?
Senast redigerad av Updown 2014-01-21 kl. 20:02.
Senast redigerad av Updown 2014-01-21 kl. 20:02.