Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-28, 21:33
  #1
Medlem
Smithwickss avatar
Tänkte dra igång en deff 1/1 o vill ha lite feedback av er kunniga då det blir min första deff någonsin.

09:00 protein drink m aminosyror
09:15 promenad 40 min
10:00 fiber havregrynsgröt 2dl okokt m 2dl mjölk, proteindrink

10:45 amino
11:00-12:30 styrketräning sen proteindrink
13:00 lunch 250g kyckling/kött/lax m 1dl ris okokt o grönsaker

16:30 middag 250g kyckling/kött/lax m grönsaker
19:00 middag igen
22:00 150g tonfisk i olja

301g protein per dag oxh kolhydrater innan gymmet för energi samt efter för återuppbyggnad. Mål med deffen är att bli av med fettet och samtidigt fortsätta öka i styrka. Väger nu 90kg på 180cm med ett bf på ca 15% uppskattningsvis. Prep som kommer köras är testo 500 e5d och winnar 50 dagar, dos ej bestämt än. När jag nått 8% bf lägger jag till mast också.

Mvh
Citera
2013-12-28, 21:41
  #2
Medlem
sedans avatar
Dopning och dopningspreparat --> Näring, kost och kosttillskott
/Moderator
Citera
2013-12-29, 11:37
  #3
Medlem
Smithwickss avatar
Bump.

141 som kollat nu och ingen har nåt att tillägga?
Citera
2013-12-29, 12:04
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Bump.


141 som kollat nu och ingen har nåt att tillägga?

Ska jag va ärlig läste jag och tänkte hjälpa men jag skulle aldrig hjälpa någon som jag vet preppar..
Citera
2013-12-29, 13:07
  #5
Medlem
Ser helt ok ut matmässigt känns det som, täcker ju iaf proteinbehovet. har du sedan bara koll på energiintaget och ditt förväntade underskott så ska det nog gå bra.
Citera
2013-12-29, 13:22
  #6
Medlem
Fenjal888s avatar
Ser OK ut. Väldigt lite kolhydrater men du kanske vill ha det så, vi är alla olika.
Citera
2013-12-29, 13:33
  #7
Medlem
Ministry.of.Truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smithwicks
Tänkte dra igång en deff 1/1 o vill ha lite feedback av er kunniga då det blir min första deff någonsin.

09:00 protein drink m aminosyror
09:15 promenad 40 min
10:00 fiber havregrynsgröt 2dl okokt m 2dl mjölk, proteindrink

10:45 amino
11:00-12:30 styrketräning sen proteindrink
13:00 lunch 250g kyckling/kött/lax m 1dl ris okokt o grönsaker

16:30 middag 250g kyckling/kött/lax m grönsaker
19:00 middag igen
22:00 150g tonfisk i olja

301g protein per dag oxh kolhydrater innan gymmet för energi samt efter för återuppbyggnad. Mål med deffen är att bli av med fettet och samtidigt fortsätta öka i styrka. Väger nu 90kg på 180cm med ett bf på ca 15% uppskattningsvis. Prep som kommer köras är testo 500 e5d och winnar 50 dagar, dos ej bestämt än. När jag nått 8% bf lägger jag till mast också.

Mvh

undrar mest hur folk som du gör, är du byggare på heltid eller går man inte till jobbet om dagarna?
Citera
2013-12-29, 15:45
  #8
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Ser helt ok ut matmässigt känns det som, täcker ju iaf proteinbehovet. har du sedan bara koll på energiintaget och ditt förväntade underskott så ska det nog gå bra.
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Ser OK ut. Väldigt lite kolhydrater men du kanske vill ha det så, vi är alla olika.

Tack! Jag glömde tillägga att jag ska ha en ätardag i veckan för att chocka metabolismen. Det blir samma kostschema den dagen fast med en hel del kolhydrater till.

Citat:
Ursprungligen postat av Ministry.of.Truth
undrar mest hur folk som du gör, är du byggare på heltid eller går man inte till jobbet om dagarna?

Jag är företagare och jobbar mer än heltid. Allt går om man vill
Citera
2013-12-29, 15:54
  #9
Medlem
Jag får det till att 60% av ditt proteinintag kommer från pulver. Och så tar du tillskott i form av mat? Borde vara tvärtom, max 25% pulver och helst bara mat.

Kolhydrater bygger inte upp muskler. Det är protein som gör det.

Vad sägs om äggvita? Finns i 1liters förpackningar på willys.
Nötter? Avocado? Fiskolja?

Men ja, du kan deffa på vilken mat du vill. Det är underskottet av kalorier som gör att du går ned i vikt. Om du sen tappar muskler, vätska, vett eller fett är en annan femma! Att du når fram till din masterone enligt din metod betvivlar jag starkt. Du slänger väl in det när du fastnat på 11% anyway..

Kul att du driver eget btw
Citera
2013-12-29, 16:19
  #10
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattisjamtback
Ska jag va ärlig läste jag och tänkte hjälpa men jag skulle aldrig hjälpa någon som jag vet preppar..

Vem vill ha hjälp ifrån någon som bloggar hos icaniwill?
Citera
2013-12-29, 16:54
  #11
Medlem
Smithwickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modernamannen
Jag får det till att 60% av ditt proteinintag kommer från pulver. Och så tar du tillskott i form av mat? Borde vara tvärtom, max 25% pulver och helst bara mat.

Kolhydrater bygger inte upp muskler. Det är protein som gör det.

Vad sägs om äggvita? Finns i 1liters förpackningar på willys.
Nötter? Avocado? Fiskolja?

Men ja, du kan deffa på vilken mat du vill. Det är underskottet av kalorier som gör att du går ned i vikt. Om du sen tappar muskler, vätska, vett eller fett är en annan femma! Att du når fram till din masterone enligt din metod betvivlar jag starkt. Du slänger väl in det när du fastnat på 11% anyway..

Kul att du driver eget btw
Bra feedback, tack! Blir en del protein från kosttillskott som du säger. De två första protein drinkarna kan jag byta ut mot ägg. Det blir då 13 ägg tot per dag
Citera
2014-01-01, 02:05
  #12
Medlem
Du har inte skrivit hur och när du tänker ta stanzolol:et. Dvs ska du köra inject eller oralt, vilka doser etc. Sen kanske du måste justera kosten pga njurvärdena; salt tillgång etc. Sen ska du inte ha någon specifik ätardag på en deff. Ungefär var 10:e dag är ett riktmärke, men det kan bli mer sällan än så om du fortfarande känner att du har tryck i musklerna.

I övrigt önskar jag dig lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback