Porrpojken: En mysdrog helt enkelt? Kanske värt att ådra sig en nervskada för ett par kartor..
Jupp, gör som jag...ut på krogen...kom i bråk med nån som har kniv...be sen prsonen hugga dig 5 ggr i ryggen så lungan punkteras o nerverna går av...sen ytterligare 2 hugg-1 i armen o ett genom handen...sen till sjukhus o bli opererad o stanna sen där i 4 dagar...sen rättegång, förövaren får 1 år för grov misshandel o du får 21.143kr för dina skador...sen går du på återbesök hos läkaren o väl då så skriver han ut Neurontin+tradolan...
OBS:::Hemförsäkringen gäller inte då du förmodligen hade ca 1.73 i blodet vid tillfället=inga mer pengar...
Jupp, gör som jag...ut på krogen...kom i bråk med nån som har kniv...be sen prsonen hugga dig 5 ggr i ryggen så lungan punkteras o nerverna går av...sen ytterligare 2 hugg-1 i armen o ett genom handen...sen till sjukhus o bli opererad o stanna sen där i 4 dagar...sen rättegång, förövaren får 1 år för grov misshandel o du får 21.143kr för dina skador...sen går du på återbesök hos läkaren o väl då så skriver han ut Neurontin+tradolan...
OBS:::Hemförsäkringen gäller inte då du förmodligen hade ca 1.73 i blodet vid tillfället=inga mer pengar...
shit fyfan va dåligt pröjs du fick PP trodde du skulle bli miljonär på dom där skadorna typ... ja kommmer få 100k om inte mer för min arm när jag körde på en älg
*edit* kanske inte ska skriva onödig info
Är det någon som vet hjur länge det stannar i pisset?
förövrigt var det soft som fan...
tryckte i mig 10stycken 300mg klockan 10 och nu är klockan fem, ioch jag är beeeng som fan!
Är det narkotika klassat?
Det finns så vitt jag vet inga urinstickor som visar positivt på Gabapentin. Kan ha fel dock. Det är inte narkotikaklassat det är jag säker på ivarjefall.
Hmm, undrar hur ni får rus på den lilla mängden? Själv får jag trycka minst 4-5gram för att känna något, men med lite tramadol i systemet går det med lite över 2gram
Är det någon som vet hjur länge det stannar i pisset?
förövrigt var det soft som fan...
tryckte i mig 10stycken 300mg klockan 10 och nu är klockan fem, ioch jag är beeeng som fan!
Är det narkotika klassat?
Det är inget som visas i något drog test, eftersom någon innan mig också skrev att det är ju inte narkotika klassat.
Jag har aldrig hört någon annan som använder neurontin säga att man kan få något rus eller skön känsla. Och jag vetflera som fått det utskrivet mot ångest. Dock utan några bra resultat.
Jag har aldrig hört någon annan som använder neurontin säga att man kan få något rus eller skön känsla.
Det beror på hur många och hur ofta man tar.
Citat:
Och jag vetflera som fått det utskrivet mot ångest. Dock utan några bra resultat.
Neurontin verkar emot epelepsi och neuropatisk smärta, men man kan visst få det utskrivet mot i stort sagt vad som helst.
Jag fick det som förebyggande medicin emot migrän :S
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!