• 1
  • 2
2005-07-22, 00:35
Medlem
TomiXs avatar
Sitter här lite små-zonkad och funderar om mitt nya fynd Neurontin (400mg och 800mg) kan vara till någon nytta?

Sökte lite innan och fann att det kan kombineras med opiater och med gott resultat?

Mvh. T
Citera
2005-07-22, 07:01
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Sitter här lite små-zonkad och funderar om mitt nya fynd Neurontin (400mg och 800mg) kan vara till någon nytta?

Sökte lite innan och fann att det kan kombineras med opiater och med gott resultat?

Mvh. T

Jag hade Neurontin på recept förut, käkade 10 st 300mg:are sen mådde jag riktigt bra...det är drag på dom små rackarna...

EDIT:http://forum.flashback.info/scandina...ight=neurontin
Citera
2005-07-22, 13:08
Medlem
TomiXs avatar
Hehe, låter bra ju Blir till att slänga i sig ett par stycken på lördag då

Är de likvärdiga tramadol i effekterna eller det är ett mer flöddrat rus?
Citera
2005-07-22, 17:55
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiX
Hehe, låter bra ju Blir till att slänga i sig ett par stycken på lördag då

Är de likvärdiga tramadol i effekterna eller det är ett mer flöddrat rus?

Likvärdigt skulle jag vilja påstå...man blir väldigt mysig, inte så social men go i kroppen...mjuk o fin...ha en mysig lördag killen
Citera
2005-07-22, 18:41
Medlem
Tjacktorskens avatar
Porrpojken: En mysdrog helt enkelt? Kanske värt att ådra sig en nervskada för ett par kartor..
Citera
2005-07-22, 19:08
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Porrpojken: En mysdrog helt enkelt? Kanske värt att ådra sig en nervskada för ett par kartor..

Jupp, gör som jag...ut på krogen...kom i bråk med nån som har kniv...be sen prsonen hugga dig 5 ggr i ryggen så lungan punkteras o nerverna går av...sen ytterligare 2 hugg-1 i armen o ett genom handen...sen till sjukhus o bli opererad o stanna sen där i 4 dagar...sen rättegång, förövaren får 1 år för grov misshandel o du får 21.143kr för dina skador...sen går du på återbesök hos läkaren o väl då så skriver han ut Neurontin+tradolan...

OBS:::Hemförsäkringen gäller inte då du förmodligen hade ca 1.73 i blodet vid tillfället=inga mer pengar...
Citera
2005-07-23, 03:08
Medlem
TomiXs avatar
Fasen alltså, det var tryck i dessa Neurona

Vet inte vad det kallas men var lite i ett drömstadie typ vaken men ändå inte, sjukt najs

Lite tramadol och lite Neurontin så mår man kung ffs

Får hoppas där inte är några större biverkningar bara
Citera
2005-07-23, 11:34
Medlem
Danne^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Jupp, gör som jag...ut på krogen...kom i bråk med nån som har kniv...be sen prsonen hugga dig 5 ggr i ryggen så lungan punkteras o nerverna går av...sen ytterligare 2 hugg-1 i armen o ett genom handen...sen till sjukhus o bli opererad o stanna sen där i 4 dagar...sen rättegång, förövaren får 1 år för grov misshandel o du får 21.143kr för dina skador...sen går du på återbesök hos läkaren o väl då så skriver han ut Neurontin+tradolan...

OBS:::Hemförsäkringen gäller inte då du förmodligen hade ca 1.73 i blodet vid tillfället=inga mer pengar...
shit fyfan va dåligt pröjs du fick PP trodde du skulle bli miljonär på dom där skadorna typ... ja kommmer få 100k om inte mer för min arm när jag körde på en älg
*edit* kanske inte ska skriva onödig info
Citera
2005-08-29, 17:03
Medlem
holes avatar
Är det någon som vet hjur länge det stannar i pisset?

förövrigt var det soft som fan...

tryckte i mig 10stycken 300mg klockan 10 och nu är klockan fem, ioch jag är beeeng som fan!

Är det narkotika klassat?
Citera
2005-08-29, 22:38
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hole

tryckte i mig 10stycken 300mg klockan 10 och nu är klockan fem, ioch jag är beeeng som fan!

Det finns så vitt jag vet inga urinstickor som visar positivt på Gabapentin. Kan ha fel dock. Det är inte narkotikaklassat det är jag säker på ivarjefall.

Hmm, undrar hur ni får rus på den lilla mängden? Själv får jag trycka minst 4-5gram för att känna något, men med lite tramadol i systemet går det med lite över 2gram
Citera
2005-08-30, 09:45
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hole

Det är inget som visas i något drog test, eftersom någon innan mig också skrev att det är ju inte narkotika klassat.

Jag har aldrig hört någon annan som använder neurontin säga att man kan få något rus eller skön känsla. Och jag vetflera som fått det utskrivet mot ångest. Dock utan några bra resultat.
Citera
2005-08-30, 14:41
Medlem
Fisk_den_tredjes avatar
Citat:
Jag har aldrig hört någon annan som använder neurontin säga att man kan få något rus eller skön känsla.

Det beror på hur många och hur ofta man tar.

Citat:
Och jag vetflera som fått det utskrivet mot ångest. Dock utan några bra resultat.

Neurontin verkar emot epelepsi och neuropatisk smärta, men man kan visst få det utskrivet mot i stort sagt vad som helst.
Jag fick det som förebyggande medicin emot migrän :S
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in