Citat:
Ursprungligen postat av
Imiron
Är man under 150cm eller om det är 147cm så kan man få handikappsersättningen av staten. Har för mig att TS ligger och skvalpar i den höjden.
Jaså! Då var ju din tidigare kommentar rätt lustig faktiskt
Och för att hålla sig till ämnet så tror jag att det är ditt självförtroende som spökar TS