2013-12-26, 12:43
  #1
Bannlyst
Hej!

Ja, kan man bli det? Tänkte fråga eftersom så förut kommenterade alla mitt utseende, både killar och tjejer i alla möjliga åldrar rent spontant. Kommer ihåg för 2 år sedan att en brud specifikt sade "alltså, du kan fixa vilken tjej du vill här på festivalen".

Men det är så här att jag på senare tid fått problem med att få tjejer och när jag väl dricker så slinker det ur mig när man snackar med polare osv av någon anledning. säger typ "fan, kunde fixa vem jag ville förut. kan inte det längre" då säger de "du har väl blivit ful" vilket känns som något riktigt fittigt att säga. Har fan i helvete hört detta 3 ggr nu från 3 olika personer men samtidigt har jag fortsatt att få kommentarer att jag ser bra ut från folk osv. Jag vet inte vad fan som händer.. det känns som att universum pissar mig i ansiktet och sparkar på den som redan ligger. Har problem med självförtroendet och så kommer sådant här skit. Vet inte hur jag ser ut längre omgivningen splittrar min skalle.

har liksom inte hänt något radikalt med mitt utseende som t.ex. viktökning.
__________________
Senast redigerad av improperguy 2013-12-26 kl. 12:46.
Citera
2013-12-26, 12:46
  #2
Medlem
Är det jobbigt att bära identiteten på utsidan?
Citera
2013-12-26, 12:47
  #3
Medlem
Turist i tidens avatar
Det är säkert alla muskler som du fixade på tre veckor som sänkt dig.
Citera
2013-12-26, 12:50
  #4
Medlem
Tomtejevelns avatar
Svaret är dåligt självförtroende! Det enda sättet du kan få något är om en tjej snubblar och blir medvetslös
Citera
2013-12-26, 12:53
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av improperguy
Hej!

Ja, kan man bli det? Tänkte fråga eftersom så förut kommenterade alla mitt utseende, både killar och tjejer i alla möjliga åldrar rent spontant. Kommer ihåg för 2 år sedan att en brud specifikt sade "alltså, du kan fixa vilken tjej du vill här på festivalen".

Men det är så här att jag på senare tid fått problem med att få tjejer och när jag väl dricker så slinker det ur mig när man snackar med polare osv av någon anledning. säger typ "fan, kunde fixa vem jag ville förut. kan inte det längre" då säger de "du har väl blivit ful" vilket känns som något riktigt fittigt att säga. Har fan i helvete hört detta 3 ggr nu från 3 olika personer men samtidigt har jag fortsatt att få kommentarer att jag ser bra ut från folk osv. Jag vet inte vad fan som händer.. det känns som att universum pissar mig i ansiktet och sparkar på den som redan ligger. Har problem med självförtroendet och så kommer sådant här skit. Vet inte hur jag ser ut längre omgivningen splittrar min skalle.

har liksom inte hänt något radikalt med mitt utseende som t.ex. viktökning.

2-3 år är alldeles för kort tid för att man ska kunna se naturliga förändringar i utseendet hos någon. Vid 5 års intervaller så brukar det ske små förändringar i utseendet som är märkbara tycker jag. De enda möjligheterna till att man skulle kunna bli ful dramatiskt på så kort tid är att man har fläskat till sig som fan. Jo att bli tjock gör personen sjukt ful (ansiktsdragen döljs osv osv). En annan möjlighet är att personen råkar ut för någon olycka och får ansiktet fucked up.

Annars mjaaa....
Citera
2013-12-26, 12:53
  #6
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turist i tiden
Det är säkert alla muskler som du fixade på tre veckor som sänkt dig.

Jaja. Det här är min enda seriösa tråd som jag skapat.
Citera
2013-12-26, 12:54
  #7
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
2-3 år är alldeles för kort tid för att man ska kunna se naturliga förändringar i utseendet hos någon. Vid 5 års intervaller så brukar det ske små förändringar i utseendet som är märkbara tycker jag. De enda möjligheterna till att man skulle kunna bli ful dramatiskt på så kort tid är att man har fläskat till sig som fan. Jo att bli tjock gör personen sjukt ful (ansiktsdragen döljs osv osv). En annan möjlighet är att personen råkar ut för någon olycka och får ansiktet fucked up.

Annars mjaaa....

Men varför säger folk så då
Citera
2013-12-26, 12:56
  #8
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av improperguy
Hej!

Ja, kan man bli det? Tänkte fråga eftersom så förut kommenterade alla mitt utseende, både killar och tjejer i alla möjliga åldrar rent spontant. Kommer ihåg för 2 år sedan att en brud specifikt sade "alltså, du kan fixa vilken tjej du vill här på festivalen".

Men det är så här att jag på senare tid fått problem med att få tjejer och när jag väl dricker så slinker det ur mig när man snackar med polare osv av någon anledning. säger typ "fan, kunde fixa vem jag ville förut. kan inte det längre" då säger de "du har väl blivit ful" vilket känns som något riktigt fittigt att säga. Har fan i helvete hört detta 3 ggr nu från 3 olika personer men samtidigt har jag fortsatt att få kommentarer att jag ser bra ut från folk osv. Jag vet inte vad fan som händer.. det känns som att universum pissar mig i ansiktet och sparkar på den som redan ligger. Har problem med självförtroendet och så kommer sådant här skit. Vet inte hur jag ser ut längre omgivningen splittrar min skalle.

har liksom inte hänt något radikalt med mitt utseende som t.ex. viktökning.
Efter puberteten märker alla mycket tydligare om någon går på dvärgbidrag.
Citera
2013-12-26, 13:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Efter puberteten märker alla mycket tydligare om någon går på dvärgbidrag.
Förlåt mig, men vad är "dvärgbidrag"?
Citera
2013-12-26, 13:08
  #10
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocksandSandals
Förlåt mig, men vad är "dvärgbidrag"?
Är man under 150cm eller om det är 147cm så kan man få handikappsersättningen av staten. Har för mig att TS ligger och skvalpar i den höjden.
Citera
2013-12-26, 13:42
  #11
Medlem
Bluebeast72s avatar
Börja med meth ska du se på fan ts...det går finfint o förändra sitt urseende helt..

http://www.crystalmethaddiction.org/templates/crystalmethaddiction-org/images/Meth_Users.jpg

För övrigt tror jag du är överkänslig med åldern tappas intresset för dig o om sisådär 10 år får du bara skrapet på krogen.
Citera
2013-12-26, 14:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Är man under 150cm eller om det är 147cm så kan man få handikappsersättningen av staten. Har för mig att TS ligger och skvalpar i den höjden.
Jaså! Då var ju din tidigare kommentar rätt lustig faktiskt

Och för att hålla sig till ämnet så tror jag att det är ditt självförtroende som spökar TS
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in