Citat:
Ursprungligen postat av
Fomalhaut
Oj, nej, det är det du som gör. En rejäl sådan. Det handlar inte om vad som existerar utan om hur frekvent det förekommer. Personer på 400 kg är en annan verklighet, men det vore besynnerligt om varenda reklam helt plötsligt intogs av sådana. Coca-Cola är gott som fan, men jag ska hålla mig borta från deras produkter numer; jag har noll respekt för en sån grad av populism.
Inte nog med att du gör en tankevurpa, du lyckas inte förstå vad jag menar så jag tar det igen.
* Det finns homosexuella i världen
* Det finns homosexuella människor i reklam
* Det finns inte homosexuella i "varenda reklam helt plötsligt"
* Det hade varit intressant att se hur många procent av alla människor i alla reklamer som är öppet homosexuella
* Det hade roat mig enormt om den siffran visade sig vara som mest lika hög som antalet homosexuella i världen
* Det hade roat mig för att i så fall så hade ju antalet homosexuella inom reklam speglat verkligheten
Ha så roligt när du bojkottar Coca Cola Companys
produkter. Jag antar att du har ett öga på den Wikipedialistan varje gång du handlar? Nåja, det är din huvudvärk.
Varför säger jag att du gör en tankevurpa? Det är helt enkelt för att du skiljer på "verkligheten" och "din verklighet".