Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-08, 09:07
  #1417
Medlem
Svarta män är betydligt vackrare än vita män. I alla fall västafrikaner. Vackra definierade muskler... Underbart sex. Ingen äcklig smutsig förhud. De är helt enkelt snyggare och mer spontana. Love it!
Citera
2018-02-08, 18:47
  #1418
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crea813
Svarta män är betydligt vackrare än vita män. I alla fall västafrikaner. Vackra definierade muskler... Underbart sex. Ingen äcklig smutsig förhud. De är helt enkelt snyggare och mer spontana. Love it!
Antar att du inte är svensk eftersom du har den åsikten men, västafrikanska män brukar inte heller vara könsstympade, det är judar, araber och amerikaner som är det.
Citera
2018-02-08, 19:08
  #1419
Medlem
tZx-73Rqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocturne2542
Haha förstår att det lät hycklande. Men så har det alltid varit för mig, kan ta bögarna som exempel; har ingenting alls emot det, hängde och festade med en kille som var uttalat homo förr i tiden, inga problem med det du kan ju inte välja vilken du blir kär i liksom. Ändå om jag ser ett par bögar som hånglar på stan exempelvis blir jag instinktivt äcklad, kan inte rå för det.

Likadant är det med utlänningar som ligger med vita tjejer. Och då är ändå en av mina bästa vänner serb.
Antar att det är någon djupt rotad primitiv instinkt; rädslan för annorlunda människor som lever sig kvar från förr i tiden? Allvarligt, är det bara jag som känner så?

Du är inte ensam. Tror det är någon evolutionär grej; olika stammar och säkra sin grupps överlevnad och så vidare. Det är rimligt och så det biologiska spelet fungerar, sen kan folk skrika hur mycket du vill.

Addendum: Som kvinnan någon post ovanför illustrerar; det är föga förvånande att dumma människor har mer gemensamt med andra dumma människor, och därför njuter av varandras sällskap. Låt dem köra sitt race, sitta och vara bitter över folks val är meningslöst och framstår som patetiskt bittert.
__________________
Senast redigerad av tZx-73Rq 2018-02-08 kl. 19:14.
Citera
2018-02-10, 08:34
  #1420
Medlem
Ha sex med ja, men att ha ett förhållande med en tjej som har barn och barnet är mulatt, tack men nej tack där går gränsen.

Jag har dissat många tjejer pga. det.
Citera
2018-02-10, 11:40
  #1421
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Ha sex med ja, men att ha ett förhållande med en tjej som har barn och barnet är mulatt, tack men nej tack där går gränsen.

Jag har dissat många tjejer pga. det.

Menar du att flera olika tjejer som har barn med negrer har velat ha förhållande med dig? Vad är oddsen för det liksom?
Citera
2018-08-12, 14:11
  #1422
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Under senare tid så har jag ändrat uppfattning om tjejer som knullar negrer... Jag tycker fortfarande att vita slampor som knullar mängder av negrer bör deporteras till Afrika, både för samhällets och deras eget bästa, då det självfallet är mer lämpligt och fördelaktigt att befinna sig i Afrika om man nu ständigt är ute efter afrikansk kuk...

Dock skall inte tjejer som har haft ett par tre långa, seriösa relationer med negrer deporteras eller på annat sätt brännmärkas, utan skall givetvis få stanna kvar i landet och behandlas med samma kärlek och respekt som alla andra kvinnor... Även enstaka ONS med negrer kan accepteras, dock inte neger-ONS vid upprepade tillfällen, det är definitivt inte ok att knulla MASSOR av negrer om man vill behålla sin status i samhället...

Men varför kan inte en vit kvinna tas på allvar bara för att hon vid något tillfälle har fallit för frestelsen att vara intim med en grov och bestialisk neger, det förstår jag inte...? Så länge det sker på ett snyggt och måttfullt sätt så är det ganska okej med rasblandning, anser jag...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-12 kl. 14:26.
Citera
2018-08-12, 15:57
  #1423
Medlem
EddieGeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Under senare tid så har jag ändrat uppfattning om tjejer som knullar negrer... Jag tycker fortfarande att vita slampor som knullar mängder av negrer bör deporteras till Afrika, både för samhällets och deras eget bästa, då det självfallet är mer lämpligt och fördelaktigt att befinna sig i Afrika om man nu ständigt är ute efter afrikansk kuk...

Dock skall inte tjejer som har haft ett par tre långa, seriösa relationer med negrer deporteras eller på annat sätt brännmärkas, utan skall givetvis få stanna kvar i landet och behandlas med samma kärlek och respekt som alla andra kvinnor... Även enstaka ONS med negrer kan accepteras, dock inte neger-ONS vid upprepade tillfällen, det är definitivt inte ok att knulla MASSOR av negrer om man vill behålla sin status i samhället...

Men varför kan inte en vit kvinna tas på allvar bara för att hon vid något tillfälle har fallit för frestelsen att vara intim med en grov och bestialisk neger, det förstår jag inte...? Så länge det sker på ett snyggt och måttfullt sätt så är det ganska okej med rasblandning, anser jag...

Din liberala rumpoxe! Det finns varken något snyggt eller måttfullt med en negerlem. Har en kvinna väl fått smak för djungeln finns det ingen återvändo.
Citera
2018-08-12, 16:19
  #1424
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Din liberala rumpoxe! Det finns varken något snyggt eller måttfullt med en negerlem. Har en kvinna väl fått smak för djungeln finns det ingen återvändo.
Men man kan väl unna den svenska kvinnan lite exotisk njutning nån gång under livet, det gör ju ingen större skada egentligen, så länge som hon inte blir helt besatt av negerkuk och börjar att avverka flera hundra av dem på löpande band förstås...
Citera
2018-08-12, 16:39
  #1425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Men man kan väl unna den svenska kvinnan lite exotisk njutning nån gång under livet, det gör ju ingen större skada egentligen, så länge som hon inte blir helt besatt av negerkuk och börjar att avverka flera hundra av dem på löpande band förstås...
Sedan beror det på hur länge hon varit ihop med negern eller araben också för den delen. Människor som är ihop med varandra påverkas av varandra, tar intryck av varandra och anammar varandras stil i viss utsträckning. Jag vill inte vara ihop med med en tjej som har varit ihop med någon från kulturer som inte delar "Sveriges värdegrund".
Citera
2018-08-12, 17:25
  #1426
Medlem
Har hon haft ONS med en neger är det inga problem. Ett desperat ligg har ju alla haft hör att tillfredsställa temporära drifter. Men en som skaffat barn med en? Aldrig. Och skälet är inte hudfärgen i sig eller någon kukstorlek. Den negroida stammens intelligens ligger bara ett snäpp ovan schimpansens. Att yngla av sig med ett sådant väsen visar på oerhört kasst omdöme för sin framtid. Och vem vill dela en framtid med någon som visar kasst omdöme?
Citera
2018-08-12, 17:27
  #1427
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Ha sex med ja, men att ha ett förhållande med en tjej som har barn och barnet är mulatt, tack men nej tack där går gränsen.

Jag har dissat många tjejer pga. det.
Var hittar du alla dessa tjejer som har mulattbarn är då frågan.
Citera
2018-08-12, 17:46
  #1428
Avstängd
Kick88s avatar
Jag håller med föregående talaren.

NMR kommer inte vinna många röster med den här typen av anonymt och och hotfullt röstfiske.

Det kan jag garantera!

En sak till. Varför fokusera på afrikanens enorma penis. Det finns ju mycket annat att sabba ner på, eller hur? Men det är nog inte lätt om man är både dum och med liten kuk. Plötslitgt kommer afrikaner till byn. Jojjo från väst-Afrika. Han vänslas med din fru. Och det kommer fram att han med sin 30-cm penis har varit otrogen med inte bara din fru, men ochså dina två döttrar.

Haha

Jag vet att killar brukar bli sura med dylika historier.
__________________
Senast redigerad av Kick88 2018-08-12 kl. 18:30.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback