Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 17:51
  #1429
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Sedan beror det på hur länge hon varit ihop med negern eller araben också för den delen. Människor som är ihop med varandra påverkas av varandra, tar intryck av varandra och anammar varandras stil i viss utsträckning. Jag vill inte vara ihop med med en tjej som har varit ihop med någon från kulturer som inte delar "Sveriges värdegrund".
Men så väldigt mycket påverkas man väl ändå inte, mer än just för stunden som relationen pågår, efteråt så glömmer man väl mycket av sin f.d. partners åsikter/värderingar...? Eller tar du för givet att en tjej som har varit ihop med en neger oundvikligen har börjat att tänka och bete sig på ett "afrikanskt" sätt, och därför självfallet kommer att fortsätta med det även efter att hon har träffat dig...? Jag tror att risken är minimal att en f.d. negerknullerska mer eller mindre har "förvandlats till en afrikan" bara för att hon tidigare har varit ihop med en...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-12 kl. 18:01.
Citera
2018-08-12, 17:52
  #1430
Medlem
Knotknets avatar
Jag skulle aldrig kunna ha sex med en tjej som inte skulle vilja knulla med en svart man. Varför skulle jag knulla med en tjej som hatar kuk.
Citera
2018-08-12, 17:54
  #1431
Medlem
Kattenxs avatar
Är TS oskuld? För om han inte var det skulle han veta att sex inte är en sådan stor grej. Alla dessa trådar känns alltid som att det är skrivna av något incel-monster som aldrig får till det och sitter i sin källare och skyller allt ont på kvinnor. Ett tips är att ta dig ut. Träffa en tjej eller skaffa några vänner och se att livet inte är så jävla hemskt.
Citera
2018-08-12, 18:03
  #1432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Är TS oskuld? För om han inte var det skulle han veta att sex inte är en sådan stor grej. Alla dessa trådar känns alltid som att det är skrivna av något incel-monster som aldrig får till det och sitter i sin källare och skyller allt ont på kvinnor. Ett tips är att ta dig ut. Träffa en tjej eller skaffa några vänner och se att livet inte är så jävla hemskt.

this
Citera
2018-10-21, 04:55
  #1433
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Nej, aldrig, finns inte en chans. Jag väldigt paranoid när det kommer till könssjukdomar och dom värsta formerna har man läst kommer från just Negerländerna. Tanken att göra det äcklar mig.
Citera
2018-10-21, 05:00
  #1434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Right-Hand
Nej, aldrig, finns inte en chans. Jag väldigt paranoid när det kommer till könssjukdomar och dom värsta formerna har man läst kommer från just Negerländerna. Tanken att göra det äcklar mig.

Om du har fakta på att hon inte har några könssjukdomar, vad är då problemet?

Men vi säger såhär, om det beror på enbart paranoia: hon är helt ren men blev våldtagen av en somalie för 10 år sedan. Är hon inte fin nog för dig längre?
Citera
2018-10-21, 05:09
  #1435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabasson
Handen på hjärtat; skulle du kunna hångla, knulla, pussa en tjej som du vet har legat med en neger?

Du låter som en osäker lite pojke som för övrigt har rasistiska drag.

Vad har hudfärgen för betydelse i sammanhanget?

Och varför är sexuellt förflutet avgörande för en kvinnas värdighet? Borde inte personlighet och Kemi ligga till grund för en relation? Eller ett hångel...
Citera
2018-10-21, 05:33
  #1436
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Om du har fakta på att hon inte har några könssjukdomar, vad är då problemet?

Men vi säger såhär, om det beror på enbart paranoia: hon är helt ren men blev våldtagen av en somalie för 10 år sedan. Är hon inte fin nog för dig längre?

Kanske i liten bemärkelse, som ett ligg (absolut INTE som partner), men då jag provat ett one-night-stand en gång så kom jag fram till att det inte är min grej så det blir ett nej där också. Sen när det kommer till våldtäktsoffer så är det nog något jag håller mig ifrån, då de antagligen kan ha tagit mental skada av det dom gått igenom och inte är speciellt stabila kvinnor. Jag kanske skulle säga ja på den fråga, som ett ligg dvs, om det handlat om att hon blivit våldtagen av en vit man.

Annars ser jag dom som besudlade på något sätt, ungefär som i vilda västern när indianerna lyckades kidnappa en vit kvinna och våldtog henne och sedan lyckades hon fly eller liknande och kom tillbaka, så vela ingen av männen ha med henne att göra, mer än så vill jag inte utveckla det hela då jag tror det går emot Flashbacks regler.
__________________
Senast redigerad av Red-Right-Hand 2018-10-21 kl. 05:37.
Citera
2018-10-21, 05:37
  #1437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Right-Hand
Kanske i liten bemärkelse, som ett ligg (absolut INTE som partner), men då jag provat ett one-night-stand en gång så kom jag fram till att det inte är min grej så det blir ett nej där också. Sen när det kommer till våldtäktsoffer så är det nog något jag håller mig ifrån, då de antagligen kan ha tagit mental skada av det dom gått igenom och inte är speciellt stabila kvinnor.

Jag ser dom som besudlade på något sätt, ungefär som i vilda västern när indianerna lyckades kidnappa en vit kvinna och våldtog henne och sedan lyckades fly eller liknande och kom tillbaka, så vela ingen av männen ha med henne att göra, mer än så vill jag inte utveckla det hela då jag tror det går emot Flashbacks regler.

Om hon är mentalt stabil trots händelsen?
Citera
2018-10-21, 05:38
  #1438
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Om hon är mentalt stabil trots händelsen?

Läs allt det jag skrev, det blir ett nej.
Citera
2018-10-21, 05:38
  #1439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Right-Hand
Kanske i liten bemärkelse, som ett ligg (absolut INTE som partner), men då jag provat ett one-night-stand en gång så kom jag fram till att det inte är min grej så det blir ett nej där också. Sen när det kommer till våldtäktsoffer så är det nog något jag håller mig ifrån, då de antagligen kan ha tagit mental skada av det dom gått igenom och inte är speciellt stabila kvinnor. Jag kanske skulle säga ja på den fråga, som ett ligg dvs, om det handlat om att hon blivit våldtagen av en vit man.

Annars ser jag dom som besudlade på något sätt, ungefär som i vilda västern när indianerna lyckades kidnappa en vit kvinna och våldtog henne och sedan lyckades fly eller liknande och kom tillbaka, så vela ingen av männen ha med henne att göra, mer än så vill jag inte utveckla det hela då jag tror det går emot Flashbacks regler.

Om hennes ex var adopterad eller om exet var mulatt med ljust beteende, vänner och hudfärg?
Citera
2018-10-21, 05:41
  #1440
Medlem
Red-Right-Hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfritid
Om hennes ex var adopterad eller om exet var mulatt med ljust beteende, vänner och hudfärg?

Det låter någorlunda bättre i alla fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback