Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-24, 20:00
  #1
Medlem
Någon som testat denna?
Citera
2013-12-24, 22:08
  #2
Medlem
Lhukinens avatar
Vet att den funnits ute länge men inga lovord angående produkten. Antagligen så är den inte värst speciell. Du kan alltid fråga efter smakprover ifrån din butik.
Citera
2013-12-25, 15:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Vet att den funnits ute länge men inga lovord angående produkten. Antagligen så är den inte värst speciell. Du kan alltid fråga efter smakprover ifrån din butik.

Har läst om att det ska vara den starkaste på marknaden just nu, men det kanske bara är säljsnack (antagligen)

Fick en burk med 10 portioner av brorsan, men hade varit roligt o se om andra har använt denna
Citera
2013-12-25, 16:04
  #4
Medlem
Tycker den är grym. Det var först efter jag började med den produkten som jag faktiskt började bli stor som ett hus.
Citera
2013-12-25, 16:35
  #5
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NunderNalle
Har läst om att det ska vara den starkaste på marknaden just nu, men det kanske bara är säljsnack (antagligen)

Fick en burk med 10 portioner av brorsan, men hade varit roligt o se om andra har använt denna
Det är högst troligt att det är säljsnack . Vem skulle säga "Näst starkaste på marknaden just nu!"? haha. Prova en portion och kom tillbaka med en liten recension.
Citera
2014-01-10, 12:38
  #6
Medlem
Fungerar helt okej, smaken påminner om Craze fast bättre. Uthålligheten är ungefär som Craze, fast lite sämre.
Citera
2014-10-14, 23:01
  #7
Medlem
49450s avatar
Någon som kan jämföra den med Frenzy?
Citera
2014-10-16, 06:41
  #8
Medlem
legendaryjls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Tycker den är grym. Det var först efter jag började med den produkten som jag faktiskt började bli stor som ett hus.

Det ar en extremt medioker produkt, och kan lova dig att den har inget och gora med att du blir stor som ett hus. Det ar bara ett resultat av kalorioverskott.

Hade tipsat folk att lasa pa om ingredienserna.

Per skopa:

Beta alanine ar 1.6 gram. Du behover 3.2 gram per dag + att det maste satureras, som kreatin.
1 gram kreatin. Hade forsokt fatt i mig minst 3 gram pa traningsdagar.

0.7 gram l-cirulline, vilket ar underdoserat. Jag tar VasKular fran Komodo Nutraceuticals som har 3 gram L-Citrulline, vilket ar bra doserat. (Nu bor jag i USA sa har tillgang till battre produkter).

Har ingen kommentar pa citronsyran eller arginin. Om det ar L-Arginine sa ar det en av de samsta NO-boosters som finns. Lag koffein-halt med, aven om det inte ar en dealbreaker.

Finns mycket vettigare PWO's ute i varlden. AV Breach 2.0 ar nog bland de basta som finns tillganglig i Sverige nar det kommer till ingredienser och doseringar.
__________________
Senast redigerad av legendaryjl 2014-10-16 kl. 06:53.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback