2013-12-23, 21:40
Medlem
Det känns som att man ska vara ganska efterbliven om man sitter och skriver sånt på internet, dessutom på ett ställe där hela världen kan beskåda det. Det verkar som att mina "fördomar" om svenska tjänstemän bekräftas för var dag som går, en stor jävla leksola.
Citera
2013-12-23, 21:45
Medlem
KuKluxKlans avatar
Samson - Låter som ett mulattnamn.
Citera
2013-12-23, 22:40
Medlem
Vi måste ha överseende med hans nivå, han heter ju Samson som sagt
Citera
2013-12-23, 23:06
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Har alltid tyckt illa om den killen, dryg mot folk han jobbar med. Kommer ihåg i P3 Spel Add-on då han var en riktigt äcklig besserwisser mot P3-Spels programledare Angelica Norgren. Kommer verkligen ihåg hur äcklad jag blev av hans översittarattityd som också gör sig synligt i hans twittrande.

Killen blev mobbad när han var liten för att han var tjock, saknade sociala kunskaper och den enda gemenskapen han kände var med sitt Nintendo. Så då tar han ut sina aggressioner på SD.
Men med tanke på hur han ser ut i kroppen (och för att inte prata om hur han ser ut inutikroppen ) så lär karln vara död innan han fyller 50.
Citera
2013-12-23, 23:10
Medlem
Qarabags avatar
Samson went back to bed
Not much hair left on his head
He ate a slice of wonder bread and went right back to bed
And history books forgot about us and the bible didn't mention us
And the bible didn't mention us, not even once
Citera
2013-12-23, 23:57
Medlem
Sverige's politiska klimat är så pinsamt jävla barnsligt just nu så det finns inte. Man skäms fan för att vara medborgare när våra offentliga personer beter sig såhär. Vadfan är det som händer egentligen? Hela situationen känns som en konstig dröm...
Citera
2013-12-24, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Sverige's politiska klimat är så pinsamt jävla barnsligt just nu så det finns inte. Man skäms fan för att vara medborgare när våra offentliga personer beter sig såhär. Vadfan är det som händer egentligen? Hela situationen känns som en konstig dröm...
Ja man skäms ögonen av sig...
Citera
2013-12-24, 01:06
Medlem
HerrVesslas avatar
SR:s reporter Sofia Thermaenius svarar på frågan om SR ska vara opartiska och förmedla en bild av verkligheten: Nej.

Hör intervjun här.
Citera
2013-12-24, 01:19
Medlem
AliAchmeds avatar
Jag tror att ni i tråden är helt fel ute om ni tror att det är en marxistisk master-mind.
Om man bild-googlar herren i fråga och adderar lite sunt förnuft så förstår man att det är en identitetsökande påse bajs som är trött på att bli ignorerad.
Likt kurden med "vita kränkta män" så ser han en möjlig väg till lite p3-mutta-kanske-i-prutta. Jag önskar honom lycka till.
Citera
2013-12-24, 01:50
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Haha skrattade faktiskt rätt bra åt det sista uttalandet.

Varför är Twitter en sån jävla plaskdamm för efterblivna. Mår illa varje gång jag ens hör ordet eller ser nån hashtag. #Bajs #Äta
Citera
2013-12-24, 10:05
Medlem
02-02-2012s avatar
Varför skall man inte be en SDare eller annan politiker skita ner sig?

Frågan är lite löjlig då inget kommer att hända av detta.

Som det är idag har SR outsourcat en stor del av produktionen till släktingar och vänner till folk inom SR. Om ni tror att t ex Tredje Statsmakten Media AB (som producerar Medierna) är ett bolag som ett gäng startade för att de vill bedriva journalistik eller att du ochjag kan starta ett liknande produktionsbolag är du en dåre. Outsourcingen är till för att SR's chefer och anställda skall sitta lungt och kunna ta samtal med sina leverantörer om det blir något problem med programmen som sänts.

Om ni undrar varför jag berättat detta för er så är det att den enda påföljden för Samson Wiklund är att han får starta ett produktionsbolag. Kanske kan bli lite jobbigt att fylla i ett ar blanketter om året men mer än så kommer inte att ske. För intresserade kan ni undersöka släkten Wiklund och vad det är för figurer som hittas där. Jag tror knappast att det finns två släkten Wiklund i landet så ni vet vad Samson har skydd av, har för mig att han har en släkting på polisens personalavdelning och en annan som arbetar inom kulturdepartementet.

Jag tycker fortfarande inte att Samson Wiklund gjort något fel utan frågan handlar mer om varför just vissa åsikter är skyddade inom SR och varför dessa i praktiken är ett krav för att man skall få anställning. Tycker fler borde be politiker, ministrar och andra figurer skita på sig och stoppa en näve i munnen.
Citera
2013-12-24, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Varför skall man inte be en SDare eller annan politiker skita ner sig?
Det är barnsligt.

Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Usch, det var ingen rolig läsning detta, tack för att du delade med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in