2013-12-24, 11:43
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen
detta låter helt osannolikt..
om jag känner blattar o pundare rätt så försöker de inte råna någon utan ett vapen.
och om dom som i detta fall inte ens hade vapen på sig så skulle de inte våga hoppa på någon som ser ut att kunna göra motstånd,

min teori är att han köpt knarket av dom eller att han skulle sälja d till dom.
någonstans ballar detta ur då de vill ta knarket ifrån honom. genom att affären inte blir av pga att blattarna haft för lite cash o försökt blåsa honom.

iallafall blir det bråk och "offret" nitar dom.
feg som en fitta som han är så vågar han inte ta konsekvenserna efter att nitat dom.
det skulle säkert resulterat i att 20 bröder skulle plocka honom.
därför ringer han polisen och hittar på detta.

sanningen enligt mej är.
de försökte råna honom på knarket pga affären inte gick som planerat.
han nitade dom.
ringde snuten för att inte få en kula i huvudet nästa dag.
knarket är hans eget. eftersom det är en sådan mängd ökade risken för rån.

Fast frågan är om din teori stämmer, skulle snubben komma lindrigare undan för att han golar ner tre lirare menar du?
Citera
2013-12-24, 11:44
Bannlyst
Citat:
om jag känner blattar o pundare rätt så försöker de inte råna någon utan ett vapen.
och om dom som i detta fall inte ens hade vapen på sig så skulle de inte våga hoppa på någon som ser ut att kunna göra motstånd,

någonstans ballar detta ur då de vill ta knarket ifrån honom. genom att affären inte blir av pga att blattarna haft för lite cash o försökt blåsa honom.

feg som en fitta som han är så vågar han inte ta konsekvenserna efter att nitat dom.

sanningen enligt mej är.
han nitade dom.
Sherlock Holmes i sitt esse
Citera
2013-12-24, 14:38
Moderator
Carlboms avatar
I call bullshit. Nåt stämmer inte med den här historien. Vet dock inte vad.
Citera
2013-12-24, 16:23
Medlem
tarjaas avatar
Haha vafan lixom =) Klockrent om detta är sant, men tycker det luktar FAKE .
Citera
2013-12-24, 16:32
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Men ditt jävla pucko, lär dig läsa. Det var killen själv som ringde snuten och sa att han blivit utsatt för rånförsök och att han tagit haschkakan från rånarna.

Men ditt jävla pucko, lär dig tänka. Kanske morsan hittade haschet och tvingade honom att ringa polisen. Man börjar ju undra om ni 90-talister ens är kapabla till att dra egna slutsatser.
Citera
2013-12-24, 18:11
Medlem
Raggdoll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Men ditt jävla pucko, lär dig tänka. Kanske morsan hittade haschet och tvingade honom att ringa polisen. Man börjar ju undra om ni 90-talister ens är kapabla till att dra egna slutsatser.

Kan vara en teori. Man vet liksom att det är fake, bara inte hur
Citera
2013-12-24, 18:53
Medlem
swimp78s avatar
Killen ertappas med en haschkaka av sin morsa

Killen drar då en rövarhistoria för morsan om att han tagit haschet av några rånare. För att "bevisa" detta så ringer han upp polisen och drar samma historia.

Sensmoral - det är viktigare att försöka blidka sin morsa än att bli av med 40 gram hasch till farbror blå.
Citera
2013-12-24, 18:59
Medlem
different_trips avatar
Citat:

sanningen enligt mej är.
han nitade dom.

"Feg som en fitta"? Hur är man feg om man som ensam går på en mot tre?

De fega fittorna i historier är de som måste ringa på backup i form av bröder och släkt.
Är du invandrare?
Citera
2013-12-24, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
Angående 40kakan såå hade de kanske med gunga och kraftig sax, de skulle kanske kasta mycket den kvällen. Det är ju bara hävda eget bruk för grovt går väl ända uppe vid 250-strecket? Rätta mig gärna. (Alltså, innehav ringa narkbroitt som innehav ringa narkbrott..)

Grovt är 2kg+ med reservation för variabler som thc halt, uppsåt och dylikt. Låter förövrigt rätt fjantigt när du slänger dig med uttryck som gunga och kasta.
Citera
2013-12-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antirealisten
när min store-bror var 16 spöade han två habanditer som snott hans moppe
och tvingade dem att tanka full tank.
Shit va tung. Kan du berätta mer? Är han maffia i dagens läge? Min teori är att han e yrkeskriminell idag.
Citera
2013-12-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Sensmoral - det är viktigare att försöka blidka sin morsa än att bli av med 40 gram hasch till farbror blå.

+1 Morsor kan vara riktigt jävliga.

Men ni som gäller över att han lämnade in haschet, OM detta nu skulle vara sant så är det faktiskt inte alla som gillar att punda. Vissa är väldigt överbeskyddande av samhället och vill bara göra rätt för sig. Att rövslicka polisen genom att lämna in kakan istället för att slänga den bör i så fall vara pga ett ständigt bekräftelsebehov och en stark vilja av att ständigt behöva vara befolkningens duktiga mönsterelev. En klapp på axeln liksom.

However, antingen fejk, eller så var rånarna riktiga småglin.
Citera
2013-12-24, 21:59
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladpuddingen
Shit va tung. Kan du berätta mer? Är han maffia i dagens läge? Min teori är att han e yrkeskriminell idag.

Brossan är tung, in jävlas med honom.
Raffa är livrädd för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in