Citat:
Ursprungligen postat av
Cognitive Dissident
Mängden är väl inte så mycket, men en kaka a 40g.. Hade de tänkt stå och bryta av en femma eller tia med ögonmått mitt på stan om nån ville köpa eller?
Ja, har blivit tillfrågad mången gång av denna typ kidz och de springer snarare runt med delade 100kr-slängar som bäst. har också svårt att tänka mig att glin springer runt och rånar folk på kläder när de har 40 g på fickan.
"– Sen ska han ha sagt till dem att lämna över narkotikan de precis hade försökt sälja till honom"
Han knockade dem alltså inte? de står bara som förstenade i skräck? Senare beskrivs hur "haschkakan" "ska ha fiskats upp ur rånarnas fickor" Singular-plural-mismatchen är konstig men antar att den borses från som en felåtergivning
Hursomhelst måste denna snubbe vara seriöst bad-ass. Att han gjorde nån typ av Steven Seagal force moves som upfattades som på gränsen till gudalika och genast tvingade gänget till underkastelse Det verkar iaf. vara så han mer eller mindre beskriver det.
Allt pekar på att dessa "rånarna" är fiktiva figurer hur jag än vrider på det
Edit: I princip det enda som får mig att tveka aningen är just att han nämner tre rånare. Varför just tre stycken?