• 1
  • 2
2013-12-20, 14:28
Medlem
alla jävla dagar ser exakt lika dana ut man tittar ner på mobilen datum ändras
kompisar sviker till slut de kallt de grått man är instängd i sitt rum framför meningslösa Fb serier och data spel.
jobbar på nått helvete skit jobb man hatar alla kollegor och väntar på att få gå på krogen dricka sig full
tills man hittar en brud man egentligen inte vill ha. man kan inte bli kär längre för alla tjejer har blivit robotar som söker kändisskap. Så dag ut i dag in sitter man här drömmar dör man blir äldre
förstörs mer och mer både psykiskt och fysiskt. Och masken man har lagt på ansiktet leendet försvinner allt mer.
Citera
2013-12-20, 14:35
Medlem
VelvetReds avatar
Ta dig en funderare, du verkar ju inte så nöjd med din nuvarande situation. Föreställ dig hur du vill ha det, ta reda på olika tillvägagångssätt som kan ta dig dit och börja jobba med det.

Det är svårt att bryta mönster, men det går.
Citera
2013-12-20, 14:37
Bannlyst
Sluta vara så jäkla bitter och göra något med sitt liv. Knarka? Sök kvinnor på annat sätt än via krogen? Du bestämmer vad du vill göra med ditt liv, det enda och största hindret i ditt liv är dig själv. Ingen tvingar dig att göra något annat.

Om du aldrig förändrar något så blir det aldrig bättre, då kan du gott sitta framför din jäkla dator och tröstrunka. Börja plugga eller något om du är så förbannat less på ditt jobb.
Citera
2013-12-20, 14:44
Medlem
Disclosures avatar
Skit i alla andra och gröta in dig i det du tycker bäst om (hobby). Man kan göra pengar på allt om man är tillräckligt bra på någonting, så gör det du tycker är kul och ta det till en ny nivå.

Är man i din situation så har man inget att förlora.
Citera
2013-12-20, 14:44
Medlem
yggdrazils avatar
Det finns inget standardsvar som gäller alla. Alla standardsvar på frågor används redan av alla (skor eller barfota under vintern? Skor såklart -> alla bär skor), det faktum att många har olika svar på din fråga innebär att du måste hitta din egen, inte bara följa första bästa recept du hittar på internet.

Vi bombarderas hela dagarna av så mycket intryck, och inget livsmål är optimalt på alla sätt. Man kan inte vänta sig att ens kall ska komma som en uppenbarelse från himmelen, man måste ta sig i kragen. Sätt ett mål. Det behöver inte vara någonting som ger dig lycka från dag ett till dag död, bara något som får igång viljan att komma till slutet av något. Motivation är ingen gudagåva, den behöver tränas. Glöm inte att att sitta och glo på tv hela dagarna är också ett livsval, och inte ett särskilt imponerande sådant.
Citera
2013-12-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladBallong
Sluta vara så jäkla bitter och göra något med sitt liv. Knarka? Sök kvinnor på annat sätt än via krogen? Du bestämmer vad du vill göra med ditt liv, det enda och största hindret i ditt liv är dig själv. Ingen tvingar dig att göra något annat.

Om du aldrig förändrar något så blir det aldrig bättre, då kan du gott sitta framför din jäkla dator och tröstrunka. Börja plugga eller något om du är så förbannat less på ditt jobb.

Fan vilket bra råd, att börja knarka.

Är du helt dum i huvudet eller?
Citera
2013-12-20, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IllojalaFanskapet
Fan vilket bra råd, att börja knarka.

Är du helt dum i huvudet eller?

Mycket bättre än att inte göra ett skit med sitt liv. Men du kanske är en sådan PK-nazist, då råder jag TS till att dricka alkohol istället.

Fitta.
Citera
2013-12-20, 16:03
Medlem
cecvosus avatar
Samla frimärken.
Citera
2013-12-20, 18:07
Medlem
Citat:
Mycket bättre än att inte göra ett skit med sitt liv. Men du kanske är en sådan PK-nazist, då råder jag TS till att dricka alkohol istället.

Fitta.

Din utstrålning av WT är skrattretande.
Citera
2013-12-20, 19:58
Bannlyst
Citat:
Din utstrålning av WT är skrattretande.

Säger personen som har tre trådar i psykisk hälsa, inte lätt att vara värdelös. WT? Nej, är du? Uttrycket "WT" är så urvattnat att det nästan saknar betydelse numera.

Utveckla, vad är din definition av "WT"?
Citera
2013-12-20, 20:31
Medlem
Citat:
Säger personen som har tre trådar i psykisk hälsa, inte lätt att vara värdelös. WT? Nej, är du? Uttrycket "WT" är så urvattnat att det nästan saknar betydelse numera.

Utveckla, vad är din definition av "WT"?

Att vara ledsen är skrämmande för mig, då (ifall du läser trådarna) det aldrig har hänt mig förut. Allting är kopplat till en händelse, och har ingen förutom FB att prata ut med.

I mina ögon så är WT bottenskrapet av vårt samhälle. De som inte bidrar med något. Bara för man har billiga kläder på sig och fula tatueringar betyder inte det att man är WT. Dock så brukar det finnas en koppling mellan dom. Jag anser att du är WT (vet ju självklart inte säkert), eftersom du ger råd om att knarka istället för att göra något vettigt med sitt liv.

Nöjd?
Citera
2013-12-20, 20:54
Bannlyst
Citat:
Att vara ledsen är skrämmande för mig, då (ifall du läser trådarna) det aldrig har hänt mig förut. Allting är kopplat till en händelse, och har ingen förutom FB att prata ut med.

I mina ögon så är WT bottenskrapet av vårt samhälle. De som inte bidrar med något. Bara för man har billiga kläder på sig och fula tatueringar betyder inte det att man är WT. Dock så brukar det finnas en koppling mellan dom. Jag anser att du är WT (vet ju självklart inte säkert), eftersom du ger råd om att knarka istället för att göra något vettigt med sitt liv.

Nöjd?

Okej. Inte många rätt där inte. Pluggar juristprogrammet (första året) så bidrar inte till så mycket mer än att plugga och läsa rättsfall (Förlåt då). Jag har inga tatueringar eller piercingar och beblandar mig inte med missbrukare.

Själv då? Berätta hur lite "WT" du är.

Tacksam för svar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här