• 1
  • 2
2013-12-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladBallong
Okej. Inte många rätt där inte. Pluggar juristprogrammet (första året) så bidrar inte till så mycket mer än att plugga och läsa rättsfall (Förlåt då). Jag har inga tatueringar eller piercingar och beblandar mig inte med missbrukare.

Själv då? Berätta hur lite "WT" du är.

Tacksam för svar.

Du har helt rätt, jag har gjort fel. Jag skulle från början ha skrivit att det var din kommentar och inte du, som var WT.

Studenter bidrar ganska mycket till samhället. Ifall de stannar kvar i landet dvs.

Det som är mest WT om mig är nog att jag föredrar pyttipanna framför en "fin" middag. Om man bortser från mina aktuella kärleksproblem så står jag nog över dig i de mesta.
Citera
2014-01-07, 21:38
Medlem
Citera
2014-01-07, 22:17
Medlem
crazycatlady1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malmen50
alla jävla dagar ser exakt lika dana ut man tittar ner på mobilen datum ändras
kompisar sviker till slut de kallt de grått man är instängd i sitt rum framför meningslösa Fb serier och data spel.
jobbar på nått helvete skit jobb man hatar alla kollegor och väntar på att få gå på krogen dricka sig full
tills man hittar en brud man egentligen inte vill ha. man kan inte bli kär längre för alla tjejer har blivit robotar som söker kändisskap. Så dag ut i dag in sitter man här drömmar dör man blir äldre
förstörs mer och mer både psykiskt och fysiskt. Och masken man har lagt på ansiktet leendet försvinner allt mer.

Sitter i samma båt. Känner likadant (nästan). Pallar inte mer. Jag tänker starta eget och satsa på det jag verkligen vill hålla på med. Har inte startat än men mår redan bättre.
Citera
2014-01-07, 23:08
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:

Rätt vad det är kan livet vända - jag hoppas att du också ska få vara med om det!! Jag tycker att Fb är skoj - gillar du inte det heller? Det är trist när allt känns tungt men jag Hoppas att din morgondag blir skaplig i alla fall.
Citera
2014-01-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladBallong
Okej. Inte många rätt där inte. Pluggar juristprogrammet (första året) så bidrar inte till så mycket mer än att plugga och läsa rättsfall (Förlåt då). Jag har inga tatueringar eller piercingar och beblandar mig inte med missbrukare.

Själv då? Berätta hur lite "WT" du är.

Tacksam för svar.

Okej, så du pluggar juristprogrammet men råder en annan människa som förmodligen mår dåligt att knarka. Låter som att du är lite av en sadist, har jag rätt?
Citera
2014-01-07, 23:54
Medlem
Citat:

Jag vet inte vad du jobbar med men tydligen är det ett område som du skulle kunna påverka, skulle vara ett första steg, att börja där. Har du funderat på utbildning så att du kan på det sättet möjligen byta din väg i livet till något mer meningsfullt och då börja uppleva förändring?

Att förlita sig på människor att dessa skall "se en" och ge en sådant som förändrar livet, är ingenting jag skulle rekommendera. För då skulle var och en möjligen vänta evigheter utan resultat.

Utbildning är nog det mest givna som finns för att kunna utvecklas och upptäcka sina egna förmågor, för att kunna stänga vissa dörrar och öppna andra.

Oberoende av ålder, har även du dina möjligheter (valmöjligheter) precis som alla andra, så kanske börja fundera där (vad du vill, är intresserad av).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in