Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-20, 15:55
  #1
Medlem
Är sugen på att köpa en sådan, har de en egen butik någonstans i stockholm så man kan vara säker på att alla färger osv. finns? Minns inte vilka andra butiker som har stort utbud av nuvarandra kollektionen så föreslå gärna sådana också.
2005-07-21, 10:11
  #2
Medlem
hanumans avatar
Ring din lokala MUF-representant.
2005-07-21, 12:38
  #3
Medlem
_Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbby
Är sugen på att köpa en sådan, har de en egen butik någonstans i stockholm så man kan vara säker på att alla färger osv. finns? Minns inte vilka andra butiker som har stort utbud av nuvarandra kollektionen så föreslå gärna sådana också.


Kollat på www.zoovillage.com om dom har?
2005-07-21, 13:13
  #4
Medlem
Reverent Mishaps avatar
Åhlens city, NK.

Beställ annars från dormy.se (får jag säga det? ) det ligger runt hundralappen billigare och så slipper du sponsra SJ med tågbiljetten.
2005-07-21, 21:51
  #5
Medlem
Hemlige Mårtens avatar
Host host väldigt snart ute host host.
2005-07-21, 22:23
  #6
Medlem
Drömmarens avatar
Vad är snyggast att kombinera den med?
Jag har bara använt min ett par gånger. V-ringningen är på tok för djup för att det ska bli snyggt med t ex piké.
2005-07-21, 22:57
  #7
Medlem
Foxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drömmaren
Vad är snyggast att kombinera den med?
Jag har bara använt min ett par gånger. V-ringningen är på tok för djup för att det ska bli snyggt med t ex piké.

Jag tycker att man ska köra med något som inte syns, så att du visar ditt stolta (förhoppningsvis) bröst med andra ord. Tanktop är kanske ett alternativ.
2005-07-22, 11:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drömmaren
Vad är snyggast att kombinera den med?
Jag har bara använt min ett par gånger. V-ringningen är på tok för djup för att det ska bli snyggt med t ex piké.

Sådan V-ringning brukar vara tänkt att användas med vit skjorta och slips, alt. uppknäppt vit skjorta. (Det är ett GOLF-plagg.)

Av samma anledning köper jag inte V-ringade tröjor.
2005-07-23, 22:28
  #9
Medlem
nollans avatar
de finns i många kulörer och utföranden (bl.a. kashmir) på NK Sport & Fritid.
2006-04-18, 07:45
  #10
Medlem
1911a1s avatar
"Var kan jag köpa/Var hittar jag...? "-tråden -Samlingstråd för efterlysningar

minns att jag har sett en svensk sida som sålde såna här för ett tag sen. Nån som vet vilken sida det är?
2006-04-19, 10:17
  #11
Medlem
S.t.a.l.k.e.rs avatar
Dino har iaf haft såna inne, tjackade där för cirka 4-5 månader sen
2006-04-20, 17:35
  #12
Medlem
Swe.patriots avatar
Hehe, följde med en sådan till min bombarjacka

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback