Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-18, 14:07
  #1
Medlem
KiNgzs avatar
Tjenare!

För att göra en lång historia kort så är det en kille som har köpt ett kontantkort och följt efter både mig och mitt ex i ca 3 veckor nu, han vill döda mig och har även varit nära på att våldta mitt ex 3 gånger samt åker runt och letar efter henne varje dag. Han vågar inte säga sitt namn eller någonting och när vi har bestämt träff dyker han inte upp.

Han spårar även mitt ex mobil och det är på så sätt han har vetat vart hon har varit och då har han åkt dit, alltså är det bara en tidsfråga innan han får tag i henne. Hon har inte varit hemma sen allting började och hon mår väldigt dåligt och jag är stressad över det här dag in och dag ut.

Så nu har jag blivit riktigt trött på den här killen och vänder mig till er i hopp om att ni kan hjälpa oss,
att vända sig till polisen är inget alternativ då dom ändå inte kommer göra någonting tyvärr.

Så, går det att spåra? Eller går det att ta reda på någonting? Vad tycker DU vi ska göra?

Vill ni veta mera så är det bara att skriva!
Citera
2013-12-18, 14:30
  #2
Medlem
Lecros avatar
Jag hade umgåts med henne varje dag tills han dyker upp, sen om man får tag på honom så skulle jag seriöst spöa honom så mycket att han får ligga på sjukhus i några veckor, skulle kännas bra att ta ut sin vrede på ett sånt as.
Citera
2013-12-18, 14:30
  #3
Medlem
Kan du inte vara med henne tills han kommer efter henne den fjärde gången?
Citera
2013-12-18, 14:44
  #4
Medlem
KiNgzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Jag hade umgåts med henne varje dag tills han dyker upp, sen om man får tag på honom så skulle jag seriöst spöa honom så mycket att han får ligga på sjukhus i några veckor, skulle kännas bra att ta ut sin vrede på ett sånt as.

Det är just de, han skulle aldrig i sitt liv våga komma själv och det är omöjligt att gå med 10-15 pers varje dag. Ja det roligaste vore ju att skära av halva hans kuk och slå sönder hans knäskålar så han får åka rullstol resten av livet och sedan fortsätta misshandla han psykiskt, han är inte värd att dö, han ska lida!
Citera
2013-12-18, 16:16
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiNgz
..att vända sig till polisen är inget alternativ... Vad tycker DU vi ska göra? ...

Jag tycker att ni ska vända er till polis då det finns stora chanser att lösa detta om det är sant.

köpt ett kontantkort = går kanske att spåra vart det köpts
nära på att våldta = det finns ett signaliment, dna?, personen bor i er närhet
åker runt = det finns ett signaliment på bilen och kanske ett regg nummmer?
han ringer till er = ni kan spela in samtalen för bevis
Citera
2013-12-18, 16:18
  #6
Medlem
BlazeEveryDays avatar
Varför är du med ditt ex? Förstår inte riktigt eran relation.

Använd henne som lockbete, var en bit ifrån henne lite senare på kvällen kanske (vet han hur du ser ut?) Sen när han närmar sig ditt ex knivar du ner den äckliga horungen och råna honom samtidigt.
__________________
Senast redigerad av BlazeEveryDay 2013-12-18 kl. 16:25.
Citera
2013-12-18, 16:43
  #7
Medlem
Detta har väl inget med tekniska moment att göra, utan mer strategi för hur du ska lösa din situation.
Citera
2013-12-19, 00:13
  #8
Medlem
KiNgzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Jag tycker att ni ska vända er till polis då det finns stora chanser att lösa detta om det är sant.

köpt ett kontantkort = går kanske att spåra vart det köpts
nära på att våldta = det finns ett signaliment, dna?, personen bor i er närhet
åker runt = det finns ett signaliment på bilen och kanske ett regg nummmer?
han ringer till er = ni kan spela in samtalen för bevis

Signalement finns det ett par, dock ganska otydliga enligt mig. Reggnummer har vi inte fått tag på än och han svarar inte när jag ringer och när han ringer och jag svarar så lägger han bara på.
Citera
2013-12-19, 00:23
  #9
Medlem
KiNgzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeEveryDay
Varför är du med ditt ex? Förstår inte riktigt eran relation.

Använd henne som lockbete, var en bit ifrån henne lite senare på kvällen kanske (vet han hur du ser ut?) Sen när han närmar sig ditt ex knivar du ner den äckliga horungen och råna honom samtidigt.

Vadå varför jag är med henne? Vad fan tror du, dum jävla fråga? Oavsett vilken jävla tjej på denna jord det än handlar om så förtjänar väl ingen att bli våldtagen? Hon är 19 bast och har hela livet framför sig, ge mig en anledning till varför jag inte skulle hjälpa henne? Jag trodde det var en självklarhet för alla.

Och ja, han vet hur jag ser ut. Hans kompis hade gått fram till henne på tåget och slagit henne i ansiktet så hon började blöda, och idag så sa horungen att han skulle sätta ut folk så hon inte skulle kunna åka kommunalt så jag tog med mig ett taggigt knogjärn för min egen säkerhet och satte mig 7-10 rader bakom henne på tåget och killen smsade mig för en timme sen ungefär och skrev att hans kompis hade sätt oss eller liknande men ändå vågar dom inte komma fram.

Jag hade helst tagit en batong och slagit sönder hans knäskålar så han fick åka rullstol resten av livet och där efter fortsätta misshandla honom psykiskt, kanske skära av honom halva kuken också, haha hade haft en underbar känsla i kroppen efter det, gjort hela Sverige en tjänst

Ursäktar stavfel, är lite stressad.
Citera
2013-12-19, 00:26
  #10
Medlem
KiNgzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Detta har väl inget med tekniska moment att göra, utan mer strategi för hur du ska lösa din situation.

Jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, jag vill ha hjälp att spåra numret (om det nu skulle gå) men samtidigt så är det kul att få lite tips från er också, slå ihop våra kloka huvuden!

EDIT: Mod får gärna flytta tråden om det skulle behövas
Citera
2013-12-19, 11:14
  #11
Medlem
J.H.s avatar
Hur jävla svårt ska det vara.
Ring polisen och förklara vad som hänt och upprätta en anmälan.
Det är det enda som kan hjälpa er.

Att spöa vederbörande om tillfälle ges leder antingen till att du får stryk själv eller att han i slutänden anmäler dig och du får betala böter etc till honom (som så klart nekar till att det andra).

Finns en anmälan sen tidigare om något händer så blir det lättare att fälla eller ge besöksförbud eller vad det kallas.

Hoppas det löser sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback