2013-12-16, 10:11
Medlem
Min flickvn hrdknullade mig med ett finger i baken i lrdags. Strtsknt sklart, hon kom av sjlva utfrandet och jag tmde en vlfylld pung i hennes mun samt ver delar av ansiktet och jag gr det grna igen. Men jag har sedan tillfllet haft extremt irriterad mage, ont i tarmen, kass avfring, uppsvldhet etc. + att jag kissat mycket oftare n normalt. Vad petade hon in i mig?
Citera
2013-12-16, 10:29
Medlem
Shuffless avatar
S gr det nr man rvpullar fr hrt.
Citera
2013-12-16, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
S gr det nr man rvpullar fr hrt.
Haha. r det vanligt? Hur mr folk som idkar analsex ofta i magen?
Citera
2013-12-16, 10:33
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rural
Haha. r det vanligt? Hur mr folk som idkar analsex ofta i magen?
S gr det nr man r ovan. Tr p en gurka med en kondom och va.
Citera
2013-12-17, 00:07
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rural
Min flickvn hrdknullade mig med ett finger i baken i lrdags. Strtsknt sklart, hon kom av sjlva utfrandet och jag tmde en vlfylld pung i hennes mun samt ver delar av ansiktet och jag gr det grna igen. Men jag har sedan tillfllet haft extremt irriterad mage, ont i tarmen, kass avfring, uppsvldhet etc. + att jag kissat mycket oftare n normalt. Vad petade hon in i mig?

Att du kissar mycket tror jag beror p att prostatan blivit irriterad och drmed svullen, s den trycker mot urinblsan. Har hnt mig nr jag haft analsex ibland ocks. Lt ndan vara nn vecka nu och be tjejen att ta det lugnare nsta gng. Tnk p att endorfinerna dmpar eventuell smrta och obehag, s ta det lugnt ven om det knns sknt med hrda tag.
Citera
2013-12-29, 03:56
Medlem
Hon petade upp ett klyx!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här