2013-12-15, 13:24
Medlem
SvFrians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Sluta leka att det var ni som jaga bort dem, alla fattar att det var polisen som gjorde detta.

Ni får ju stryk när ni är 3 gånger fler så att ni skulle jagat bort dem när de var 30 och ni 50 tror ingen på.
Vi? Jag är inte en del av demon. Polisen har enbart skyddat SMR från vänstern här, inte jagat bort dem.
Citera
2013-12-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvFrian
Vi? Jag är inte en del av demon. Polisen har enbart skyddat SMR från vänstern här, inte jagat bort dem.

Men ge dig.. det där tror ju ingen på... det är ju självklart att polisen skyddat vänsterpatrasken inte tvärtom..
Citera
2013-12-15, 13:25
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Så med andra ord hade du fel i ditt förra inlägg och trots att du erkänner det så fortsätter du att kasta smörja över SMR med annan infallsvinkel. De kan med andra ord inte göra rätt oavsett hur de gör.

Är inte heller SMRare och kritiserar dem i tråden men du får ju vara intellektuellt ärlig iaf. ditt jävla mongo.
Jag har aldrig påstått att det enbart var barn och pensionärer där. Däremot vet jag att det fanns barn, barnfamiljer och pensionärer på plats. Det var en öppen och fredlig demonstration och inte en vänsterextrem våldsbejakande församling. Självklart kan sådana individer deltagit, det går inte att försäkra sig mot och jag tror säkert att det fanns vänsterextrema i gruppen, men det var, fortfarande, inte en sådan demo, utan en fredlig demo med fredliga avsikter. Varför ge sig på dem?
Citera
2013-12-15, 13:26
Medlem
souvlaki6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Varför bär man kniv på "folkliga arrangemang"?
Därför att man vill försvara sig mot våldsivrande nazister som attackerar en fredlig demonstration med barn närvarande.
Citera
Medlem
nerdys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Varför bär man kniv på "folkliga arrangemang"?

Ifall några fula nassar skulle dyka upp så kan man stoppa den i dem. Behövs ju uppenbarligen, eller hur?
Citera
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffelito
Men ge dig.. det där tror ju ingen på... det är ju självklart att polisen skyddat vänsterpatrasken inte tvärtom..
Vänsterpacket säger ofta samma sak. Att de ger sig på vänstern och skyddar nynazisterna. Ni verkar rätt lika, ta en fika och prata om det?
Citera
2013-12-15, 13:28
Medlem
Ints avatar
Låt mig förklara en sak för er som tror den här aktionen var lyckad av SMR.

Låt demon fortgå utan attack=Samlar patetiskt få och är enbart dödsryckningar från en döende rörelse, folk glömmer bort demon dagen efter och vänstern blir demoraliserad över hur impopulära och få de är.

Attackera demon=rubriker i tidningar om "NAZISTER ATTACKERAR SMÅBARN", de antivita rasisterna håller fler demos och får nu med sig många fler då folk blir chockade över ert våld, ni blåser nytt liv i en döende rörelse. + SMRs aktivister demoraliseras över att ha blivit ivägjagade av polisen samt över att en aktivist blivit knivhuggen + ännu mer förföljelse av polisen.

Bra jobbat SMR, ni kasta precis åratal av hårt aktivistarbete i sjön.
Citera
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:
Nazister attackerar antirasister i Stockholm

Enligt uppgifter till Aftonbladet har nazister attackerat en manifestation mot rasism i Kärrtorp i södra Stockholm.

Två personer har knivskurits, enligt polisen.

Polisen är nu på plats och försöker hålla isär grupperna.

Läser man AB så verkar det som att onda nazister helt oprovocerat attackerat en fredlig antirasistiskt manifestation och huggit ner två personer med kniv. Bäst att följa denna tråd så man får reda på vad som händer i verkligheten...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Därför att man vill försvara sig mot våldsivrande nazister som attackerar en fredlig demonstration med barn närvarande.

Citat:
Ursprungligen postat av nerdy
Ifall några fula nassar skulle dyka upp så kan man stoppa den i dem. Behövs ju uppenbarligen, eller hur?

Men dessa båda "teorier" förutsätter att det varslats om en motdemonstration. Ni har med andra ord alltid kniv med er?
Citera
2013-12-15, 13:29
Medlem
Ints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvFrian

Låter föga troligt, speciellt med tanke på att SMRarna är gripna.
Citera
2013-12-15, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av souvlaki6
Nazisterna ännu en gång besegrade. Det blir alltid pinsamt när de spelar tuffa.

Det är ju oftast rödingarna som åker på stryk trots nummerärt övertag och polisen får se till så att dom inte blir halvt ihjälslagna hela bunten.

Jag är fö helt opartisk, har inget till övers för vare sig kommunister eller nazister men att försöka projicera en bild av att Vänstertomtar skulle vara några slagskämpar är ju tämligen skrattretande.
Citera
2013-12-15, 13:30
Medlem
teflonpannan69s avatar
Egentligen är det ingen som bryr sig ett jota ifall ni och vänsterpartiklarna kivas lite. Kan ni inte bara lägga ner alla dessa fjantiga demonstrationer och aktioner? Var lite smarta och taktiska istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in