2013-12-21, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rode-tjuren.
BU JÄVLA HU nationella demonstrationer har aldrig varit barnvänliga pga påhoppen från vänster men nu när våldet kom från fel håll så ska det tamefan gråtas överallt vi har "hotet mot demokratin" "barn och pensionärer attackeras" osv osv du kan säkert fylla på själv fatta att vindarna vänt nationella har tröttnat alla löper stor riskt för attacker hädanefter allt ifrån vänstern till moderater, lämna era barn hemma för det kommer bli blodigt.

Hahaha, alla löper stor risk?
Det förvånar mig stort om SMR eller några andra mongonazister vågar anfalla NÅGONTING på ett bra tag. Vi har ju redan konstaterat att SMR valde att anfalla den FREDLIGA manifestationen istället för den välannonserade AFA-20-årsfesten därför att man va för fega (realistiska iofs) för att anfalla en tillställning med mer än några stycken aktiva antifascister. När SMR nu bevisligen inte ens klarar av att anfalla en FREDLIG jävla tant&barn demonstration så ja... Hahaha, vad klarar man av att anfalla?
Citera
2013-12-21, 02:49
Medlem
OliveiraDeFigueiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffelito
Men ge dig.. det där tror ju ingen på... det är ju självklart att polisen skyddat vänsterpatrasken inte tvärtom..

Så......
Citera
2013-12-21, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Int
Låt mig förklara en sak för er som tror den här aktionen var lyckad av SMR.

Låt demon fortgå utan attack=Samlar patetiskt få och är enbart dödsryckningar från en döende rörelse, folk glömmer bort demon dagen efter och vänstern blir demoraliserad över hur impopulära och få de är.

Attackera demon=rubriker i tidningar om "NAZISTER ATTACKERAR SMÅBARN", de antivita rasisterna håller fler demos och får nu med sig många fler då folk blir chockade över ert våld, ni blåser nytt liv i en döende rörelse. + SMRs aktivister demoraliseras över att ha blivit ivägjagade av polisen samt över att en aktivist blivit knivhuggen + ännu mer förföljelse av polisen.

Bra jobbat SMR, ni kasta precis åratal av hårt aktivistarbete i sjön.

Hur många samlas på söndag ditt hjon? Kul att du hade rätt ditt hjon...
Citera
2013-12-21, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Om du inte är en svenskhatare, varför hatar du svenskar som säger emot?

Nog det sämsta inlägg jag läst? Förklara närmare hur du menar?
Citera
2013-12-21, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldriggolare
Det förvånar mig stort om SMR eller några andra mongonazister vågar anfalla NÅGONTING på ett bra tag. Vi har ju redan konstaterat att SMR valde att anfalla den FREDLIGA manifestationen istället för den välannonserade AFA-20-årsfesten därför att man va för fega (realistiska iofs) för att anfalla en tillställning med mer än några stycken aktiva antifascister. När SMR nu bevisligen inte ens klarar av att anfalla en FREDLIG jävla tant&barn demonstration så ja... Hahaha, vad klarar man av att anfalla?

jo den var ju jätte fredlig 2 knivhuggna SMR:are vittnar ju om det,hur som attacken var ingen vinst såklart 28pers gripna 3 häktade men man ska väl se aktionen i ett större sammanhang tycker jag det är bara då den har betydelse det här är ett trendbrott,ingen vänsterdemo går säker hädanefter och det gäller alla som stödjer det här spektaklet.
Citera
2013-12-21, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Ni är kompletta idioter som bara förstör för den nationalistiska rörelsen. Och ni ska fan inte klaga på vänsteraktivisterna när ni precis har visat att ni är samma skit själva.

Har SMR gnällt? Har dom kunnat ta med sina barn på demonstration?
Citera
2013-12-21, 03:39
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Demonstrationen arrangerades av militanta trotskister och AFA och RF deltog beväpnade. På vilket sätt är det en fredlig tillställning? Har dessa grupper svikit sina egna ideal om våldet som legitim metod? Har dom blivit pacifister? Eller vad menar du?

Av dom närvarande polisernas rapporter att döma kan man konstatera att det helt och hållet var en uppgörelse mellan våldsrödingarna och motståndsmännen och att inga andra, varken barn, tanter eller hipsters angreps. När du säger att barn och tanter anfölls, vilka belägg har du för det? Och varför informerades inte barnfamiljerna om att arrangörerna och deltagarna var våldsutövare? Vågade man inte det eller ville man inte det och isåfall varför inte? Var man rädd att stödet skulle försvinna eller ville man inte att barnen skulle gå hem? Har arrangörerna agerat ansvarsfullt och ärligt eller har man ljugit och utnyttjat barn och pensionärer? Om man räknade med att ett gäng galna gaskammarnazister skulle dyka upp och starta tredje världskriget så kunde man väl förvarnat folk om det, om man nu var så måna om alla barn och pensionärer menar jag?
Citera
2013-12-21, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliveiraDeFigueira
Hur många samlas på söndag ditt hjon? Kul att du hade rätt ditt hjon...

Ja det är jävligt beklämmande att man hela tiden måste bli påmind om vilket jävla skämt till folk många svenskar är. 14 000(visst en hel del utav dessa är icke-svennar) ska gå i en demonstration där åsikterna som drivit hela det här projektet borde vara kända. Visst, man kan tycka rasism är dåligt, men "rasism" mot invandare i Sverige idag är ett lika stort problem som spanska flugan och skoskav. Mitt problem med demon är inte syftet, utan hela politiken och hyckleriet runt den. Man vet att kommunisterna som anordnar det här skriker sig hesa över nationsgränser i samma sekund dom sekteristiskt hyllar nationalistiska terroristgrupper i kurdistan och palestina. Dom kallar SD för rasister när det snarare är resten utav världen som redan driver sd-liknande politik anser Sverige är extremt i sin urnaiva vänstersmörja som tex ger put till varenda syrier som kommer. Man kallar REVA för rasism samtidigt som Stockholm svämmar över utav illegala som medvetet bryter mot svensk lag varav många gör brott för uppehälle osv osv. Korkade jävla fånar som skriver spaltmeter på fb om mångkulturens förträffligheter och kallar det rasism när vita människor i sina egna länder förtrycker alla invandrare som vill komma hit genom att inte lägga sig ned och dö(ja jag har faktiskt sett folk som i det närmsta uttryckt sig så och såklart får en drös med gillanden utav andra helariska pktöntar.).

Värst är dem, utan politiska motiv eller medlemskap i ljusskygga organisationer bland dessa 14 000 som lallar med för att visa sig duktiga för alla horjournalister som döljt effekterna utav invandringen för svenska folket i evigheter. Dom tror Sveriges invandring bara är Zlatan och KKK-förtrycket (nyligen beviljade regeringe 100 miljarder åt invandrartäta förorter medans svenska pensionärer dör på hem som skär ner) mot stackas ali som tvingades käka handgranater i hemlandet.

Ingen känsla för proportioner alls.
Senast redigerad av 9.0mm 2013-12-21 kl. 03:52.
Citera
2013-12-21, 04:02
Medlem
Det jag inte förstår med er nassar är att ni verkar hata invandrare för att de "är ett hot mot Sverige" men ni hatar också när svenskarna inte deltar i detta hat. Det är inte bara det att svenskarna inte delar ert hat mot invandrare dom ställer sig öppet emot det, trots att ni hotar med våld. Nu har både sossarnas partiledare, miljöpartiets ledare samt Avpixlat (som ni verkar gilla så mycket) sagt att de ska delta i demonstrationen.

Slå upp rasism i ordboken

Slå upp nazism i ordboken

Sen tycker jag ni ska fundera på vad det säger om ER att ni är EMOT en demonstration mot nazism och rasism. Ni är förtappade själar och hela mänskligheten skulle må bättre av att ni aldrig föddes. Ni hatar inte bara människor från andra länder, ni hatar människor. Ni älskar inget. Ni har misstagit er paranoia och rädlsa för kärlek "till ett folk" eftersom ni inte har någonting annat värdigt eller vettigt att engagera er i.

Jag tycker genuint synd om er.

Stackars jävla satar.
Citera
2013-12-21, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lat-sta
Det jag inte förstår med er nassar är att ni verkar hata invandrare för att de "är ett hot mot Sverige" men ni hatar också när svenskarna inte deltar i detta hat. Det är inte bara det att svenskarna inte delar ert hat mot invandrare dom ställer sig öppet emot det, trots att ni hotar med våld. Nu har både sossarnas partiledare, miljöpartiets ledare samt Avpixlat (som ni verkar gilla så mycket) sagt att de ska delta i demonstrationen.

Slå upp rasism i ordboken

Sen tycker jag ni ska fundera på vad det säger om ER att ni är EMOT en demonstration mot nazism och rasism. Ni är förtappade själar och hela mänskligheten skulle må bättre av att ni aldrig föddes. Ni hatar inte bara människor från andra länder, ni hatar människor. Ni älskar inget. Ni har misstagit er paranoia och rädlsa för kärlek "till ett folk" eftersom ni inte har någonting annat värdigt eller vettigt att engagera er i.

Jag tycker genuint synd om er.

Stackars jävla satar.

Det sjuka är att nassarnas svar kommer vara något 100% verklighetsfrånvänt som typ "ordboken är gjord av judar och tryckt av judar! Att du läser judeordboken innebär att du är judeälskare! Vi är perfekta, vår organisation är perfekt, vi är vita arier och alla andra är judar eller judeälskare som är ute efter att förstöra vår överlägsna ras! Vi är inte paranoida eller i psykos!". För så resonerar varje nasse, tills hen kommer ur sin psykos och startar saker som http://avhopparbloggen.blogspot.se/ vilket blir till rolig läsning för oss som aldrig riktigt trodde på det där med att allt och alla är judar som hatar vita av en oförklarlig anledning.
Citera
2013-12-21, 05:03
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Det sjuka är att nassarnas svar kommer vara något 100% verklighetsfrånvänt som typ "ordboken är gjord av judar och tryckt av judar! Att du läser judeordboken innebär att du är judeälskare! Vi är perfekta, vår organisation är perfekt, vi är vita arier och alla andra är judar eller judeälskare som är ute efter att förstöra vår överlägsna ras! Vi är inte paranoida eller i psykos!". För så resonerar varje nasse, tills hen kommer ur sin psykos och startar saker som http://avhopparbloggen.blogspot.se/ vilket blir till rolig läsning för oss som aldrig riktigt trodde på det där med att allt och alla är judar som hatar vita av en oförklarlig anledning.

http://youtu.be/rSFiMcmpMnA
http://youtu.be/Zr7qYePbI3M
http://youtu.be/0xe5cQDIbMs
Citera
2013-12-21, 07:37
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Ni är kompletta idioter som bara förstör för den nationalistiska rörelsen. Och ni ska fan inte klaga på vänsteraktivisterna när ni precis har visat att ni är samma skit själva.
Varför ska vi inte det? Vi ogillar när ju de anfaller oss? Det är en jävligt unken och vek syn, att anse att bara för att vi gör något mot våra fiender, så måste vi acceptera om de gör samma sak mot oss.

Skulle du resonera på samma sätt om Sverige var i krig? "Det är bra och rätt om vi bombas för vi bombar ju våra fiender".

Löjligt. Patetiskt. Ynkligt. Undermänniskofilosofi.

Citat:
Tror du att det handlar om att våga? det handlar om att agera smart. Finns det någon poäng i att anfalla en demonstration till, nu på söndag? Svar: nej, knappast.

Ska dock tilläggas att jag inte är med i Motståndsrörelsen och därför inte kan svara å deras vägnar.

Citat:
Ursprungligen postat av lat-sta
Nu har både sossarnas partiledare, miljöpartiets ledare samt Avpixlat (som ni verkar gilla så mycket) sagt att de ska delta i demonstrationen.
Vi har hatat Avpixlat sedan de började med den "öppna svenskheten-banan". De är nästan större fiender än vänstern, eftersom de kan fånga upp rasister och få rasisterna att anse att "det är lugnt med babbar, negrer och judar så länge babbarna, negrerna och judarna gillar oss svenskar".

Citat:
Varför det, när man kan läsa Mein Kampf och NSDAP:s 25 punkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in