• 5
  • 6
2013-12-30, 12:20
Medlem
Är detta endast en gång eller ska du fortsätta med detta? Jävla knarkare liksom.. Har polisanmält 2 stycken, gjorde det för några månader sedan. Kände mig stolt.
Citera
2013-12-30, 12:42
Medlem
icepeakenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Är detta endast en gång eller ska du fortsätta med detta? Jävla knarkare liksom.. Har polisanmält 2 stycken, gjorde det för några månader sedan. Kände mig stolt.
Gräv ner dig
Citera
2013-12-30, 12:57
Medlem
YP4XQs avatar
Ska man ha en bra kväll så är receptet alkohol + goda vänners lag + mer pengar än vanligt på banken och i fickan + kokain bästa skiten på kanske livets bästa kväll. Allt boostar varandra. Kommer bli en grym kväll så länge du själv som person vet hur du kan kontrollera dig själv också, det får inte gå överstyr.
Citera
2013-12-31, 13:40
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
1. Tycker ni jag ska ta en lina innan middagen eller vänta tills festen dragit igång?

2. Tar man en lina i varje näsborre?

1. Vänta till efter middagen, dra första linan när du druckit lite grann och sådär.
2. Nej de är inte nödvändigt.

Berätta gärna vad din upplevelse var, de är intressant att höra. Hur kokain upplevs har väldigt mycket att göra med under vilka omständigheter man tar det. Att ta det ensam hemma är noll kul, på en fest på Nyårsafton är det annorlunda.

Gott Nytt År!
Citera
2014-01-01, 11:26
Medlem
Painfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Lägg det i en lovikavante.

mvh

Dra åt helvete vad jag garvade.
Citera
2014-01-02, 21:52
Medlem
Deprimeradsnubbes avatar
Hur gick det då? din jävla mytttoman
Citera
2014-01-03, 12:12
Medlem
svampssons avatar
körde själv koks på nyår, en hel del eftersom det var sinnessjukt bra kvalisort om man jämför med vad man brukar få tag på annars här i Svedala. Men njae, kokain är nog ingenting för mig. Gillar inte riktigt att bli så där superboostad av självförtroende och pondus såvida det inte är känslan av ett mdma-rus har jag kommit fram till. Men jag förstår helt klart varför folk nyttjar det. Det är fett för stunden.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in