• 1
  • 2
2013-12-14, 22:36
Bannlyst
Hallå där!

Min vän erbjöd sig att fixa kokain till nyårsafton frågar nu er på fb om ni tycker jag ska ta eller inte?

Var snudd på att köra förra nyår men det blev inte av.

EDIT: Kommer vara en redig fest hela kvällen, det börjar med 3 rätters hos en vän med c.a 10 andra innan allt annat folk kommer. Tror ni det är en bra idé att dra en mindre lina för ett lättare rus innan middagen? För att slippa all stelhet och blyghet dvs då jag endast känner 1 person på festen..

Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig tagit droger innan (förutom alkohol då ) och vill inte fastna i något beroende.
Senast redigerad av HOLYGRAIL 2013-12-14 kl. 22:49.
Citera
2013-12-14, 22:38
Medlem
micaeles avatar
Varför skulle du inte ta? Har du något som hindrar dig?
Citera
2013-12-14, 22:39
Medlem
dyslexias avatar
Det är bara du som kan svara på den frågan.

Hade jag fått frågan hade jag kört på iallafall, varför inte liksom?
Citera
2013-12-14, 22:40
Medlem
BigFatCones avatar
Se bara till att det är bra fest och skönt folk. Kokain växer otroligt mycket då. Det är inte alls lika givande att bara sitta hemma och tjöta på det som till exempel tjack är.
Citera
2013-12-14, 22:41
Medlem
C-3POs avatar
Varför starta tråd om en sådan sak? Det är väl bara att testa för guds skull. Det är ju liksom inte farligt att dra några linor kola.
Citera
2013-12-14, 22:48
Bannlyst
Lagt till edit.
Citera
2013-12-14, 22:50
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Lagt till edit.
En gång är ingen gång. Två gånger är en bekräftelse. Tre gånger är ett beroende.
Citera
2013-12-14, 23:03
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
En gång är ingen gång. Två gånger är en bekräftelse. Tre gånger är ett beroende.
En gång är ingen gång, två är lika med noll.

OnT:
Kör på! Du kommer inte bli beroende direkt, sånt är bara skitsnack. Snacka med din polare om hur mycket och när han tycker du ska ta. Hur som helst så kommer du garanterat få en trevlig kväll, lycka till!
Citera
2013-12-14, 23:08
Bannlyst
Ska du köra så, KÖR. Snorta för kung och fosterland.
Du kommer inte bli beroende av en kvälls festande.
Citera
2013-12-14, 23:18
Medlem
Koks verkar va poppis på just nyårsafton💗
Citera
2013-12-14, 23:22
Medlem
Elofzons avatar
Kör på bara!

Hoppas det är nåt med bra kvalitet bara, dessvärre är chansen till det liten.
Tror dessvärre ditt första intryck av kola kommer att göra dig besviken, pga den kassa kvaliten som man vanligtvis får tag på här i Sverige, med några få undantag givetvis...

Hoppas du får kul!
Citera
2013-12-14, 23:27
Medlem
Zigzagzagazoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Min vän erbjöd sig att fixa kokain till nyårsafton frågar nu er på fb om ni tycker jag ska ta eller inte?

För att slippa all stelhet och blyghet dvs då jag endast känner 1 person på festen..

Räcker inte alkoholen till det?
Men som ett svar på din fråga. Nej testa inte. Varför? För du verkar osäker och gör det inte av "egen vilja" utan gör det bara för att din vän gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in