2013-12-29, 18:25
Medlem
Den-lilla-kemistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Hallå där!

Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig tagit droger innan (förutom alkohol då ) och vill inte fastna i något beroende.

Se det så här; efter att onanerat första gången, skulle du kunna hålla dej från att inte göra det igen, resten av livet?
Citera
2013-12-29, 20:53
Medlem
Firade julafton med familj och släkt. Drog 2-3 linor under hela kvällen. Vet inte exakta mängd/vikt men ungefär 2,5 cm lång/ 3-4mm bredd. ingen märkte, hade hur trevligt som helst. Enda problemet var att jag drack mer än 10 starköl men när jag la mej för att sova, var jag helt nykter. Tror kolan håller alkoholen i schack.
Min poäng är: små mängder kan nog bara förbättra ditt mode. Märks inte, men det känns bara bra.
Citera
2013-12-29, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Den-lilla-kemisten
Se det så här; efter att onanerat första gången, skulle du kunna hålla dej från att inte göra det igen, resten av livet?
Så är det inte, jag tog väldigt bra kokain en 5-6 gånger för 2 år sen och hållit mig borta från det sen dess, jag klarar nog av att vara utan det resten av livet.
Tycker dock inte kokain ruset är värt dom pengarna och kraschen är alldeles för hård.

Citat:
Ursprungligen postat av MadMega
Firade julafton med familj och släkt. Drog 2-3 linor under hela kvällen. Vet inte exakta mängd/vikt men ungefär 2,5 cm lång/ 3-4mm bredd. ingen märkte, hade hur trevligt som helst. Enda problemet var att jag drack mer än 10 starköl men när jag la mej för att sova, var jag helt nykter. Tror kolan håller alkoholen i schack.
Min poäng är: små mängder kan nog bara förbättra ditt mode. Märks inte, men det känns bara bra.

Ja det är det som e grejen med cola, alkohol förbättrar ruset men du kan inte bli full, du e helt nykter hur mycket alkohol du än slänger i dig, men så fort kola ruset börjar avta så kommer fyllan som ett knytnävsslag i ansiktet.
Så länge man håller sig till små linor så märks de inte men drar du i dig en större lina kommer de fan märkas.
Citera
2013-12-29, 21:17
Medlem
Någon som har ett bra tips på vad man kan ha kolan i? Ligger just nu i en zippo-påse men så fort stenarna är krossade och det ligger löst fastnar det i plasten.

Känns onödigt att starta en tråd för en sådan simpel fråga.
Citera
2013-12-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadMega
Någon som har ett bra tips på vad man kan ha kolan i? Ligger just nu i en zippo-påse men så fort stenarna är krossade och det ligger löst fastnar det i plasten.

Känns onödigt att starta en tråd för en sådan simpel fråga.

Lägg det i en lovikavante.

mvh
Citera
2013-12-30, 11:35
Medlem
Ta det, du kommer ha skitkul och det syns inte ens på dig att du är påverkad.
Citera
2013-12-30, 11:45
Medlem
Har du inte tagit det förut så är du lite sen, gör det inte. Förstör bara ditt liv.
Citera
2013-12-30, 11:48
Medlem
dimitritabals avatar
jag har redan testat 3 olika batchar ladd inom en vecka på gatan allt var skit dålig ladd, för övrigt var testerna inte alls gratis, kostade me 250 kr.
bättre o köpa på nätet eller kanske ska jag låta bli
Citera
2013-12-30, 11:53
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har redan testat 3 olika batchar ladd inom en vecka på gatan allt var skit dålig ladd, för övrigt var testerna inte alls gratis, kostade me 250 kr.
bättre o köpa på nätet eller kanske ska jag låta bli

Detdär beror helt och håller på vilka kontakter du ligger inne med, köper man av nån smutsig tattare eller kids får man skylla sig själv faktiskt.

Mitt ladd jag sparat till nyår (köpt på gatan men av bra folk) är riktigt dunder , provade för två dagar sen och ser fram emot en helkväll!
Citera
2013-12-30, 11:58
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Detdär beror helt och håller på vilka kontakter du ligger inne med, köper man av nån smutsig tattare eller kids får man skylla sig själv faktiskt.

Mitt ladd jag sparat till nyår (köpt på gatan men av bra folk) är riktigt dunder , provade för två dagar sen och ser fram emot en helkväll!
jag håller med dig, jag kännde till en kille som sålde riktigt bra ladd, jag vågar säga att det la mellan 60% och 70% inte mindre! men nuförtiden tog han en semester för säkerhetsskull.
Citera
2013-12-30, 12:02
Medlem
Jag debuterade med kokain på en nyårsafton för ganska många år sedan. Hade tagit det mesta före, men hade missat den där fantastiska drogen. Jag hade iallafall riktigt jaevla roligt!! Men ta det lugnt, om du inte är i sällskap där de flesta tar droger, för det kommer märkas att du är på något.

En gång är verkligen ingen gång.

njut
Citera
2013-12-30, 12:06
Medlem
Deprimeradsnubbes avatar
Ät först. Sen när alla(du) börjar bli på G så smyger du in på toan och tar en lina, sen kommer du ha en riktigt rolig nyårsafton
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in