Citat:
Ursprungligen postat av
Den-lilla-kemisten
Se det så här; efter att onanerat första gången, skulle du kunna hålla dej från att inte göra det igen, resten av livet?

Så är det inte, jag tog väldigt bra kokain en 5-6 gånger för 2 år sen och hållit mig borta från det sen dess, jag klarar nog av att vara utan det resten av livet.
Tycker dock inte kokain ruset är värt dom pengarna och kraschen är alldeles för hård.
Citat:
Ursprungligen postat av
MadMega
Firade julafton med familj och släkt. Drog 2-3 linor under hela kvällen. Vet inte exakta mängd/vikt men ungefär 2,5 cm lång/ 3-4mm bredd. ingen märkte, hade hur trevligt som helst. Enda problemet var att jag drack mer än 10 starköl men när jag la mej för att sova, var jag helt nykter. Tror kolan håller alkoholen i schack.
Min poäng är: små mängder kan nog bara förbättra ditt mode. Märks inte, men det känns bara bra.
Ja det är det som e grejen med cola, alkohol förbättrar ruset men du kan inte bli full, du e helt nykter hur mycket alkohol du än slänger i dig, men så fort kola ruset börjar avta så kommer fyllan som ett knytnävsslag i ansiktet.
Så länge man håller sig till små linor så märks de inte men drar du i dig en större lina kommer de fan märkas.