Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-13, 19:57
  #1
Medlem
Pellejonsons avatar
Rubriken säger väl det mesta. Har träffat en riktigt härlig tjej som jag verkligen klickar med. Hon skrattar åt mina skämt, är alltid uppmärksam när jag talar och har visat många andra tecken på att hon är genuint intresserad. Men problemet är att hon har kille. Vet inte riktigt hur jag ska tolka hela denna här situation, kanske bara jag som har missuppfattat det hela...

Hon snackar dock aldrig om sin relation eller om sin partner när hon är med mig utan har bara nämnt vid något enstaka tillfälle att hon har pojkvän som hon bor tillsammans med(a.k.a sambo).

Hur ska man gå tillväga om man vill lyckas haffa åt sig en brud med kille?
Finns det några hemliga knep som ni visa flashbackare sitter på?

Är inte ute efter ett ligg utan hade gärna inlett ett förhållande med denna tjej om möjligheten hade funnits.
Citera
2013-12-13, 20:01
  #2
Avstängd
Ett ligg är en bra början. Bjud ut henne till krogen. Kommer vara enklare om hon är full
Citera
2013-12-13, 20:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Rubriken säger väl det mesta. Har träffat en riktigt härlig tjej som jag verkligen klickar med. Hon skrattar åt mina skämt, är alltid uppmärksam när jag talar och har visat många andra tecken på att hon är genuint intresserad. Men problemet är att hon har kille. Vet inte riktigt hur jag ska tolka hela denna här situation, kanske bara jag som har missuppfattat det hela...

Hon snackar dock aldrig om sin relation eller om sin partner när hon är med mig utan har bara nämnt vid något enstaka tillfälle att hon har pojkvän som hon bor tillsammans med(a.k.a sambo).

Hur ska man gå tillväga om man vill lyckas haffa åt sig en brud med kille?
Finns det några hemliga knep som ni visa flashbackare sitter på?

Är inte ute efter ett ligg utan hade gärna inlett ett förhållande med denna tjej om möjligheten hade funnits.

Du är vidrig!
Låt bli andras kvinnor, skaffa dig eget för fan.
Citera
2013-12-13, 20:02
  #4
Medlem
HamWorths avatar
Ta reda på var hon bor, lär dig läsa på läppar och sedan placerar du dig strategiskt i någon buske med kikare och noterar allt av intresse.
Citera
2013-12-13, 20:05
  #5
Medlem
Gosainackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Du är vidrig!
Låt bli andras kvinnor, skaffa dig eget för fan.


Det spelar ingen roll förfan, väljer kvinnan han så är hon en liten slampa som är inget att ha endå, han gör pojkvännen en tjänst bara.
Citera
2013-12-13, 20:05
  #6
Medlem
Adelaides avatar
Håll dig borta från henne.
Citera
2013-12-13, 20:06
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Du är vidrig!
Låt bli andras kvinnor, skaffa dig eget för fan.
Lägg ner nu. Alla bra tjejer är upptagna. Klart man inte kan ta hänsyn till att hon råkar ha en pojkvän för stunden.
Citera
2013-12-13, 20:12
  #8
Medlem
C-3POs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Du är vidrig!
Låt bli andras kvinnor, skaffa dig eget för fan.
Kvinnor är inte någons egendom. Vad mig anbelangar ska TS göra på precis samma sätt som om tjejen hade varit singel. Om tjejen visar att hon inte är intresserad så kommer saken i ett annat ljus men tills dess är det bara att köra på.
Citera
2013-12-13, 20:13
  #9
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Lägg ner nu. Alla bra tjejer är upptagna. Klart man inte kan ta hänsyn till att hon råkar ha en pojkvän för stunden.



OT: Vänd på det, skulle du gilla om någon tog/stal din tjej?



OnT: Hur gammal är du? Kan du verkligen inte finna ut en väg själv? Risken finns att hennes kille får reda på det och du kan få riktigt allvarliga problem!
Citera
2013-12-13, 20:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Rubriken säger väl det mesta. Har träffat en riktigt härlig tjej som jag verkligen klickar med. Hon skrattar åt mina skämt, är alltid uppmärksam när jag talar och har visat många andra tecken på att hon är genuint intresserad. Men problemet är att hon har kille. Vet inte riktigt hur jag ska tolka hela denna här situation, kanske bara jag som har missuppfattat det hela...

Hon snackar dock aldrig om sin relation eller om sin partner när hon är med mig utan har bara nämnt vid något enstaka tillfälle att hon har pojkvän som hon bor tillsammans med(a.k.a sambo).

Hur ska man gå tillväga om man vill lyckas haffa åt sig en brud med kille?
Finns det några hemliga knep som ni visa flashbackare sitter på?

Är inte ute efter ett ligg utan hade gärna inlett ett förhållande med denna tjej om möjligheten hade funnits.

Jag anser alltid att det bästa sättet att möta de här situationerna är att bara köra på men att hon hela tiden ska ta stegen just eftersom hon har pojkvän. Tar du och bara kör på och kanske sätter lite press på henne kan det finnas en snubbe i hemmet som blir lite sur! så ta det bara lite varsamt med det men annars tycker jag inte att du ska bry dig om det verkar helt rätt!
Citera
2013-12-13, 20:15
  #11
Medlem
Pellejonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vide.cor.meum
Ett ligg är en bra början. Bjud ut henne till krogen. Kommer vara enklare om hon är full
Är det verkligen det? Vill inte hon ska tro att jag bara är ute efter ligg...
Citat:
Ursprungligen postat av StandMyGround
Du är vidrig!
Låt bli andras kvinnor, skaffa dig eget för fan.
Förväntade mig liknande kommentar. Jag är intresserad av henne, bryr mig inte om någon random kille.
Citat:
Ursprungligen postat av Gosainacken
Det spelar ingen roll förfan, väljer kvinnan han så är hon en liten slampa som är inget att ha endå, han gör pojkvännen en tjänst bara.
Hon har redan visat tydliga tecken på att hon är intresserad, tror jag. Väljer hon mig är det väl inte mitt fel?
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Håll dig borta från henne.
Varför?
Citera
2013-12-13, 20:17
  #12
Medlem
Pellejonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
OT: Vänd på det, skulle du gilla om någon tog/stal din tjej?



OnT: Hur gammal är du? Kan du verkligen inte finna ut en väg själv? Risken finns att hennes kille får reda på det och du kan få riktigt allvarliga problem!

Varför är min ålder relevant?
Men om du nu måste veta är jag över 20.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback