2013-12-13, 18:32
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Jag har brutit kontakten med henna sedan 3 timmar bakåt. Är sur och sitter i mitt rum. Ska lira fotboll snart med polarna så kan ventilera min ilska där.

Tänker inte snacka med henne förrens jag får lira ps3.
Snacka om barnunge tänk o surmule häng..Skärpning för fan pojkvasker.!!!

din arma mor låter dig bo kvar hemma i ren lyx med eget rum, en dörr o stänga om dig, mat, dusch...men nä, du grinar o vill ju spela tv spel.

Var tacksam istället, lägg med glädje spelet åt sidan o gör ngt vettigt av tiden som att hjälpa till hemma mer, studera mer, skaffa utomhus hobbies, träna mer, osv...osv. Tids nog sitter du i din egen lya o är jävligt tacksam då din gamle mor besöker dig o lämnar lite mat, kanske hjälper dig med gardiner osv.

Då kan du spela bäst fan du vill, tills dess är du tacksam o låter henne leva i första hand då det är hennes hem.
Citera
2013-12-13, 19:10
Medlem
Nido6s avatar
Skit i din morsa och börja knarka istället. Det slår tv-spel med hästlängder, och du träffar många intressanta människor.
Citera
2013-12-13, 19:12
Medlem
Enda lösningen är:

1. skaffa en egen tv
2. spela hos en kompis
3. flytta hemifrån
Citera
2013-12-13, 19:23
Medlem
Sprutmusts avatar
Be henne ta en fika eller ringa ett samtal till några av dina vänners föräldrar och fråga hur det går till i deras hem. Hon kanske bara gör så som hon tror att andra föräldrar gör här. Inte så konstigt med tanke på alla skrikfeminister och tokkärringar som får härja fritt i tv och tidningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Netflash
Det verkar vara många i vårat avlånga land som knarkar. Min fråga är hur fan får man tag på knark egentligen? Inte för att jag ska börja knarka men det vore intressant att få veta rent allmänt. Hur går man tillväga?

Lokalisera en nerger med för stora kläder som står still på samma ställe länge och fråga.
Annars har du väl någon bekant som har en bekant som knarkar. Speciellt svårt ät det inte.
Senast redigerad av Sprutmust 2013-12-13 kl. 19:33.
Citera
2013-12-13, 19:26
Medlem
Dazzins avatar
Citat:
Ja, jag är 18 år och går tredje året i gymnasiet. Kalla mig looser men detta är fan unikt och jag känner mig helt värdelös att jag lottades med denna jävla hormorsa. Sedan att jag är mer svensk än turkisk gör ju fan inte saken mycket bättre.

Antagligen resonerar hon som sådan att hon vill ha teven för sig själv och att hon får sina psykos-damp så fort hon ser mitt PS3.

Är bara arg över att andra får mer frihet än mig. Handlar inte om att jag ska nöta 14 timmar PS3. Jag kan kontrollera mig. Jag sitter framför datorn i timmar för att det inte finns något att göra, å andra sidan finns det inte ett skit att göra framför datorn heller stundtals.

Haha har upplevt i princip samma sak! Du är inte ensam
Citera
2013-12-13, 19:28
Medlem
Combots avatar
Öh, ta tillbaka skiten bara. Vad ska hon göra?

Grow some balls dude!
Citera
2013-12-13, 19:31
Medlem
kallekulakilles avatar
Citat:
Förlåt, formulerade lite konstigt. Men jag menade att det bara är en vecka kvar tills jullovet börjar och att vi inte har något mer att göra studiemässigt tills dess.
OKEJ, då vet jag det.
Tänkte att du tillhörde någon knepig kulturberikarsektion som firar jul i början av december eller någe
Citera
2013-12-13, 19:38
Medlem
foool13s avatar
Köp en egen TV, billig som fan.

Plocka sedan fram ps3:et lite lugnt och se vad som händer...
Citera
Medlem
allfajudes avatar
sjyst av dej att ge din mor hälften av dina pengar,men då borde du fan få lira oxo. säg att de är slut på ge henne deg så kanske hon tar fram spelet. sluta kalla henne fula saker oxo. respect.
Citera
Medlem
PacmanSwes avatar
Skit i tvspelet och gå ut och ta en bärs istället.
Citera
2013-12-13, 19:40
Medlem
kallekulakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Men lyssna inte på idioterna som ska blanda in SVP och invandrarpolitik i varenda tråd!

Till TS Är du 18 år bestämmer du själv, du är myndig.
Nae

Så länge TS bor i sina föräldrars bostad så är det föräldrarnas regler som gäller.
Passar inte galoscherna så är det bara att skaffa ett eget boende.
Citera
2013-12-13, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallekulakille
Nae

Så länge TS bor i sina föräldrars bostad så är det föräldrarnas regler som gäller.
Passar inte galoscherna så är det bara att skaffa ett eget boende.

Ja naturligtvis men inom rimliga gränser, skaffar han en egen tv , beg.platt kostar inte mycket kan de inte neka honom att spela i sitt eget rum. Annars kontaktar man skolkuratorn och flyttar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in