2014-01-12, 22:09
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Tror man känner lukten ute i trappuppgången om man röker i vardagsrummet/under fläkten min, kan badrummet vara safe ändå?
Stoppa en handduk i öppningen så det kommer ut så lite som möjligt i springorna, och sen täcka för fläkten med något? Vad? Svårt att få något att fästa där.
Ska röka bong så lite mer safe.

Läste man kan kolla något med övertryck, vart vinden blåser osv, hur går man tillväga då?

Funkar bra att tryck upp en liten handduk, som man använder till händerna. Annars kan man ju trycka upp toapapper så gott man kan, vet dock inte om det är så effektivt.
Citera
2014-01-12, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Varför ens ödsla golvyta på ett badkar om man inte får röka i det???

Bäst är om man tvingats vara nykter minst ett dygn, så det slår lite bättre. Man rullar en turboladdad dödsjoint och sedan ner i ett fullt bad så hett att det är riktigt smärtsamt varmt vatten.
Med denna kombinationen kan man äntligen bli så stenad att man helt förlorar medvetandet korta stunder och du känner fysiskt inne i hjärnan hur det knakar och gnisslar.
Ååååh vad härligt!

TS, sluta var så pelleredig-svennig.
Tappa upp ett bad. Tänd din joint. Njut!

Lycka till!

Sök hjälp, pundare...
Citera
2014-01-13, 15:49
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rangad
Sök hjälp, pundare...

Sluta nu... Ska du inte spendera din tid att planera in din smuggel tripp till Danmark?
Eller stalka några fjortisbrudar på nätet? Väx upp för fan.
Citera
2014-01-13, 16:59
Medlem
drflipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Sluta nu... Ska du inte spendera din tid att planera in din smuggel tripp till Danmark?

hehehe
Citera
2014-01-13, 22:32
Medlem
Kdoos avatar
Hört att bubbelbad absorberar lukten? Eller något i den stilen.
Citera
2014-01-14, 14:17
Medlem
Citat:
Det är flashback kompis! Vem är stalkern tro?, vi kan ta resten pm istället för att skräpa ner tråden
Citera
2014-01-14, 14:27
Medlem
Spaders avatar
Haha, jag rökte fan i badrummet hela tiden när jag studerade på uni.
Nojade över att det skulle lukta ut i korridorerna på studentboendet så jag höll till där eftersom ventilationen var bäst i det rummet. Jag förstörde dock min första glasbong under dess jungrufärd just för att jag höll till i badrummet och den föll ner på kakelgolvet.
Citera
2014-01-14, 15:52
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rangad
Det är flashback kompis! Vem är stalkern tro?, vi kan ta resten pm istället för att skräpa ner tråden

Har inget behov av att ha ett samtal med dig via PM. Skräp svar som ditt första är vad som förstör trådar, inte mitt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Nojade över att det skulle lukta ut i korridorerna på studentboendet så jag höll till där eftersom ventilationen var bäst i det rummet. Jag förstörde dock min första glasbong under dess jungrufärd just för att jag höll till i badrummet och den föll ner på kakelgolvet.

Hehe, jo det är ju en av riskerna när man inte sitter i soffan och har bongen i knät.
Du blev aldrig påkommen?
Citera
2014-01-15, 02:13
Medlem
Spaders avatar
Citat:
...
Hehe, jo det är ju en av riskerna när man inte sitter i soffan och har bongen i knät.
Du blev aldrig påkommen?
Nope, aldrig. Och då satt jag ändå ute på brandstegen och rökte på ibland.
Citera
2014-01-15, 05:26
Medlem
lehirals avatar
Så, ska man blockera ventilationen eller inte?
Hört något om övertryck, man kan se vart det är säkert att röka osv om man gör något speciellt, Stämmer det?
Citera
2014-01-15, 19:39
Medlem
lehirals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Så, ska man blockera ventilationen eller inte?
Hört något om övertryck, man kan se vart det är säkert att röka osv om man gör något speciellt, Stämmer det?
Någon?
Citera
2014-01-16, 18:59
Medlem
purpleForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader

Bongar kan gå sönder även om man tappar dem på en tjock matta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in