Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-12-12, 11:22
Medlem
Emoekkels avatar
En tanke slog mig precis när jag badade, går det att röka inne på toaletten? jag bor i ett lägenhetshus näst högst upp.
Tänkte att dass fläkten skulle kunna funka som något slags filter, men sen slog tanken mig att all rök kanske åker upp till grannarna?
Finns det någon mer mer erfarenhet av att röka inomhus? Kan tillägga att jag just nu befinner mig hemma hos mina föräldrar och åker hem på söndagz.
Citera
2013-12-12, 11:28
Medlem
Awesomes avatar
Det brukar fungera bra. Tänk på att täcka för fläkten eller andra eventuella ventilationssystem, då de finns risk att lukten går upp till grannarna. Förstår inte riktigt om du tänkt att röka hos dina föräldrar eller hemma, men ett tips är att ta ut alla textiler från badrummet.

Sen är det bara att tända på, jag brukar ha stängt fönster (har du fönster i badrummet?) medan jag röker och sedan öppna fönstret när jag har rökt färdigt. Vill du vara så diskret som möjligt så sätt igång duschen på max värme medan du röker, då vädrar vattenångan snabbt ur eventuell lukt.

Summan av kardemumman, ett väldigt "säkert" sätt att röka.
Citera
2013-12-12, 11:31
Medlem
getbusys avatar
Brukar funka bra, Speciellt om man sätter på duschen samtidigt på hög värme och krämar ur något starkt doftande shampo eller tvål samtidigt.
Citera
2013-12-12, 11:32
Medlem
Emoekkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awesome
Det brukar fungera bra. Tänk på att täcka för fläkten eller andra eventuella ventilationssystem, då de finns risk att lukten går upp till grannarna. Förstår inte riktigt om du tänkt att röka hos dina föräldrar eller hemma, men ett tips är att ta ut alla textiler från badrummet.

Sen är det bara att tända på, jag brukar ha stängt fönster (har du fönster i badrummet?) medan jag röker och sedan öppna fönstret när jag har rökt färdigt. Vill du vara så diskret som möjligt så sätt igång duschen på max värme medan du röker, då vädrar vattenångan snabbt ur eventuell lukt.

Summan av kardemumman, ett väldigt "säkert" sätt att röka.

Jag tänkte att jag skulle röka här, hemma kan jag sitta i vardagsrummet utan att någon bryr sig!
Aha, jag har inget fönster utan tänkte att fläkten skulle ta bort all rök, men om det finns risk att grannen får in all rök i sin lägenhet så skippar jag nog det..

Då får jag bara sluta vara så sinnessjukt lat och bara gå ut på balkongen haha
Citera
2013-12-12, 11:33
Medlem
Pipa och bong är inga problem,joint får det att lukta någon dag eller två dock(då det tar ett tag att röka den).Fläkten borde göra mycket,gissar på att den tar bort 75 % av lukten
Citera
2013-12-12, 11:34
Medlem
Emoekkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Brukar funka bra, Speciellt om man sätter på duschen samtidigt på hög värme och krämar ur något starkt doftande shampo eller tvål samtidigt.

Hur varmt snackar vi? Går det att bada samtidigt som man gör det? Kan tillägga att det är en blunt vi snackar om och det är W i den.
Tänkte köra en snopp lion och dricka whiskey och röka blunt i badet
Citera
2013-12-12, 11:50
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoekkel
Hur varmt snackar vi? Går det att bada samtidigt som man gör det? Kan tillägga att det är en blunt vi snackar om och det är W i den.

Det funkar bäst med dusch för det kommer mer ånga på det sättet, det behöver inte vara 100 grader, det räcker med att det är så varmt att du får pina dig lite för att stå under det men att det går bra endå mitt tips är att tappa upp ett bad och rök å softa en stund sen avslutar du med duschning och mycket tvål och så som maskerar lukten.
Citera
2013-12-12, 12:37
Medlem
Som sagt tidigare, är badrummets fullt med ånga från t.ex. dusch så funkar det galant. Röken försvinner liksom med ångan, när den är borta luktar det i princip ingenting. Detta gör också att inte särskilt mycket rök och lukt kommer upp i fläktsystemet, och om det gör det så är det blandat med ångan
Citera
2013-12-12, 12:43
Medlem
Myvrals avatar
Ställ ut ett glas ättika så försvinner röklukt fort som attans
Har rökt dagligen i ett halvår inne för att få bort lukten på någon dag eller två. och då inte ur min personliga åsikt utan en icke rökares som tidigare kände när jag satt på rummet och elda på ciggen i samband med meckning
Citera
2013-12-12, 14:03
Medlem
Randomshunos avatar
Sätt duschen på varmaste och låt den stå på en kvart så det bildas vattenånga. Sen är det bara röka gåsen och duscha efteråt, luktar ingenting.
Citera
2013-12-12, 14:09
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoekkel

Kungligt! Kör på bara, luktar inte så mycket och det är lätt att vädra eller använda rökelse etc för att dölja doften. Enjoy!
Citera
2013-12-12, 16:04
Medlem
Urtidens avatar
Som nämnt ovan, duschen på högsta värme och du kan hotboxa sönder badrummet med ett tiotal andra stoners utan att grannarna får en knyst!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in