Citat:
Ursprungligen postat av
admin4
Vi kan ju också passa på att påpeka att man givetvis inte kan bli bannlyst eller avstängd bara för att man kritiserar en moderator. Dels för att det helt enkelt inte finns någon regel mot att göra det och det är bara genom att bryta mot
våra regler som man kan få en varning eller en avstängning. Dessutom så kan helt enkelt inte en moderator stänga av någon överhuvudtaget utan det passerar våra omröstningssystem där det först röstas och sedan går åtgärden eventuellt vidare till avstängning beroende på utfallet.
Så fungerar det här.
admin4
Det har jag dock blivit innan så därför jag frågar, handlade inte enbart om denna varning då det egentligen inte är så viktigt. Men har som sagt blivit avstängd en kortare tid när jag ifrågasatte en varning så därför tänkte jag att det var lika bra att kolla upp läget. Nej det är i det förflutna detta, kände inte för att bråka heller utan såg det mest som en paus från mitt FB-missbruk.Men om samma scenario skulle hända som jag innan var med om, att jag kontaktar mod och får en ban. Hur bestrider man den som bannad?
När jag skrev ev. galen tänkte jag att det kan varit lite benzo med i spelet men jag känner att jag är mycket nöjd i hur det hanterats. Men nu vet jag ännu bättre hur man bör agera i framtiden, har ändå varit medlem här i över 5 år utan att vara med om några större problem så det är väl något positivt.
Varningen nu var väl sådär befogad, egentligen inte helt fel heller så den hade jag väl accepterat, var väl mest tiden som gjorde det lite förvirrande. Hade jag velat rikta kritiken direkt mot evilhoney hade jag skrivit ut namnet faktiskt, men jag var nog lite väl dålig på att mörka det iaf inser jag.
Annars är det alltid positivt med mods till DA, den är nog rätt svårmodererad!