Citat:
Ursprungligen postat av
Germania
det här är det charmigaste med fb, mods som gnäller på folk när de själva gjort fel. det snygga att göra i det här läget är att bara säga "oops , det blev fel" ta ansvar för det och gå vidare
Det sämsta jag förmodligen kan göra just nu är att besvara det här men jag gör det ändå.
Jag har tagit fullt ansvar och tagit på mig hela misstaget, jag har även förklarat hur det kom sig att det överhuvudtaget blev fel från början.
Jag har även PMat alla som blev direkt berörda av mitt misstag och återtagit varningarna och bett om ursäkt.
Att personen borde PMat mig direkt handlar ju om dels att det är så förfarandet enligt FAQen och dels för att om han hade gjort det så hade jag kunnat åtgärda det betydligt snabbare och vi alla hade sluppit den här i mina ögon onödiga pajkastningen.
Hur som helst så har jag och Phailure pratat i PM och står på god for och det måste väl anses vara huvudsaken.
Det första du nämner om hur vi gnäller på alla andra har ju med vår uppgift här att göra, det är den tråkigaste biten i arbetet med att hålla forumet vid liv, och tyvärr mest otacksamma del i det också men trots det så är det faktiskt sjukt kul att få vara en del av dela det här maskineriet.