• 1
  • 2
2013-12-10, 13:23
Medlem
Hur vanligt är det att ens partner kissar i en? Min kk som jag träffar lite då å då, sedan han "råkade" pissa i mig så har han fortsatt, känns lite fel.. Jag har tagit upp det med honom med han vill inte erkänna, det är det som mest är frustrerande :/ ... det luktar ju fö tusan piss i fittan efteråt! :/ grr .. Ska jag köra på med kondom för att inte sådana här förnedrande "olyckor" ska förekomma ? ! Jag har blandade känslor när det gäller piss sex (kan vara skönt) men ibland känns det inte ok..inte efteråt.. Man känner hur urinen åker ur en.. Då känner man sig smutsig och använd.
Senast redigerad av Puman1991 2013-12-10 kl. 13:27.
Citera
2013-12-10, 13:26
Medlem
Hkicks avatar
Det tycker jag verkligen, antingen att han slutar pissa i dig när du inte ens vill eller att han får ta på sig gummi istället.
Citera
2013-12-10, 13:27
Medlem
Du får väl duscha efteråt
Om det inte är ett problem för dig så låt han fortsätta då.
Akta så det inte kommer kiss i sängen bara.

Testa o bajsa honom i munnen nästa gång han slickar dig, sedan kan du ju säga att du inte alls bajsade honom i munnen...får vi se vad han tycker om det
Citera
2013-12-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Det tycker jag verkligen, antingen att han slutar pissa i dig när du inte ens vill eller att han får ta på sig gummi istället.
Så sant! Har tagit upp det med honom, han verkar inte ha något emot det.. Men det blir inte riktigt samma känsla .. Är Näcken den tunnaste kondomen man kan använda?
Citera
2013-12-10, 13:34
Medlem
Hkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puman1991
Så sant! Har tagit upp det med honom, han verkar inte ha något emot det.. Men det blir inte riktigt samma känsla .. Är Näcken den tunnaste kondomen man kan använda?

Förhoppningsvis kanske han själv börjar sakna känslan och går med på att sluta pissa i dig tillslut så ni båda slipper tänka på kondom!

Den tunnaste kondomen har jag faktiskt ingen blekaste aning om, har haft p-stav i så många år nu så tänker aldrig på gummi. Men med hjälp av google så borde det inte vara så svårt att ta reda på vilken som är bäst och tunnast
Citera
2013-12-10, 13:39
Medlem
flingaroos avatar
men säg att du gillar det, men bara ibland, och när du är sugen knullar ni i duschen eller fixar gummilakan. kan han inte acceptera det så tycker jag du ska ligga med nån annan? eller lider han av urinläckage och skäms? verkar ju helt sinnessjukt att pissa i folk utan att fråga först, det är nog en ganska liten % som gillar wet. tänk om han börjar bajsa på dig snart?

skulle nån kissa i mig utan tillåtelse hade han åkt ut med huvudet före vafan.
Citera
2013-12-10, 15:28
Medlem
Pissa han i munnen e d så jävla svårt
Citera
2013-12-10, 15:40
Medlem
LarryBirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smakupplevelsen
själv brukar ja använda kondom som blöja när ja spelar wow, så gött att slippa gå på toa när man är mitt uppe i en raid
Du är tamejfan ett geni!
Låt oss ta det till nästa nivå, och gå runt med kondom dygnet runt så behöver man aldrig gå på toa när det inte passar, inte bara framför datorn!
Citera
2013-12-10, 16:27
Bannlyst
man kan inte pissa när man har stånd så han kom nog i dig istället
Citera
2013-12-10, 16:36
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minlillekukochjag
man kan inte pissa när man har stånd så han kom nog i dig istället
Vart har du fått den villfarelsen ifrån?
Citera
2013-12-11, 21:55
Medlem
lagomsmarts avatar
Haha, har hänt mig också, blev ingen mer efter den gången!

True feeling finns en kondom som heter som är tunn.
Gör han saker du med din kropp som du sagt till honom att du inte vill tycker jag iofs inte att du ska träffa honom mer men det är inte min uppgift att bestämma vilka du ska träffa
Citera
2013-12-11, 22:08
Medlem
Katzyns avatar
Jag trodde inte killar kunde kissa samtidigt som de har stånd men jag är väl okunnig.

Men hursomhelst är det såklart oacceptabelt när du inte är med på det. Hade väl varit en sak om det hänt en gång av misstag(om det nu är möjligt) men här verkar det ju handla om avsikt så...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in