Jag trodde inte killar kunde kissa samtidigt som de har stånd men jag är väl okunnig.
Men hursomhelst är det såklart oacceptabelt när du inte är med på det. Hade väl varit en sak om det hänt en gång av misstag(om det nu är möjligt) men här verkar det ju handla om avsikt så...
Jodå, det går. Det enda problemet är att det hamnar överallt. Men om man nu skulle pissa i någon vore det inget problem. Förutom hur omoraliskt det är förstås.
TS, du borde ta ett allvarligt snack med killen. Han har nog inte alla hästar i stallet.
Jodå, det går. Det enda problemet är att det hamnar överallt. Men om man nu skulle pissa i någon vore det inget problem. Förutom hur omoraliskt det är förstås.
TS, du borde ta ett allvarligt snack med killen. Han har nog inte alla hästar i stallet.
Moral är upp till var person att avgöra. Försök att lägga moral på samhälle eller personer man inte känner säger mer om en själv än om andra.
Med det sagt, torde man givetvis inhämta tillstånd hos mottagande part innan urinet tillförs den sexuella akten.
Alltså, det går att kissa när man har stånd, fast inte när man är riktigt upphetsad. Har varit jättekissnödig och haft brutalt ståfräs, men förgäves inte kunnat klämma ut en droppe.
Nästan säker på att de funkar likadant för alla killar, just för att man inte ska råka kissa.
Hur vanligt är det att ens partner kissar i en? Min kk som jag träffar lite då å då, sedan han "råkade" pissa i mig så har han fortsatt, känns lite fel.. Jag har tagit upp det med honom med han vill inte erkänna, det är det som mest är frustrerande :/ ... det luktar ju fö tusan piss i fittan efteråt! :/ grr .. Ska jag köra på med kondom för att inte sådana här förnedrande "olyckor" ska förekomma ? ! Jag har blandade känslor när det gäller piss sex (kan vara skönt) men ibland känns det inte ok..inte efteråt.. Man känner hur urinen åker ur en.. Då känner man sig smutsig och använd.
Du är tamejfan ett geni!
Låt oss ta det till nästa nivå, och gå runt med kondom dygnet runt så behöver man aldrig gå på toa när det inte passar, inte bara framför datorn!
Då vill jag tipsa om uridom. En lite grövre kondom som kan kopplas ihop med en vanlig kateterpåse.
Och tar du en kateterpåse modell längre slang kan du klippa av själva påsen och använda det på konsert t.ex. Ni vet man köar sedan förmiddagen för att komma längst fram, men sedan gör sig blåsan påmind. Bara dra slangen innanför byxorna och låt änden sticka ut nere vid marken.
Anta denna minen -> och låt det flöda. Sedan är det bara att dricka mera öl.
Nej, jag har inte provat själv. Jag har ingen flickblåsa!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!