2013-12-11, 22:36
Medlem
anjer2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag trodde inte killar kunde kissa samtidigt som de har stånd men jag är väl okunnig.

Men hursomhelst är det såklart oacceptabelt när du inte är med på det. Hade väl varit en sak om det hänt en gång av misstag(om det nu är möjligt) men här verkar det ju handla om avsikt så...
Jodå, det går. Det enda problemet är att det hamnar överallt. Men om man nu skulle pissa i någon vore det inget problem. Förutom hur omoraliskt det är förstås.
TS, du borde ta ett allvarligt snack med killen. Han har nog inte alla hästar i stallet.
Citera
2013-12-11, 23:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anjer2
Jodå, det går. Det enda problemet är att det hamnar överallt. Men om man nu skulle pissa i någon vore det inget problem. Förutom hur omoraliskt det är förstås.
TS, du borde ta ett allvarligt snack med killen. Han har nog inte alla hästar i stallet.
Moral är upp till var person att avgöra. Försök att lägga moral på samhälle eller personer man inte känner säger mer om en själv än om andra.

Med det sagt, torde man givetvis inhämta tillstånd hos mottagande part innan urinet tillförs den sexuella akten.
Citera
2013-12-12, 00:21
Medlem
GoFuckADucks avatar
Jag skulle aldrig kunna pissa med stånd, tar mig x antal minuter på morgonen att pissa när jag har morgonstånd.

Han måste varit ganska slak i dig annars är det svårt att pissa om man har hårt stånd.
Citera
2013-12-12, 00:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Minns en gammal polare till mig som hade pissat i en brud som hade knullat. Men hur sant det är vet inte har bara hört det från en annan kille.
Citera
2013-12-15, 20:07
Medlem
pajasos avatar
TS ni kanske fortsätter lite för länge efter att han har kommit? många killar kissar efter utlösning då man gör rent sin penis.
Citera
2013-12-15, 20:28
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag trodde inte killar kunde kissa samtidigt som de har stånd men jag är väl okunnig.

Inga problem för mig. Förutom att det är stört omöjligt att träffa toan, eftersom min pekar uppåt vid full erektion.
Citera
2013-12-16, 01:03
Medlem
Alltså, det går att kissa när man har stånd, fast inte när man är riktigt upphetsad. Har varit jättekissnödig och haft brutalt ståfräs, men förgäves inte kunnat klämma ut en droppe.

Nästan säker på att de funkar likadant för alla killar, just för att man inte ska råka kissa.
Citera
2013-12-19, 20:07
Medlem
Se till att alltid ha sex i hans säng...
Citera
2013-12-20, 01:45
Moderator
VitKallas avatar
Jag bara undrar. Om du sagt ifrån att du inte är med på det och han gör det igen, varför har du ens sex med honom mer?
Citera
2013-12-20, 14:23
Medlem
Genserics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puman1991
Hur vanligt är det att ens partner kissar i en? Min kk som jag träffar lite då å då, sedan han "råkade" pissa i mig så har han fortsatt, känns lite fel.. Jag har tagit upp det med honom med han vill inte erkänna, det är det som mest är frustrerande :/ ... det luktar ju fö tusan piss i fittan efteråt! :/ grr .. Ska jag köra på med kondom för att inte sådana här förnedrande "olyckor" ska förekomma ? ! Jag har blandade känslor när det gäller piss sex (kan vara skönt) men ibland känns det inte ok..inte efteråt.. Man känner hur urinen åker ur en.. Då känner man sig smutsig och använd.

Du får la ta det i munnen istället
Citera
2013-12-20, 15:29
Medlem
VelvetReds avatar
Om du har sagt åt honom att du inte gillar det och han ändå inte slutar så får du väl sluta ligga med honom så att han förstår att du menar allvar?

Du skrev ju även att du upplever det som "skönt" ibland så det känns ju lite tvetydigt från din sida.
Citera
2013-12-26, 07:39
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarryBird
Du är tamejfan ett geni!
Låt oss ta det till nästa nivå, och gå runt med kondom dygnet runt så behöver man aldrig gå på toa när det inte passar, inte bara framför datorn!

Då vill jag tipsa om uridom. En lite grövre kondom som kan kopplas ihop med en vanlig kateterpåse.

Och tar du en kateterpåse modell längre slang kan du klippa av själva påsen och använda det på konsert t.ex. Ni vet man köar sedan förmiddagen för att komma längst fram, men sedan gör sig blåsan påmind. Bara dra slangen innanför byxorna och låt änden sticka ut nere vid marken.
Anta denna minen -> och låt det flöda. Sedan är det bara att dricka mera öl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in