• 1
  • 2
2013-12-10, 02:29
Medlem
Jag undrar om det finns någon som vågar dela med sig av sjuka grejer som gått över gränsen med en släkting/familjemedlem? Jag vet flera fall som vänner varit med om då de gjort sexuella saker med kusiner och till och med syskon. Detta har dock hänt i unga år, då de inte förstod bättre eller knappt ens förstod vad de gjorde eller att det var fel. Det måste ju finnas fler fall liksom?

Eller någon som i smyg (eller öppet) intresserar sig av sin släkting/familjemedlem sexuellt (och/eller vill/har gjort något sexuellt med denna?)
Senast redigerad av pinkcupcake 2013-12-10 kl. 02:38.
Citera
2013-12-10, 02:37
Medlem
ManJuices avatar
Har en kvinnlig kusin i ett annat land vars hem jag besökt flera gånger sen jag var barn.

Har bl.a. haft armen runt henne, smiskat henne på rumpan (mest på skoj), även "råkat" komma in när hon byter om, plus lite annat liknade småtjafs - dock inga kyssar eller så.

Hon är ju snygg och har fina former, så klart man känner sig lite småkär.
Citera
2013-12-10, 02:43
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Jag undrar om det finns någon som vågar dela med sig av sjuka grejer som gått över gränsen med en släkting/familjemedlem? Jag vet flera fall som vänner varit med om då de gjort sexuella saker med kusiner och till och med syskon. Detta har dock hänt i unga år, då de inte förstod bättre eller knappt ens förstod vad de gjorde eller att det var fel. Det måste ju finnas fler fall liksom?
Har en polare som knullar med syrran om dom är fulla och ensamna med varandra.
Lite skabbigt tycker jag, men skiter nästan 100%igt i det, då dom uppenbarligen trivs med det, och är det inget att lägga sig i enligt mig i nuläget.
Har själv tryckte en avlägsen kusin på natten efter julaftons natten då resten av släkten sov.
Vi har alltid flörtat med varadra sen barnsben, Fast träffas typ bara 1 gång per år på julafton.
Hon var 12 och jag 14, idag är vi runt 30.
Citera
2013-12-10, 02:48
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles-själ
Lite skabbigt tycker jag, men skiter nästan 100%igt i det, då dom uppenbarligen trivs med det, och är det inget att lägga sig i enligt mig i nuläget.
Har själv tryckte en avlägsen kusin på natten efter julaftons natten då resten av släkten sov.
Vi har alltid flörtat med varadra sen barnsben, Fast träffas typ bara 1 gång per år på julafton.

Hahah stört
Citera
2013-12-10, 02:53
Medlem
Jag vet själv en kille som hade sex med sin syster. Inte direkt fullbordat samlag, men de var nakna och låg ovanpå varandra med kuken ovanpå fittan. De gick då på typ lågstadiet, kanske 7 år gamla och visste helt enkelt inte bättre. Han skäms som fan över detta, vilket är förståeligt.
Citera
2013-12-10, 02:54
Medlem
Citat:

Vet du om de använder kondom? :O
Citera
2013-12-10, 02:57
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Jag vet själv en kille som hade sex med sin syster. Inte direkt fullbordat samlag, men de var nakna och låg ovanpå varandra med kuken ovanpå fittan. De gick då på typ lågstadiet, kanske 7 år gamla och visste helt enkelt inte bättre. Han skäms som fan över detta, vilket är förståeligt.

Måste inte kuken vara inne i fittan om det ska räkna som sex?
Citera
2013-12-10, 03:07
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:
Vet du om de använder kondom? :O
Ärligt talat så verkar det inte som det när jag pratat med honom om det lite ytligt (han gillar inte diekt att snacka om det så ofta och ledigt, vilket jag respekterat då prylen berör många emotionella aspekter inom honom, även om han förnekar det utått).
Citera
2013-12-10, 03:13
Medlem
Citat:
Ärligt talat så verkar det inte som det när jag pratat med honom om det lite ytligt (han gillar inte diekt att snacka om det så ofta och ledigt, vilket jag respekterat då prylen berör många emotionella aspekter inom honom, även om han förnekar det utått).

Jaha okej... Det var väl inget vidare utifall det skulle bli en bulle i ugnen. :P Hmm... Emotionella aspekter? Finns det alltså känslor iblandat i den här soppan också?
Citera
2013-12-10, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Måste inte kuken vara inne i fittan om det ska räkna som sex?

Det kanske den var, jag vet inte så mycket mer än att det inte var "fullbordat." och att de inte penetrerade varandra för att de helt enkelt inte gjorde det i syfte för njutning utan helt enkelt för att de inte visste vafan de höll på med riktigt.
Citera
2013-12-10, 03:14
Medlem
fmlfmlfmls avatar
Haha, sjuk men väldigt intressant tråd!
Citera
2013-12-10, 03:18
Medlem
DiaRegas avatar
Instämmer med några, sjukt men intressant hehe
Citera
  • 1