• 4
  • 5
2024-09-30, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordEldritch
Stoppade ni?

Ja, hon blev ihop med en kille när hon var 18 och nu är de gifta och hon är en sån där trogen tråkboll
Citera
2024-10-06, 09:46
Bannlyst
Jag tände rejält på min då 16-åriga syster och gav henne smisk på rumpan. Testade först med att ge henne en klapp i baken bara för att se hur hon skulle reagera. Ingenting hände. Så sedan när hon skrev kaxiga saker på sociala medier drog jag ned henne över knäna och börja smiska henne. Tyvärr fick jag råstånd bara efter två tre daskar, så jag slängde av henne fort som fan för att hon inte skulle märka något.

Senare har jag förstått att hon går igång på att bli dominerad, då hennes nuvarande kille kör strypsex och gör hennes rumpa ordentligt röd när hon behöver det.
Citera
2024-10-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Ja, hon blev ihop med en kille när hon var 18 och nu är de gifta och hon är en sån där trogen tråkboll

Tuta i henne lite vin så ska du se att hennes rätta jag kommer fram 😄
Citera
2024-10-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Vad är det med alla män i 20-årsåldern och kvinnor i 40-årsåldern? Blä, skulle aldrig röra en liten pojkspoling! (Ännu mindre om vi var släkt också såklart… men har bara lite svårt att förstå det här med gamla tanter och småpojkar?)

Men du gillar att läsa lite i tråden va! Hehehe.
Citera
2024-10-23, 17:55
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Tuta i henne lite vin så ska du se att hennes rätta jag kommer fram 😄
Lite familjfest?
Citera
2024-10-23, 18:05
Jag har en massa kinky fetischer, men jag är glad över att jag inte är intresserad av för unga personer eller släktingar...
Citera
2024-11-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djejjeff
Jag har en massa kinky fetischer, men jag är glad över att jag inte är intresserad av för unga personer eller släktingar...

Har man snygga systrar, mostrar eller mamma och de är kåta efter ett par glas vin så är det väl bara för dem och dig att njuta av all sex, fråga dem om du få ge dem helkroppsmassage eller om du får raka dem, sen tar kåtheten överhand så kör på och njut.
Citera
2024-11-21, 14:21
Medlem
Jag o min systerson hånglade väldigt mycket när vi va små o ledde till slut vi började ta på varandra också
Citera
2024-11-21, 22:37
Hade lite sjuka lekar med min lilla syster när man var yngre.
Men aldrig något sex, bara visa sig lite naken och känna på varandra utanför kläderna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in