2025-04-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag tror verkligen inte du bör ägna dig åt sådana aktiviteter i sänghalmen.
Det man inte begriper ska man hålla sig ifrån sa någon klok farbror. Kan ha varit F. Andersson.
Asexuell, så inte stora chanser där.
Sedan är jag inte kvinna heller

Så rådet faller på det också, tack men nä

Inget som har med mig att göra.
Citera
2025-04-11, 23:11
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Nej?
Topic är inte vad som är lagligt av vad jag kan läsa, utan om kvinnor gillar hårda tag..

Inte heller CNC eller rapeplay är direkt topic
Men eftersom kvinnor tänder på riktig våldtäkt går det ju ut i ett här.

O det gör de definitivt, oavsett vad lagen säger.
Det stannar inte vid att fantisera om våldtäkt för kvinnor.
Kvinnor åker till fängelser för att ligga med dömda kvinnomördare, våldtäktsmän

Kvinnor ber om att bli strypta o kvävda i sängkammaren etc

Som asexuell finner jag det obegripligt förstås.

Så en asexuell icke-kvinna säger vad kvinnor fantiserar om? Det du beskriver är inte kvinnor som fantiserar om våldtäkt, ditt ägg. Det är kvinnor med kinks och preferenser och det är inte samma sak som att fantisera om våldtäkt.
Citera
2025-04-12, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Så en asexuell icke-kvinna säger vad kvinnor fantiserar om? Det du beskriver är inte kvinnor som fantiserar om våldtäkt, ditt ägg. Det är kvinnor med kinks och preferenser och det är inte samma sak som att fantisera om våldtäkt.
Nej, jag upprepar bara forskning o vad kvinnor själva både säger men viktigare hur de faktiskt agerar.
Ord är vind förstås, handling är av mycket större vikt förstås

O kvinnor tycker uppenbarligen inte att våldtäkt är särskilt allvarligt med tanke på hur de agerar.
Inga män skickar kärleksbrev till kvinnliga våldsutövare, kvinnor skickar miljoner brev email sms etc till bokstavligen dömda våldtäktsmän o kvinnomördare. Åker till fängelser för att ligga med dom etc etc

Det är kvinno som trivialiserar våldet genom allt detta.
Citera
2025-04-12, 09:00
Ja jag gillar att bli dominerad och det ska ske på ett naturligt sätt. Onaturlig dominans är det värsta jag vet. Det måste helt enkelt kännas rätt med mannen ifråga. Kan läsa av rätt snabbt om mannen är porrskadad eller om dominansen faller sig naturligt.
Av min natur så är jag väldigt underlägsen och älskar att bli styrd och tillsagd, för det får mig att släppa kontrollen.
Citera
2025-05-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alma1
Ja jag gillar att bli dominerad och det ska ske på ett naturligt sätt. Onaturlig dominans är det värsta jag vet. Det måste helt enkelt kännas rätt med mannen ifråga. Kan läsa av rätt snabbt om mannen är porrskadad eller om dominansen faller sig naturligt.
Av min natur så är jag väldigt underlägsen och älskar att bli styrd och tillsagd, för det får mig att släppa kontrollen.
Saken är ju att det kan variera så oerhört från individ till individ. En del vill bli rådbråkade rejält fysiskt, andra tänder mest på den psykiska biten. Jag gillar just den psykiska dominansen men med "ganska" hårda tag fysiskt. Enorm gråskala så inte det lättaste att specificera kortfattat. Men för att reda det krävs intelligens och mogenhet - fr a hos den som dominerar - som alla verkligen inte har. Annars blir det bara löjligt och inte ett dugg upphetsande.

Sen måste det finnas en slags kompabilitet, kemi, liknande preferenser eller hur man nu ska uttrycka det. Och fr a tillit. Annars blir det mekaniskt och totalt ointressant. Var en gång med om det. En stor rejäl, väldigt (utifrån sett) manlig karl som enligt egen utsago var utpräglat dominant. Stämde inte alls för oss. Det slutade med att jag - som inte ens nådde honom till axeln - dominerade honom fullständigt. Blev ju sannerligen inte inte bra för någon. Visserligen har jag lite av båda sidorna i mig - om dock med klar slagsida åt undergiven - men kände mig ju blåst på konfekten i brist på bättre uttryck. Hans självkänsla och självförtroende i sin tur fick sig en rejäl törn. I efterhand tänker jag att det berodde på att han både var korkad och omogen. Jag var inte tillräckligt erfaren och lyssnade definitivt inte på magkänslan.
Inte alltid lätt det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in