Citat:
Jo ni finns ju uppenbarligen och har hittat er lilla arena här, men inte är ni många, inte. De flesta män är faktiskt helt vanliga, hyggliga människor som till skillnad från dig uppskattar mötena med det motsatta könet istället för att förakta den som vill ha dem. Det är något mycket märkligt med människor som du som ser ner på den som gillar och åtrår dig, jag vet inte om det handlar om självförakt kanske? "Om hon vill ligga frivilligt med en sån som jag så kan hon inte vara mycket att ha." Konstigt. Är det därför ni så ofta uttrycker respekt för prostituerade, tro? Äntligen någon som är ärlig - er kan man inte ligga med utan att ta betalt för lidandet? Möjligen finns en känsla av att sex egentligen är rätt smutsigt också och särskilt kvinnor ska inte gilla det utan gå med på det emellanåt av ren pliktkänsla när de väl är gifta. Annars kanske hon också kan bli en sån där spermahink!
Här kommer ditt eget lilla realitycheckrecept. Upprepas tio gånger, tio gånger per dag i tio år eller tills en dotter sett dagens ljus: "Kvinnor är också människor precis som jag." Upplevs ingen förändring i synen på kvinnor ens när en liten dotter kommit till världen, är det tyvärr obotligt och kommer oundvikligen att leda till döden.
Här kommer ditt eget lilla realitycheckrecept. Upprepas tio gånger, tio gånger per dag i tio år eller tills en dotter sett dagens ljus: "Kvinnor är också människor precis som jag." Upplevs ingen förändring i synen på kvinnor ens när en liten dotter kommit till världen, är det tyvärr obotligt och kommer oundvikligen att leda till döden.

Vänta lite nu HAHHAHAHA, du påstår att jag förakatar kvinnor i allmänhet ? Nej, jag älskar kvinnor, men inte skaran som agerar spermahinkar. Däremot så springer jag inte heller runt och misshandlar dessa kvinnor. De får göra preciiiiiiiiiiis som de vill, MEN JAG VILL INTE HA DE SOM SERIÖSA PARTNERS. Varför är det så jävla svårt att smälta det ? Varför skulle jag villa skapa något seriöst med någon....bara för att hon vill ha mig? Jag vill inte ha alla tjejer som visar intresse på samma sätt som att du som kvinna (antar jag att du är) väljer bort en del män.
Kvinnor är människor, alldeles riktigt
men det betyder inte att jag gillar ALLA typer av kvinnor, bara för att de är kvinnor.Har du uttrycket: "Fuck a bitch, respect a lady, love a woman" ? Förstår du skillnaden ? Ni kör "kvinnohatare" så fort det finns män som inte vill ha eran sort och det är ett klockrent exempel på hur egoistiska/egocentriska människor ni är (ni som kör det argumentet)
Skulle jag kanske ha tyckt när jag var 12. Nej fasen, inte ens då.