2014-02-10, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jo ni finns ju uppenbarligen och har hittat er lilla arena här, men inte är ni många, inte. De flesta män är faktiskt helt vanliga, hyggliga människor som till skillnad från dig uppskattar mötena med det motsatta könet istället för att förakta den som vill ha dem. Det är något mycket märkligt med människor som du som ser ner på den som gillar och åtrår dig, jag vet inte om det handlar om självförakt kanske? "Om hon vill ligga frivilligt med en sån som jag så kan hon inte vara mycket att ha." Konstigt. Är det därför ni så ofta uttrycker respekt för prostituerade, tro? Äntligen någon som är ärlig - er kan man inte ligga med utan att ta betalt för lidandet? Möjligen finns en känsla av att sex egentligen är rätt smutsigt också och särskilt kvinnor ska inte gilla det utan gå med på det emellanåt av ren pliktkänsla när de väl är gifta. Annars kanske hon också kan bli en sån där spermahink!

Här kommer ditt eget lilla realitycheckrecept. Upprepas tio gånger, tio gånger per dag i tio år eller tills en dotter sett dagens ljus: "Kvinnor är också människor precis som jag." Upplevs ingen förändring i synen på kvinnor ens när en liten dotter kommit till världen, är det tyvärr obotligt och kommer oundvikligen att leda till döden.

Vänta lite nu HAHHAHAHA, du påstår att jag förakatar kvinnor i allmänhet ? Nej, jag älskar kvinnor, men inte skaran som agerar spermahinkar. Däremot så springer jag inte heller runt och misshandlar dessa kvinnor. De får göra preciiiiiiiiiiis som de vill, MEN JAG VILL INTE HA DE SOM SERIÖSA PARTNERS. Varför är det så jävla svårt att smälta det ? Varför skulle jag villa skapa något seriöst med någon....bara för att hon vill ha mig? Jag vill inte ha alla tjejer som visar intresse på samma sätt som att du som kvinna (antar jag att du är) väljer bort en del män.

Kvinnor är människor, alldeles riktigt men det betyder inte att jag gillar ALLA typer av kvinnor, bara för att de är kvinnor.

Har du uttrycket: "Fuck a bitch, respect a lady, love a woman" ? Förstår du skillnaden ? Ni kör "kvinnohatare" så fort det finns män som inte vill ha eran sort och det är ett klockrent exempel på hur egoistiska/egocentriska människor ni är (ni som kör det argumentet)
2014-02-10, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Nej du ser uppenbarligen inte problemet med att tvingas låtsas inför nån som du egentligen föraktar för att hon inte ska lämna dig.

Du visar faktiskt inte heller dig själv respekt på det viset.

Lämnar hon mig, så är det inga problem alls. För jag är säker på att jag inom en väldigt snar framtid kommer att tröttna på hennes arsle och då är det med stor sannolikhet jag som lämnar henne (in matter of fact, den chansen är mycket högre)
2014-02-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Vänta lite nu HAHHAHAHA, du påstår att jag förakatar kvinnor i allmänhet ? Nej, jag älskar kvinnor, men inte skaran som agerar spermahinkar. Däremot så springer jag inte heller runt och misshandlar dessa kvinnor. De får göra preciiiiiiiiiiis som de vill, MEN JAG VILL INTE HA DE SOM SERIÖSA PARTNERS. Varför är det så jävla svårt att smälta det ? Varför skulle jag villa skapa något seriöst med någon....bara för att hon vill ha mig? Jag vill inte ha alla tjejer som visar intresse på samma sätt som att du som kvinna (antar jag att du är) väljer bort en del män.

Kvinnor är människor, alldeles riktigt men det betyder inte att jag gillar ALLA typer av kvinnor, bara för att de är kvinnor.

Har du uttrycket: "Fuck a bitch, respect a lady, love a woman" ? Förstår du skillnaden ? Ni kör "kvinnohatare" så fort det finns män som inte vill ha eran sort och det är ett klockrent exempel på hur egoistiska/egocentriska människor ni är (ni som kör det argumentet)

Du är som de flesta som snackar om att de äääääälskar kvinnor och lägger till ett litet "men", vilket gör det där "älskar" betydelselöst. Det du älskar är nämligen inte kvinnor av kött och blod, människor med fel och brister precis som män, utan din idé om kvinnan som nästintill helgonlik modersgestalt med bonusen att man kanske får sätta på henne på lördagskvällen om man skött sig och lampan är släckt.

Jättehäftigt uttryck. Skulle jag kanske ha tyckt när jag var 12. Nej fasen, inte ens då.

Vem du väljer att ligga med, hur när och var, det struntar jag i för det är din sak. Däremot förtjänar du en rejäl knäpp på näsan för ditt fördömande och förakt av en tjej som inte har gjort dig något ont utan bara litat på dig när du ljuger och manipulerar henne. Du gör världen lite sämre och det borde du sluta med.
2014-02-10, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Här kommer ditt:"Män är också människor som ska respekteras, det får en tokig feministf-a som jag inte glömma. Jag måste minnas att det finns ett manligt perspektiv på världen, annorlunda än mitt, värt att respektera." 100 ggr varje morgon tack.

Det är härligt när vi respekterar varandra. Kärlek!

Härmapa.

Ja, heja kärleken!
2014-02-10, 17:26
Medlem
Citat:
Lämnar hon mig, så är det inga problem alls. För jag är säker på att jag inom en väldigt snar framtid kommer att tröttna på hennes arsle och då är det med stor sannolikhet jag som lämnar henne (in matter of fact, den chansen är mycket högre)
Ja, skaffa nån som vill ha dig för det du faktiskt har att erbjuda utan att du behöver ljuga.

Glöm bara inte att be henne om ursäkt först för att du burit dig så illa åt.
2014-02-10, 18:36
Medlem
munspruts avatar
Ja vad ska man säga tror ni verkligen på fullt allvar att de flesta män respekterar tjejer som ligger runt? Tror ni att det finns nån pappa i hela världen som vill att hans dotter ska ligga med 20 killar när hon är 18 år?
2014-02-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Haha, oj vad off du var! Jag kan förstå att du inte anser att det finns något att diskutera här, men nu fungerar inte forumet baserat på vad du anser.

Ditt sätt att argumentera är tydligt lågt och jag anser att du bara bidrar med klassiskt fb-skräp. Om du ville diskutera emot någon (vilket du däremot kanske inte ville i denna tråd, men varför skiva något öht då?) så får du gärna ta influenser av andra som diskuterar mycket bättre i tråden såsom ScottWalter, kapten.trams och Noola.

Exempel på vad du var helt off om eftersom du helt enkelt tolkat för snabbt baserat på det lilla faktum att jag gav lite kritik på din argumentationsstil:
- jag är inte kille och har därför lite svårt för att "gråtrunka"
- jag "tycker inte synd om mig själv" och är i ingen av dem grupper du tar som exempel på detta
- jag har inte sagt att det är fel att ha sex med 20+

Det kan alltså vara smart att chilla med antagandena och aggressionen. Iaf om du vill diskutera fram något som kan vara av minsta värde. Inte för att det är ett måste, men jag tipsar om det för det är lite mer utvecklande om man ändå ska slösa tid på flashback.
Det var bara det översta som var menat till dig, så varför du tar åt dig vet jag faktiskt inte.

Resten var menat till TS, och alla andra som håller på som han gör. Du får inte ligga bara för att du gråter ut på flashback, tro mig, jag prövade en gång i tiden - det funkar faktiskt inte, tro det eller ej!

Jag håller med om att min "argumentation" inte håller någon nivå öht, inte det som var min poäng heller. Precis som jag skrev tycker jag tråden är patetisk, tänker inte sitta här o försöka leka duktig, det är en fruktansvärt löjlig frågeställning imo. TS är en kille och det är väl rätt uppenbart att han gråtrunkar, eller hur?
2014-02-10, 18:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Men är du helt jävla rövknullad i skallen ? Hur många gånger ska jag behöva förklara ? Tjejen är (för 1000:e gången) för första gången ute efter "något seriöst" då hon har knullat runt rätt frisk tidigare. Om jag berättar att jag enbart vill knulla henne som den spermahinken hon är, kommer hon ju att försvinna eftersom hon är inställd på att få till något "seriöst" och förstå att hon inte duger till annat. Kan du få in det i din skalle ?

De flesta män skulle göra en massa för en riktig snygg röv att få till något seriöst men tjej inte som agerat spermahink tidigare är inga som helst problem alls. Har utseendet på min sida, ganska så välutbildad osv osv så det är inga problem alls. Ni får lära er att tjejer som agerat spermahinkar inte är lämpliga som seriösa partners helt enkelt.

Den här spermahinken, vi kan kalla henne Emelie kommer alltid bli sedd som spermahink av 99,9% (även om de offentligt sett inte säger något). Svenska män är TVUNGNA att låtsas acceptera en tjejs knullhistorik (egentligen gillar de det inte heller), annars riskerar de att inte få barn osv. De har inget val (och jag har för mig att i 20% av fallen är barnen intee ens deras egna)

Den enda som är ett svin och som folk borde ser ner på här är ju du som utnyttjar en annan person för egen vinning.

Om jag träffar någon som jag bara vill ha sex med men jag märker att hon vill mycket mer så ser jag till att avsluta det direkt. Allt annat är vidrigt och osympatiskt.

Sedan är ju dubbelmoralen helt sjuk eftersom att det är helt ok för dig att ligga runt (och utnyttja andra människor) medan en tjej som av lust ligger runt är en spermahink.
Förstår helt enkelt inte att ni orkar leva med er själva.
2014-02-10, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ja vad ska man säga tror ni verkligen på fullt allvar att de flesta män respekterar tjejer som ligger runt? Tror ni att det finns nån pappa i hela världen som vill att hans dotter ska ligga med 20 killar när hon är 18 år?

Jag tror på fullt allvar att om man inte har hittat mycket (MYCKET!) viktigare saker att respektera resp inte respektera människor för än antalet sexpartners, när man är att betrakta som vuxen, så har man det lite svårare för sig än normalt folk.

En pappa, eller mamma, som fördömer sina barn pga antalet sexpartners borde fråntas sin titel.
2014-02-10, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Du är som de flesta som snackar om att de äääääälskar kvinnor och lägger till ett litet "men", vilket gör det där "älskar" betydelselöst. Det du älskar är nämligen inte kvinnor av kött och blod, människor med fel och brister precis som män, utan din idé om kvinnan som nästintill helgonlik modersgestalt med bonusen att man kanske får sätta på henne på lördagskvällen om man skött sig och lampan är släckt.

Jättehäftigt uttryck. Skulle jag kanske ha tyckt när jag var 12. Nej fasen, inte ens då.

Vem du väljer att ligga med, hur när och var, det struntar jag i för det är din sak. Däremot förtjänar du en rejäl knäpp på näsan för ditt fördömande och förakt av en tjej som inte har gjort dig något ont utan bara litat på dig när du ljuger och manipulerar henne. Du gör världen lite sämre och det borde du sluta med.

Du sitter alltså här och försöker tala om för mig vad jag är/tycker/tänker om samtliga kvinnor. Jag upprepar. På samma jävla sätt som du väljer att nobba en mördare (det hoppas jag att du gör) så väljer jag att inte vilja ha något seriöst med en spermahink som inte har kvalitéer man anser som lämpliga i ett seriöst förhållande.

Jag ser dessa tjejer som vanliga människor, men jag väljer helt enkelt inte de som seriösa partners. Alla får göra precis som de vill, inklusive dessa runtknullande tjejer. De får knulla med hur många olika/så ofta som möjligt. Sätter gärna på de, men INGET mer än så.
2014-02-10, 19:34
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Du sitter alltså här och försöker tala om för mig vad jag är/tycker/tänker om samtliga kvinnor. Jag upprepar. På samma jävla sätt som du väljer att nobba en mördare (det hoppas jag att du gör) så väljer jag att inte vilja ha något seriöst med en spermahink som inte har kvalitéer man anser som lämpliga i ett seriöst förhållande.

Jag ser dessa tjejer som vanliga människor, men jag väljer helt enkelt inte de som seriösa partners. Alla får göra precis som de vill, inklusive dessa runtknullande tjejer. De får knulla med hur många olika/så ofta som möjligt. Sätter gärna på de, men INGET mer än så.

Bra skrivet. Håller med.
Därför så föredrar jag också andra tjejer än svenska.

Ps. Varmare är svår att övertyga.
2014-02-10, 19:59
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Bra skrivet. Håller med.
Därför så föredrar jag också andra tjejer än svenska.

Ps. Varmare är svår att övertyga.

Först och främst är hon väldigt falsk, sitter och byggar halmgubbar genom att beskriva det hela i så löjliga ordalager som möjligt för att sedan attackera dessa förvridna ståndpunkter och plocka billiga poäng, allt under "godhetens" mantel. Vi som tycker annorlunda är bovarna.

ska man utgå ifrån att hon själv varit lika konsekvent och "sett människan" när det kommit till hennes egen sexualitet och män som inte levt upp?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in