2018-06-14, 21:16
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Alltså vilka män är det du pratar om? Extremisterna här på FB? Kan nog lugnt säga att de inte står för någon majoritet av män. Det finns gott om normala trevliga män ute i samhället med sunda värderingar. Ni kanske borde prova ta er ut och se efter själv.

Varför klagar då feminismen jämt och ständigt om att män i Sverige slampstämplar kvinnor?

Ibland blir det lite schizo att prata med er.
2018-06-14, 21:16
Medlem
Citat:
Skönt att läsa ett enda vettigt inlägg här från någon som förefaller vara en man. Det finns hopp!
Dock inte för så många på feministforumet på FB verkar det som...du kanske kan lära dem lite sunt förnuft så att de kan börja jobba med sig själv istället för att gnälla på kvinnors beteende. För en annan är det solklart, problemet ligger hos mannen själv och hans bitterhet.

Han är en så kallad hanrej. En som gillar att vispa andra mäns sås och uppfostra andras barn.
2018-06-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Varför klagar då feminismen jämt och ständigt om att män i Sverige slampstämplar kvinnor?

Inte bara män i Sverige. Slutshaming är globalt.
2018-06-14, 21:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren

Det kan jag inte svara på, därför jag varken klagar på att män slampstämplar någon eller sällar mig till feminism i någon uttalad form. Jämställdhet däremot, bör vara givet.

Jag har aldrig tänkt i dessa banor innan jag kom in på detta sjuka forum för några veckor sedan. I min värld brukar män och kvinnor respektera varandra och leva tillsammans för varandra. Inte emot varandra.
2018-06-14, 21:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Inte bara män i Sverige. Slutshaming är globalt.

Och då kan man lika bra bre på lite till eller? Sjukt jävla forum detta. Jag har inte ens tänkt att det finns män som resonerar så som ni härinne gör år 2018. Ingenting jag mött i realiteten som sagt, förrän några veckor sedan när jag gick med här.
2018-06-14, 21:36
Medlem
Citat:
Det kan jag inte svara på, därför jag varken klagar på att män slampstämplar någon eller sällar mig till feminism i någon uttalad form. Jämställdhet däremot, bör vara givet.

Jag har aldrig tänkt i dessa banor innan jag kom in på detta sjuka forum för några veckor sedan. I min värld brukar män och kvinnor respektera varandra och leva tillsammans för varandra. Inte emot varandra.

Vad är jämställdhet när det kommer till sexualitet då enligt dig? Eller menar du att män och kvinnor har likadan sexualitet och drift?
Det mest jämställda vore väl att var och en får välja själv vem den gängar sig med?
2018-06-14, 21:37
Medlem
Citat:
Och då kan man lika bra bre på lite till eller? Sjukt jävla forum detta. Jag har inte ens tänkt att det finns män som resonerar så som ni härinne gör år 2018. Ingenting jag mött i realiteten som sagt, förrän några veckor sedan när jag gick med här.

Nej, snarare en indikation på att det är biologiskt och inte kulturellt. Men kämpa på du.

Klart du inte har. Tror du att man när man inte vill träffa någon mer säger till henne att det är för att hon slampat? Nej.
2018-06-14, 21:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Han är en så kallad hanrej. En som gillar att vispa andra mäns sås och uppfostra andras barn.

Bättre det än en hänsynslös egoistisk dubbelmoralare. Vilken skara sällar du dig själv till?
2018-06-14, 21:39
Medlem
Citat:
Bättre det än en hänsynslös egoistisk dubbelmoralare. Vilken skara sällar du dig själv till?

Varken eller.
2018-06-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Det är bistra män som sitter här och gnäller för dom inte får något och är avundsjuka för det, hade dom jobbat med sig själva lite istället så hade dom kanske kunnat bryta trenden.

Varför är de bistra sa du? Vilken trend? Jag har aldrig förstått det där resonemanget. Du kanske kan vara den första som förklarar. Menar du att man inte får klaga på något om man är drabbad av det?
Tjejer beter sig INTE som horer och ligger med de sexigaste männen, eftersom de som klagar tillhör de andra männen?
Tänker du så?

Tänker du likadant när det gäller brottslighet?
Det finns ingen brottslighet, för de som klagar har familjemedlemmar som blivit dödade ???

Snälla, förklara din logik.
2018-06-14, 21:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nej, snarare en indikation på att det är biologiskt och inte kulturellt. Men kämpa på du.

Klart du inte har. Tror du att man när man inte vill träffa någon mer säger till henne att det är för att hon slampat? Nej.

Du är fruktansvärt trångsynt. Och glömsk. Har redan talat om i tidigare inlägg att jag varken gillar lösaktighet eller sysslar med det själv. Dock gäller samma för män och kvinnor. Ska jag upprepa mig igen?
2018-06-14, 21:50
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munsprut
Ni vet vad jag menar. En tjej som vill ligga har inga större problem med det och det flesta svenska tjejer har 20+ sexpartner innan de fyller tjugo. Jag personligen har mycket mer respekt för de horor som förstår att ta betalt för att bli knullade. Diskutera.

Edit: detta har definitivt med jämställdhet att göra, troligen också feminism det är det vi ska diskutera. Eller närmare bestämt sexualliberaliseringens baksida

Omogen, värdelös och mental gammal trådstart med idiotavatar.

Jag verkligen älskar svenska tjejer och den fria kultur vi har.

Varsågod att bege dig till Saudiarabien och bo där, där finns kvinnorna för dig.
Senast redigerad av RingRing2014 2018-06-14 kl. 21:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in