2018-06-14, 18:54
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Tycker du kvinnor verkar oroa sig?

Däremot kan man ju tycka att det är jävligt korkat, fult och oförskämt att sitta och kalla kvinnor för äckliga horor bara för att man inte får som man vill.

Jag skulle själv inte gå så långt att kalla kvinnor för "äckliga horor"; bara att man ska hålla sig undan från kvinnor som beter sig utanför ens ideal, och man ska framför allt våga ha högre ideal ifall en man nu överhuvudtaget ska uppoffra sig för att ha relation med en kvinna, så som Sverige idag ser ut.

Citat:
Jag menar, skärp er. Lev med att kvinnor ligger runt och passar inte det så får ni förbli ensamma då.

Känns det inte som om vi går i cirklar här? Lev med att män inte vill vara i relation med kvinnor som legat runt hur som helst.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2018-06-14 kl. 19:00.
2018-06-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jag skulle själv inte gå så långt att kalla kvinnor för "äckliga horor"; bara att man ska hålla sig undan från kvinnor som beter sig utanför ens ideal, och man ska framför allt våga ha högre ideal ifall en man nu överhuvudtaget ska uppoffra sig för att ha relation med en kvinna, så som Sverige idag ser ut.

Håller helt med. Samt att jag tycker fler svenska män borde upptäcka kvinnor från andra kulturer (syftar givetvis inte på thaifruar och sådant).
2018-06-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Håller helt med. Samt att jag tycker fler svenska män borde upptäcka kvinnor från andra kulturer (syftar givetvis inte på thaifruar och sådant).

Ja, vad anser värderingar och materiel för familjebildning är kvinnorna från norden i botten. Australien och Kanada är snart där de med.
2018-06-14, 19:00
Avslutad
Citat:
Ja naturligtvis. Alla är fria att välja själva.
2018-06-14, 19:01
Avslutad
Citat:

Känns det inte som om vi går i cirklar här? Lev med att män inte vill vara i relation med kvinnor som legat runt hur som helst.
Det är som sagt inte kvinnorna som har ett problem här.
2018-06-14, 19:05
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378

Jo, finns riktiga guldkorn att finna utanför Sverige för den med öppna ögon.

Sedan finns också en ökande chans för skilsmässa desto fler partners en kvinna haft:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4085758/Experts-reveal-sexual-partners-ve-determine-likely-DIVORCE.html

Saker alla män måste känna till.
2018-06-14, 19:10
Medlem
Citat:

Håller med dig om att man inte ska gå utanför sitt ideal, menar har ju själv dissat ett antal killar för att de har legat med för många enligt mig.

Men det sista... jag kan inte vara den enda som fått ökat värde av att ligga runt, även om jag inte skulle kalla det "hur som helst". Vissa preferenser har man ju alltid haft.
2018-06-14, 19:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Håller med dig om att man inte ska gå utanför sitt ideal, menar har ju själv dissat ett antal killar för att de har legat med för många enligt mig.

Thats the spirit, du tar kontroll och blir den som själv dömer istället för att hoppas att andra ska ändra sig.

Citat:
Men det sista... jag kan inte vara den enda som fått ökat värde av att ligga runt, även om jag inte skulle kalla det "hur som helst". Vissa preferenser har man ju alltid haft.

Det finns givetvis män som är kinky och gillar både det ena och det andra, men nu verkar kvinnor klaga på de män (en majoritet?) som har ideal som inte passar deras moderna livsstil.
2018-06-14, 19:29
Medlem
Citat:
Thats the spirit, du tar kontroll och blir den som själv dömer istället för att hoppas att andra ska ändra sig.

Det finns givetvis män som är kinky och gillar både det ena och det andra, men nu verkar kvinnor klaga på de män (en majoritet?) som har ideal som inte passar deras moderna livsstil.

Det är inte särskilt kinky att vilja ha en tjej som är grym på sex men antar du syftar på cuckolds och liknande,då underlättar det såklart att ha en tjej som inte behöver ha känslor för att ha sex.

Jag tycker man kan klaga över folk som inte kan argumentera med någorlunda vårdat språk, inte kallar jag killar för äckliga fittsafthinkar, eller säga emot när folk tar massa saker för givet som inte stämmer. Men folk som bara har vissa preferenser, där ser jag inget att klaga på. Tyvärr har vissa, både tjejer och killar, svårt att acceptera att man har preferenser som gör att dom inte passar in.
2018-06-14, 20:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Alltså vilka män är det du pratar om? Extremisterna här på FB? Kan nog lugnt säga att de inte står för någon majoritet av män. Det finns gott om normala trevliga män ute i samhället med sunda värderingar. Ni kanske borde prova ta er ut och se efter själv.
2018-06-14, 20:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Generellt är de inte något att bilda familj med.

Spännande är inte det man ska leta efter.

Nänä, okej.
2018-06-14, 21:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Det är bistra män som sitter här och gnäller för dom inte får något och är avundsjuka för det, hade dom jobbat med sig själva lite istället så hade dom kanske kunnat bryta trenden.
självklart så inser en normal man att om tjejerna inte ligger runt så får man inte ligga
Och dessa männen kommer säkert vara dom första som slänger sig efter kvinnorna när dom blir äldre och kanske har barn osv.

Skönt att läsa ett enda vettigt inlägg här från någon som förefaller vara en man. Det finns hopp!
Dock inte för så många på feministforumet på FB verkar det som...du kanske kan lära dem lite sunt förnuft så att de kan börja jobba med sig själv istället för att gnälla på kvinnors beteende. För en annan är det solklart, problemet ligger hos mannen själv och hans bitterhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in