Citat:
Ursprungligen postat av Worglunk
Ja det gör det.
Man får ett korridorsrum/Grankottelgh. för runt 150-300 poäng i Örebro. 1 poäng = 1 dag. Dessutom tar det i princip ingen tid övh att registrera sig så jag ser inte poängen med att avstå.
En fråga angående poängsystemet. Är det alltid den som har mest poäng som får lägenheten? Om inte, vad är det som bestämmer vem som får lägenheten? Kallar dem dem 10 med mest poäng för att göra något slags urval eller nåt?
Edit:
En annan fråga angående bostadsgarantin som är väldigt viktig för mig om någon kan svara på:
HUR skriver man under bostadsgaranti kontraktet? Jag åker nämligen utomlands i två veckor imorgon och under tiden kanske jag får en lägenhet och då måste man svara inom 24 timmar? Svarar man bara JA via mailet eller måste man skriva under med bankID eller liknande?