Citat:
Ursprungligen postat av
dropitbitch
Du kan ställa dig i kön när som helst och i registreringen så väljer du vilka köer du vill stå i. Jag står t.ex. i kön för studentbostad samt lägenhet, men inte i kö för parkeringsplats. Jag har stått i dessa köer sen 2014 och ska plugga i Örebro nu i höst så ställ dig redan nu. Du kanske inte får något vettigt hos ÖBO till hösten om du inte har ställt dig i kön ännu.
Gjorde själv samma misstag och gick därmed miste om över 2000 poäng.
Det är så enkelt att man bara klickar i ett kryss i en ruta när man är inloggad. Kostar inget att stå i den kön heller. Kan som sagt var vara bra att ha efter studierna när kön lätt kan vara uppemot två år.