2021-01-12, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Tycker klagomålen om Wifog blir allt färre om man kollar nätet. Kanske är det rentav så att de inte har så många användare kvar?

Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Tystanden beror säkert på franvaro av användare. Jag har svårt att tro att det beror på att användarna blivit mer nöjda.

Ja förmodligen. Wifog startade ju i en tid när datatrafik till mobil var relativt dyrt. Den ingick ett par Gb, kanske upp till 10 eller så, i ett normalt abonnemang. Se´n tuffade utvecklingen på och det kom dubbelsurf och alla möjliga lågprisalternativ och vips så tecknar min flickvän ett specialerbjudande från Fello under "Black Friday-veckan" nu i höst på inte mindre än FYRTIOTVÅ Gb i månaden ink fria samtal och sms för 195 spänn! Så bra att det inte behövdes något "riktigt" bredband som vi funderat på att skaffa eftersom de 10 giggen från Hallon inte räckte till det som surfades!

Nu har säkert (nästan) alla som förr tyckte att Wifog dög som alternativ hoppat av när det inte går att ha det som ett "vanligt" abonnemang utan att börja betala. Kvar är bara vi som ringer så lite att det räcker med Zero...
Och de som faktiskt tycker att det funkar att betala till Wifog för att fylla på. Antingen som ett kontantkort med saldo eller som ett månadsabonnemang modell mindre.
Citera
2021-01-12, 08:22
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Apropå det så finns det små snuttar med reklam här och där andra tider också. Har fått ihop 27 p på alltså nio filmer den här månaden... Ingen av dem vid 4 - 5 tiden.
Mitt stora problem är som jag nämnt tidigare att jag tydligen är blockad på Cint´s enkäter. Annars hade det inte varit några större problem att få ihop åtminstone Zero-påfyllningen och lite till om man skulle vilja fylla på mer minuter någon gång i framtiden.
Lyckades dra in hela 12 poäng på 3-poängare för en timme sen när jag käkade frukost. Känns verkligen förtroendeingivande att klockan 7 på morgonen finns 4 reklamer.
Citera
2021-01-12, 10:29
Medlem
kukflashs avatar
Men vad fan, lever denna skitoperatör än?! Kommer ihåg att jag hoppade på tåget och var helt eld och lågor att man kunde få ringa, smsa och surfa helt gratis! Bara att kolla på lite reklamfilmer och vips så kunde man snacka i 10 minuter. Sen blev det allt krångligare med enkäter, filmer man inte fick poäng för osv. Tillslut övergav jag wifog och gick till en annan operatör, ringer, messar gratis och får typ 5gb surf för 90kr månaden.

Trodde att företaget hade konkat, vet att man kunde köpa aktier i bolaget. Det lovades guld och gröna skogar, men allt föll.
Citera
2021-01-12, 17:35
Medlem
nu får det vara slut med wifog ,för min egen del,,finns ingen mening längre,,får använda poängen till o surfa på t,ex. youtube,så man bli av med dem,,,
Citera
2021-01-14, 14:34
Medlem
Enydrions avatar
Om jag inte får ihop 300poäng på reklam så tar jag från potten så länge den räcker.
Citera
2021-01-14, 15:44
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Om jag inte får ihop 300poäng på reklam så tar jag från potten så länge den räcker.
Jag har tänkt i samma banor. Har 23k poäng just nu så ett tag lär det väl hålla ändå. Men jag saknar faktiskt tiden då man kunde sätta sig och se 30-40 reklamer på morgonen när man käkade frukost varje morgon.

Nu i morse testade jag av ren vana på 1-poängarna. Det fanns inga. Sen testade jag 3-poängarna och med Satan som mitt vittne fanns det en sådan.
Citera
2021-01-15, 15:35
Medlem
servalacks avatar
Wifog har börjat med våldsporr i reklamen! Smaklöst dåligt! eller riktar de sig numera till sexuellt avvikande grupper?
Citera
2021-01-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servalack
Wifog har börjat med våldsporr i reklamen! Smaklöst dåligt! eller riktar de sig numera till sexuellt avvikande grupper?
oj,hur menar du ,,?,har bara sett tre o kry ,,typ
Citera
2021-01-16, 00:35
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
oj,hur menar du ,,?,har bara sett tre o kry ,,typ

Fick också våldsporr i reklamen i mobilen idag. Läste inte närmare när jag såg det. Dags att sluta med wifog-skiten nu. Får väl köpa Comviq påfyllningar för poängen och sen avsluta.
Citera
2021-01-16, 17:02
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Fick också våldsporr i reklamen i mobilen idag. Läste inte närmare när jag såg det. Dags att sluta med wifog-skiten nu. Får väl köpa Comviq påfyllningar för poängen och sen avsluta.
Var det en 3-poängare eller en 1-poängare?
Citera
2021-01-16, 19:28
Medlem
servalacks avatar
Citat:

Jag kan inte svara för nån annan men för mig var det 1-poängare i mobilen.
Citera
2021-01-16, 19:30
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:

1-poängare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in