2021-01-17, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servalack
Wifog har börjat med våldsporr i reklamen! Smaklöst dåligt! eller riktar de sig numera till sexuellt avvikande grupper?

Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Fick också våldsporr i reklamen i mobilen idag.

Våldsporr? Vad då för våldsporr?
Citera
2021-01-17, 11:26
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Våldsporr? Vad då för våldsporr?

Det verkar nästan som wifog läser här, för efter våldsporren togs upp här så försvann den visst.
Citera
2021-01-18, 10:39
Medlem
atjautigss avatar
Mina barn fick våldsporr förra veckan, osmakligt, oseriöst. Håller på och byter till fello nu.
Citera
2021-01-18, 14:17
Medlem
Meh... Kan nå´n kläcka ur sig vad det VAR för påstådd "våldsporr" då da!
Citera
2021-01-18, 14:20
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Meh... Kan nå´n kläcka ur sig vad det VAR för påstådd "våldsporr" då da!

Vad vill du ha för beskrivning? Detaljerad? De körde reklam med våldsporr i. Behöver du veta mer?

De har förresten gjort det tidigare, för några månader sedean. De verkar inte ha nån koll alls på vad de skickar ut. Jag har barn hemma här ibland. De tycker det är kul att klicka på mobilens reklam. Det är slut med det nu. Även med Wifog, för vår del.
Senast redigerad av bog11 2021-01-18 kl. 14:23.
Citera
2021-01-18, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Vad vill du ha för beskrivning? Detaljerad? De körde reklam med våldsporr i. Behöver du veta mer?

Ja oh ja. För det första finns det två olika definitioner av ordet "våldsporr". Det ena är det rent sexuella. Det andra är filmer som frossar i våld. Typ "Motorsågsmassakern".
Efter det uppstår frågan: Är det någon som hackat Wifog och lagt in RIKTIG våldsporr som spelas upp istället för ett reklamklipp?
Om det verkligen är en legitim annons, var skulle "våldsporren" komma ifrån? Vilken aktör som producerar "våldsporr" skulle köpa annonser på Wifog? Jag vägrar tro att siter som herlimit.com och liknande skulle börja annonsera på Wifog och det är precis lika osannolikt att ansvariga på Wifog skulle släppa igenom det...
Återstår då om ni som nämner "våldsporr" är sådana som reagerar på filmer som "Fifty shades of grey" eller siter som Body Contact och liknande?
Citera
2021-01-18, 14:42
Medlem
Är captcha borta?
Citera
2021-01-18, 15:03
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
Är captcha borta?

Nej den dyker upp ibland, men mycket sällan.
Citera
2021-01-18, 16:12
Medlem
salxars avatar
Citat:
Om det verkligen är en legitim annons, var skulle "våldsporren" komma ifrån? Vilken aktör som producerar "våldsporr" skulle köpa annonser på Wifog? Jag vägrar tro att siter som herlimit.com och liknande skulle börja annonsera på Wifog och det är precis lika osannolikt att ansvariga på Wifog skulle släppa igenom det...
Återstår då om ni som nämner "våldsporr" är sådana som reagerar på filmer som "Fifty shades of grey" eller siter som Body Contact och liknande?
Jag har inte sett reklamen i fråga då jag inte kollade reklam den dag den påstås ha varit med. Dock gissar jag att det med all säkerhet inte är Wifog själva som godkänner reklamerna. Det lär snarare vara några externa företag som gör detta, och de kan mycket väl släppa igenom vilket skit som helst. Alternativt så har Wifog kryssat i att de inte vill ha NSFW reklam och reklamfilmen var felaktigt markerad som SFW.
Citera
2021-01-18, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Jag har inte sett reklamen i fråga då jag inte kollade reklam den dag den påstås ha varit med. Dock gissar jag att det med all säkerhet inte är Wifog själva som godkänner reklamerna. Det lär snarare vara några externa företag som gör detta, och de kan mycket väl släppa igenom vilket skit som helst. Alternativt så har Wifog kryssat i att de inte vill ha NSFW reklam och reklamfilmen var felaktigt markerad som SFW.

Svårt att svara på om ledningen för Wifog godkänner alla enskilda reklamer. Omöjligen är det inte.
Tycker nästan personligen de borde ha MER reklam att visa om de samarbetade med externa företag vars hela koncept är att ragga upp så mycket kunder som möjligt? Men tja, ja, jag vet inte.

Men faktum kvarstår. "Våldsporr" var det naturligtvis inte... Vad var det då?
Citera
2021-01-19, 10:47
Medlem
fick ihop 236 poäng på 1 poängare,tar ju sin tid ,,men det har man ju nu iaf,,
Citera
2021-01-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
fick ihop 236 poäng på 1 poängare,tar ju sin tid ,,men det har man ju nu iaf,,
verkar vara standard att, få 240 poäng med 1 poängs reklam,
Citera