2015-06-26, 11:04
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
Wifog kommer säkert ändå snart gå i graven.

Jaha? Och varför vill du hjälpa till med det?
Citera
2015-06-26, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Jaha? Och varför vill du hjälpa till med det?
För att wifog är skit. Finns det någon bypasser eller inte? Hade en innan som slutat fungera.
Citera
2015-06-26, 11:21
Medlem
gsminfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iturbe
För att wifog är skit. Finns det någon bypasser eller inte? Hade en innan som slutat fungera.

Men så bra för oss kunder att det inte funkar längre för dig att stjäla deras tjänster.
Citera
2015-06-26, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsminfo
Men så bra för oss kunder att det inte funkar längre för dig att stjäla deras tjänster.

Wifog själ din dyrbara tid genom att påtvinga dig reklam som du ändå inte vi titta på!
Ärligt talat hur mycket har du skänkt till cancerfonden efter att ha tittat på wifogs reklamsnutt?
Citera
2015-06-26, 13:43
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Wifog själ din dyrbara tid genom att påtvinga dig reklam som du ändå inte vi titta på!
Ärligt talat hur mycket har du skänkt till cancerfonden efter att ha tittat på wifogs reklamsnutt?

Ingen kan stjäla tid om man själv väljer att ge bort den, och hur varje individ reagerar på reklam har ju inget specifikt med Wifog att göra. Hur mycket har du sälv köpt av alla miljoner annonser du påtvingats?
Citera
2015-06-26, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servalack
Ingen kan stjäla tid om man själv väljer att ge bort den, och hur varje individ reagerar på reklam har ju inget specifikt med Wifog att göra. Hur mycket har du sälv köpt av alla miljoner annonser du påtvingats?

Efter att ha läst wifog:s egen reklam om wifog så införskaffades gratis ett antal SIM-kort från dom. Dom fungerade bra i början då dom fortfarande erbjöd mer Gb och mindre reklam än dom gör idag. Hur är det, om man nu inte använder wifogs SIM-kort på ett tag upphör dom då att fungera?
Citera
2015-06-26, 21:06
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Efter att ha läst wifog:s egen reklam om wifog så införskaffades gratis ett antal SIM-kort från dom. Dom fungerade bra i början då dom fortfarande erbjöd mer Gb och mindre reklam än dom gör idag. Hur är det, om man nu inte använder wifogs SIM-kort på ett tag upphör dom då att fungera?

jag tror de fimpar telefondelen om man inte använt den en månad, står väl så i villkoren, men villkoren är låååång text...
Citera
2015-06-26, 21:09
Medlem
Enydrions avatar
har inte bytt till nya appen ännu, jag undrar om man måste logga in i den nya appen för att kunna använda den? verkar vara nån sån bild i googleplay...

är nya appen nåt krav om man skall portera telefonnumret till wifog?
Citera
2015-06-26, 21:23
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
har inte bytt till nya appen ännu, jag undrar om man måste logga in i den nya appen för att kunna använda den? verkar vara nån sån bild i googleplay...

är nya appen nåt krav om man skall portera telefonnumret till wifog?

Inga krav alls att använda nya appen öht. Du kan ju t.ex. sköta allt från deras hemsida och då använda en PC.
Till en av våra mobiler med Wifog-SIM finns ingen app ens.
Citera
2015-06-26, 21:36
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
Inga krav alls att använda nya appen öht. Du kan ju t.ex. sköta allt från deras hemsida och då använda en PC.
Till en av våra mobiler med Wifog-SIM finns ingen app ens.

ok, är det någon fördel med nya appen och är det någon nackdel med den?

Jag använder den gamla appen för att kolla hur mycket surf jag har kvar och samtalstid och även för att titta på reklamen ibland (istället för att göra det i crome i telefonen)

edit nr 2, eller kan man backa uppdateringen på något sätt om man skulle bli missnöjd med den nya? har bara haft androidtelefon ett år så kan inte alla finesser
Senast redigerad av Enydrion 2015-06-26 kl. 21:53.
Citera
2015-06-26, 22:03
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
ok, är det någon fördel med nya appen och är det någon nackdel med den?

Jag använder den gamla appen för att kolla hur mycket surf jag har kvar och samtalstid och även för att titta på reklamen ibland (istället för att göra det i crome i telefonen)

edit nr 2, eller kan man backa uppdateringen på något sätt om man skulle bli missnöjd med den nya? har bara haft androidtelefon ett år så kan inte alla finesser

För att kunna backa måste man på nåt sätt ha tillgång till att ladda ner och installera föregående version, efter man avinstallerat den senaste.
Citera
2015-06-26, 22:36
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PretIdiotiem
För att kunna backa måste man på nåt sätt ha tillgång till att ladda ner och installera föregående version, efter man avinstallerat den senaste.

ok, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in