2015-06-27, 14:49
Medlem
Flaskpost23s avatar
Varför funkar inte enkäterna? Får inte fram något. Har ni samma problem?
Citera
2015-06-27, 14:57
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23

Det finns väl bara ett antal och dom har du gjort. Jag får upp reklam när jag klickar på enkät.
Citera
2015-06-27, 20:39
Medlem
Medans fler ändå är inne på det nu så bumpar jag min fråga: Är det någon ÖHT som fått några enkäter att svara på? Berätta gärna om det! T ex hur mycket påfyllning man fick och liknande.
Citera
2015-06-27, 22:56
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Medans fler ändå är inne på det nu så bumpar jag min fråga: Är det någon ÖHT som fått några enkäter att svara på? Berätta gärna om det! T ex hur mycket påfyllning man fick och liknande.

inte vet jag om det var en enkät eller inte men jag har fått frågor en gång, typ vad jobbar du med, har du pc mobil tv etc brukar du flyga sen fanns det ett antal rutor att klicka på

när man klickat färdigt så var det som om man sett reklam men istället för reklamen svarade man på frågorna...

då jag inte har senaste appen så har jag nog fått frågorna på min pc när jag fyllt på reklamen på denna...
Citera
2015-06-27, 23:05
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Går snabbare att fylla på med frågorna än reklamtittandet tycker jag-bara att random trycka in några svar-man behöver inte ens läsa frågan-tar kanske en minut..
Citera
2015-06-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpost23

En mobil är väl till för att ringa med
och inte för att bara svara på enkäter?
Citera
2015-06-28, 13:02
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
En mobil är väl till för att ringa med
och inte för att bara svara på enkäter?

Varför undrar du över nåt så grundläggande? Har verkligen inte förstått vad en mobil är till för, eller dummar du dig medvetet?
Citera
2015-06-29, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
inte vet jag om det var en enkät eller inte men jag har fått frågor en gång, typ vad jobbar du med, har du pc mobil tv etc brukar du flyga sen fanns det ett antal rutor att klicka på

när man klickat färdigt så var det som om man sett reklam men istället för reklamen svarade man på frågorna...

då jag inte har senaste appen så har jag nog fått frågorna på min pc när jag fyllt på reklamen på denna...

Nä, inte det jag menar med enkät. Frågorna om ens jobb, TV, mobil osv är väl några pejlande frågor där svaren sparas i datasystemet och sedan avgör vilka enkäter du ev kan bli aktuell för.
Frågorna du talar om fick jag också när jag skulle fylla på när de införde nyheten om att fylla på via enkäter, och jag fick också en "gratis" påfyllning utan reklamtitt s a s. T o m två, eller rentav tre, ggr också!
Men det jag menar med enkät i det här fallet är att jag antar att det ska funka som så att man klickar på "Fyll på" i appen eller på hemsidan och sedan kommer en enkät om dina medievanor eller var du handlar mat eller dylikt, och så får du ett antal Mb att surfa eller minuter att ringa för.
Citera
2015-06-29, 11:02
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Nä, inte det jag menar med enkät. Frågorna om ens jobb, TV, mobil osv är väl några pejlande frågor där svaren sparas i datasystemet och sedan avgör vilka enkäter du ev kan bli aktuell för.
Frågorna du talar om fick jag också när jag skulle fylla på när de införde nyheten om att fylla på via enkäter, och jag fick också en "gratis" påfyllning utan reklamtitt s a s. T o m två, eller rentav tre, ggr också!
Men det jag menar med enkät i det här fallet är att jag antar att det ska funka som så att man klickar på "Fyll på" i appen eller på hemsidan och sedan kommer en enkät om dina medievanor eller var du handlar mat eller dylikt, och så får du ett antal Mb att surfa eller minuter att ringa för.
Kikade på frågorna och anser att de är alldeles för ingående, kommer inte att svara på dem så det får även fortsättningsvis bli påfyllning via reklamtittande.
Citera
2015-06-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Kikade på frågorna och anser att de är alldeles för ingående, kommer inte att svara på dem så det får även fortsättningsvis bli påfyllning via reklamtittande.

Ingående? Men då är det ju bara att svara fel ...
Citera
2015-06-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Varför undrar du över nåt så grundläggande? Har verkligen inte förstått vad en mobil är till för, eller dummar du dig medvetet?

Har du besvarat enkäten ännu?
Annars stänger wifog av ditt abonnemang!
Citera
2015-06-30, 17:23
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Snart kan man ta med sig wifog och surfa gratis på semestern

http://www.metro.se/nyheter/snart-blir-det-gratis-att-surfa-med-mobilen-i-eu/EVHofD!ABshhMkP4Mw/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in