Citat:
Ursprungligen postat av
Enydrion
inte vet jag om det var en enkät eller inte men jag har fått frågor en gång, typ vad jobbar du med, har du pc mobil tv etc brukar du flyga sen fanns det ett antal rutor att klicka på
när man klickat färdigt så var det som om man sett reklam men istället för reklamen svarade man på frågorna...
då jag inte har senaste appen så har jag nog fått frågorna på min pc när jag fyllt på reklamen på denna...
Nä, inte det jag menar med enkät. Frågorna om ens jobb, TV, mobil osv är väl några pejlande frågor där svaren sparas i datasystemet och sedan avgör vilka enkäter du ev kan bli aktuell för.
Frågorna du talar om fick jag också när jag skulle fylla på när de införde nyheten om att fylla på via enkäter, och jag fick också en "gratis" påfyllning utan reklamtitt s a s. T o m två, eller rentav tre, ggr också!
Men det jag menar med enkät i det här fallet är att jag antar att det ska funka som så att man klickar på "Fyll på" i appen eller på hemsidan och sedan kommer en enkät om dina medievanor eller var du handlar mat eller dylikt, och så får du ett antal Mb att surfa eller minuter att ringa för.