Citat:
Ursprungligen postat av Ricard
mycket möjligt, jag får testa igen i morgon. drog värsta rövarhistorien om att mitt internet är nere under en längre tid och inte kunde kolla dagligen då det var hennes tips, då blev jag dumförklarad för att jag inte hade planer på att åka till ett bibliotek och lånade en dator

. Men nästa släpp av studentrum skulle inte ha tillträde förens i Mars någongång om inte någon hoppade av så jag fortsätter nog med mina förhoppningar på dombron.
Jag sade att det var fel på deras sida, att jag inte kunde logga in, lämpade alltså över skulden på Heimstaden

. Du måste ha haft otur med denna person, eller så har Heimstaden genomskådat detta knep då ett stort antal Flashbackare ringt och dragit samma rövarhistoria. Jag hade dock tur, damen i telefonen kunde inte heller logga in i systemet vilket bör ha stärkt trovärdigheten.
Oj! I mars? Det är förvisso en uppsägningstid på tre (eller var det två?) månader, men jag trodde att ett stort antal studenter skulle lämna sina rum nu till jul då de bör avsluta kurser, program och dylikt. Eller kanske tom flyttar till andra bostäder som ligger mer centralt.
Men det skadar som sagt inte att ringa igen, om du vet vad kvinnan du pratade med heter kan du ju undvika henne och hoppas på någon annan. Gå också in på Blocket, där finns ett antal rum och lägenheter.