Tja, jag tycker att det kan till och med börja lätt på vanlig dosering. Men det är inget jätteproblem så länge du inte går på det flera dagar, främst eftersom man får problem med urinblåsan också och det lovar jag är extremt mycket jobbigare.
Fast nu är mina smekår med cocilana slut, har använt den efter tillfälle i några år nu och verkar faktiskt inte fästa förutom att jag blir lugn och sederad konstigt då jag faktiskt var den ende i kompisen kretsen som fullt ut älskade ethylmorfin och fick enorma euforikänslor(inte för att jag inte får det på andra opiater bara det att dom är lite mera påtagliga, lite mera annorlunda). Men tar av mig mössan och bugar och söker mig vidare efter en ersättare.
Många roliga historier min vän.
Tack för svaret, får väl testa lite av det då. Förstår dock inte alls hur någon kan säga att det smakar så vidrigt, tycker inte alls att det var så farligt. Jag hade förväntat mig att det skulle smaka vidrigt.
Tack för svaret, får väl testa lite av det då. Förstår dock inte alls hur någon kan säga att det smakar så vidrigt, tycker inte alls att det var så farligt. Jag hade förväntat mig att det skulle smaka vidrigt.
Nej jag tycker smaken är rätt okej, är mest sockret i det som är lite jobbigt då det klibbar så.
Hur snabbt byggs toleransen upp? Om jag har tagit en gång i veckan de senaste tre veckorna typ, ungefär 80-90 ml varje gång, och senast i lördags... kommer jag då inte känna av de 50-60 ml som jag har kvar idag?
Nej fyfan alltså. inte en chans att jag rör denna skit igen, drack en halv kopp och spenderade natten med att klia mig och ha allmänt ont i magen, värt att tillägga kanske är att jag har sovit i 14 timmar nu.
Så där ja! Sänkte ett par stadiga koppar kokklilana-ärrufin och allt har varit frid och fröjd enda tills den här infernaliska klådan kom och våldgästade mig i mitt rus. Jag kan bara inte sluta riva mig i hårbotten. det känns som om någon står och masserar in kattsand i hårbotten med en slö rasp.
Det hela började som ett oönskat irritationsmoment men börja nu tangera gränsen mot vansinne. Kära kamrater, va fan ska jag ta mig till? pudra mig med lut? Lägga mig på en bandslip? Just nu tar jag vilka råd som helst?
Nej fyfan alltså. inte en chans att jag rör denna skit igen, drack en halv kopp och spenderade natten med att klia mig och ha allmänt ont i magen, värt att tillägga kanske är att jag har sovit i 14 timmar nu.
Haha, för mig har det bara kliat så att det varit ganska mysigt. Det där med sömnen känner jag igen. Man sover riktigt jävla gott på cocillana.
Noterar att priserna ändå har höjts rätt så mycket om man jämför med för ett par år sedan. Men jag tycker att det ändå är rätt så billigt och såååå värt
Självklart prickade man in årets riksförkylning lagom till stundenten med allt som hör därtill.... Tänkte att en schysst mängd coccilana kanske kunde få en att glömma rinnande näsor och feber och ögon och allt fan vad det är... Ibland förbannar jag mitt öde som föddes som man...
Hursomhelst, jag hade för mig att hostmedicin ofta var lite tungt för levern, och likaså ibuprofen (eller vad iprentjafset nu heter), jag kommer troligen inte dricka ett smack alkohol, så på det sättet får den ju vila lite... Men är det lugnt att häva i sig både coccilana och ipren och grejer samtidigt?
Kanske är överparanoid, skyller det på febern i så fall... Svar av någon vänlig själ som också är uppe innan det är dags för det här löjliga evenemanget uppskattas djupt!